Tylny Mactronic FN-01 dwa słowa.

Data: 2009-05-30 21:29:33
Autor: Gotfryd Smolik news
Tylny Mactronic FN-01 dwa słowa.
  Witam.
  Jako że zwyczajowo jest bardzo trudno znaleźć jakiekolwiek informacje
o skrajnie tanich sprzętach, powiadamiam że miałem w ręce, sprawdziłem
i potwierdzam że lampka wykazuje "odporność na wstrząsy" (cut & paste
z różnistych aukcji na alledrogo).
  Po prawdzie nie jest to 100% "pamięci", bo po przerwaniu zasilania
nie pamięta trybu migania (i jeśli uprzednio migała to świeci już
światłem ciągłym), ale zawsze jest to rząd wielkości lepiej niż
najtańsze chińszczyzny (które po przerwaniu dostawy prądu potrafią
albo się zupełnie wyłączyć, albo przeciwnie - zawsze włączyć,
z wiadomym skutkiem).

  Nie, nie sądzę żeby większość grupowiczów kupowała taką lampkę
DLA SIEBIE, ale IMVHO nie zaszkodzi wiedzieć :), bo o znajomych
którym "szkoda wyrzucać pieniadze na lampkę" jak sądzę nietrudno.
  No i na "zapas" też się nada.

  Dotąd najtańszą lampką która przeszła ten test była u mnie najtańsza
tylna lampka Authora (dwa razy droższa, >10 zł).

BTW: prowadzi ktoś stronę z opiniami o sprzęcie, na której są
  zebrane różne cechy m.in. lampek - np. owa "przerywalność"?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-31 00:46:35
Autor: Ryszard Mikke
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
[...]

Patrz, a ja myślałem, że rzeczywiście ujmiesz temat w dwóch słowach, przy czym drugie będzie 'mać'...

rmikke

Data: 2009-06-01 23:19:29
Autor: Gotfryd Smolik news
Tylny Mactronic FN-01 dwa słowa.
On Sun, 31 May 2009, Ryszard Mikke wrote:
[...]
o skrajnie tanich sprzętach,
[...]
Patrz, a ja myślałem, że
rzeczywiście ujmiesz temat w
dwóch słowach, przy czym
drugie będzie 'mać'...

  :)
  Widzę, że dostosowałeś jakoś do tego czytnik
i linijki wyszły dosłownie na dwa słowa :D
(co je tak pozawijało?)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-01 23:08:24
Autor: Ryszard Mikke
Tylny Mactronic FN-01 dwa słowa.
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
On Sun, 31 May 2009, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

  :)
  Widzę, że dostosowałeś jakoś do tego czytnik
i linijki wyszły dosłownie na dwa słowa :D
(co je tak pozawijało?)

Edytor czytnika Gazety, wyświetlany na komórce.
Nie myślałem, że pozawija "na twardo"...

rmikke

Data: 2009-06-02 11:02:09
Autor: Coaster
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

A Ty w soim Hamsterze nie masz preferencji?
;-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."