Data: 2010-10-08 08:39:11 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Tylne hamulce 125p/Polonez | |
W dniu 2010-10-07 21:59, Tomasz Pyra pisze:
Czy ktoś pamięta jak powinny działać tylne hamulce tarczowe stosowane w 125p i starych Polonezach? Nie ma żadnych ładnych prowadnic, a po prostu zacisk szoruje sobie po jarzmie w sposób nie dający wielkich szans na płynną pracę. No, jednak jest to dość solidny kawałek metalu :) Rodzaj jakby klina. Nie wyleci, ale "pływanie" faktycznie w cudzysłowie. Jak się tym poszarpie, to wszystko ma luzy które powodują że zacisk w jarzmie może się ustawić krzywo i widać że klocki przez to zużywają się krzywo. Pewnie się to blokuje w takiej pozycji itp. Owszem jak ma swoje lata, części pokorudują, to i krzywo zużywa, i blokuje też. Pamiętam pewną górską drogę zimą i zablokowany tył :) Jednak za nowości działało o dziwo nawet dość dobrze. Zdjęcie takiego (nie mojego) hamulca: Wspomnienia :) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-10-08 09:57:18 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Tylne hamulce 125p/Polonez | |
OIDP to tył miał nawet korektor siły hamowania (zależnie od obciążenia tyłu).
Przynajmniej w kombiaku. -- -- - | Wspomnienia |
|
Data: 2010-10-09 23:03:03 | |
Autor: jerzu | |
Tylne hamulce 125p/Polonez | |
On Fri, 8 Oct 2010 09:57:18 +0200, ±æê³ñ󶼿 <antyspam@interia.pl>
wrote: OIDP to ty³ mia³ nawet korektor si³y hamowania (zale¿nie od obci±¿enia ty³u). Dobrze pamiêtasz. Ale nie tylko w kombi, w sedanie te¿. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|