Tylny turystyczny bagażnik do sakw...

Data: 2015-03-13 02:46:40
Autor: rmikke
Tylny turystyczny bagażnik do sakw...
W dniu czwartek, 12 marca 2015 21:41:16 UTC+1 użytkownik Piotr Rogoża napisał:
Hejka
W starym bagażniku sakwa Ortlieba przetarła mi rurkę przy okazji kupowałem drugi do drugiego roweru. Bagażniki na rower z klapą* mają ten feler że beznadziejnie się na nie montuje różne sakwy. Typowo turystyczne mają lepszą możliwość montażu sakw, ze względu na dobrze poprowadzone boczne rurki, ale przeważnie nie mają klapy a jej potrzebuję.
Znacie jakieś bagażniki turystyczne z klapą coby bez problemu można było na nim zamontować sakwę Crosso lub Ortlieba bez zbytniego kombinowania? Tylko bez przegiętej ceny, proszę.

*) nie wiem właściwie jak to się nazywa ale chodzi o ten drut na sprężynie

-- piecia aka dracorp

Znamy, bagażnik Topeak jest chyba jedynym ich produktem, który dobrze wspominam.

A nie, przepraszam, chciałeś bez przegiętej ceny...

Data: 2015-03-13 19:47:28
Autor: Piotr Rogoża
Tylny turystyczny bagażnik do sakw...
Dnia Fri, 13 Mar 2015 02:46:40 -0700, rmikke napisał(a):

Znamy, bagaĹźnik Topeak jest chyba jedynym ich produktem,
ktĂłry dobrze wspominam.

A nie, przepraszam, chciałeś bez przegiętej ceny...
A o ktĂłrym mĂłwisz modelu?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-03-16 02:37:14
Autor: rmikke
W dniu piątek, 13 marca 2015 20:48:16 UTC+1 użytkownik Piotr Rogoża napisał:
Dnia Fri, 13 Mar 2015 02:46:40 -0700, rmikke napisał(a):

> Znamy, bagażnik Topeak jest chyba jedynym ich produktem,
> który dobrze wspominam.
A o którym mówisz modelu?

O tym: http://www.topeak.com/products/Racks/SuperTouristTubularRack_w_spri
Jedyną wadą buło to, że te końce na dole, o które można zaczepić
dolne mocowanie sakw, wyszło w takim miejscu, że pręty od błotnika
trochę przeszkadzały w zakładaniu i zdejmowaniu sakwy.

Tylny turystyczny bagażnik do sakw...