Data: 2009-04-05 08:28:49 | |
Autor: MarcinJM | |
Tylny stabilizator i wybite tuleje | |
red pisze:
Może ktoś ma jakiś pomyśl, bo mnie już ręcę opadają :/ Wszelkie elementu gumowe koniecznie musza byc dokrecane, kiedy auto jest na kolach. Po dokreceniu na podnosniku tuleja po opuszczeniu na kola jest bardzo naprezona (a powinna byc w stanie spoczynkowym) co powoduje czesto jej rozrywanie (scinanie). -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-04-05 10:43:19 | |
Autor: red | |
Tylny stabilizator i wybite tuleje | |
On 2009-04-05 08:28:49 +0200, MarcinJM <marcin@inetia.pl> said:
Wszelkie elementu gumowe koniecznie musza byc dokrecane, kiedy auto jest na kolach. Po dokreceniu na podnosniku tuleja po opuszczeniu na kola jest bardzo naprezona (a powinna byc w stanie spoczynkowym) co powoduje czesto jej rozrywanie (scinanie). W moim aucie spokojnie można wymieniać te tuleje bez podnośnika i zawsze to było robione na kanale, więc stał cały czas na kołach. No nic, wydaje się, że Tomek ma rację i nawet różnica 1mm na drążku robi takie zamieszanie. |
|