Tylne haki 9 mm.

Data: 2009-12-26 08:17:29
Autor: Adrian S.
Tylne haki 9 mm.
Fabian wrote:

Okazało się, że w OK mam tylne haki przystosowane do osi 9 mm. Jakieś
pomysły co z tym zrobić, aby użyć jakiejś normalnej piasty? Szlifować
hak? Kombinować z wymianą lub obróbką osi w piaście?

 rozpiłować pilnikiem.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-26 09:33:41
Autor: Fabian
Tylne haki 9 mm.
Adrian S. pisze:
Fabian wrote:

[...]

Ok, teraz haki są chromowane, a rama stalowa. Jak zabezpieczyć ją przed
rdzą po spiłowaniu?

Fabian.

Data: 2009-12-26 14:13:18
Autor: Adrian S.
Tylne haki 9 mm.
Fabian wrote:

Adrian S. pisze:
Fabian wrote:

[...]

  Już widzę że się problem rozwiązał, ale faktycznie zagadnienie zdzewienia
nie byłoby takie proste do rozwiązania....

--
Adrian S. the Lajt Rider

Tylne haki 9 mm.