Data: 2012-10-21 18:44:37 | |
Autor: Vince | |
Tylna piasta - problem. | |
Czy takie piasty jest sens naprawiać (samemu), czy lepiej wymienić całe Je¶li to byle jaki rower "z marketu" (na kole 26'') to całe koło z piast± i obręcz± pod wielotryb nakręcany kosztuje ok 40 zł. Pod kasetę... trudno powiedziec. Moze byctroszeczkedroższę. My¶lę, że w zależno¶ci o tego, jak oceniasz swoj± wiedzę na ten temat i czy dysponujesz odpowiednim warsztatem. Je¶li chodzi o konkretne porady zdam sieraczej na bardziej do¶wiadczonych kolegów (patrz wyżej). Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2012-10-22 11:49:22 | |
Autor: Andrzej W. | |
Tylna piasta - problem. | |
W dniu 2012-10-21 18:44, Vince pisze:
Je¶li to byle jaki rower "z marketu" (na kole 26'') to ca³e ko³o z piast± i Koło 28" z obręczą stożkową i piastą na łożyskach maszynowych. Ok. 150-200 PLN musiał bym pewnie wydać na nowe. Co do wiedzy i warsztatu, jestem w stanie rozkręcić wszystko, czasem nawet udaje mi się to skręcić, tak by wszystkie rzeczy wsadzić do środka, a czasem nawet takie skręcone działa. -- AWa. |
|
Data: 2012-10-22 15:03:10 | |
Autor: Andrzej Ozieblo | |
Tylna piasta - problem. | |
W dniu 2012-10-22 11:49, Andrzej W. pisze:
Co do wiedzy i warsztatu, jestem w stanie rozkręcić wszystko, czasem Poradzisz sobie. Prawdopodobnie, jak pisze pejot, to zaklaszczone zabki w bebenku. Niestety nie pomoge Ci bezposrednio, bo nigdy nie mialem w rekach piasty z lozyskami maszynowymi. Bebenki czy nakrecane wielotryby roznych prowieniencji rozkrecalem wielokrotnie, czasem klnac na uciekajace miliony kulek, ale ostatecznie wszystko udawalo sie do kupy zlozyc i dzialalo jak nalezy. |
|