Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.poli tyka...

Data: 2009-09-16 10:46:50
Autor: Antenka
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.poli tyka...
a tylko ja powoduję dziką wściekłość

I hate you so much, a crazy Tzvel-boy! :-E

Antenka :-P

Data: 2009-09-16 19:48:58
Autor: Tzva Adonai
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka...
a tylko ja powoduję dziką wściekłość

No co ty cipcia, przecież to ty po mnie jedziesz, jak po łysej kobyle, od
momentu gdy powiedziałem ci wprost, żebyś zmykała mi z prywatnej skrzynki ze
swoimi prostackimi zalotami... --

Data: 2009-09-16 15:00:18
Autor: Antenka

Data: 2009-09-16 15:04:13
Autor: Antenka
> [...]

momentu gdy powiedziałem ci wprost, żebyś zmykała mi z prywatnej skrzynki ze

Chciałeś potwierdzenia - megalomanie, że powodujesz wśród piszących
dziką wściekłość, to ją otrzymałeś, mały. Jednak jesteś postukany i to
bardziej niż myślałam, tak bardzo, że w ogóle nie chce mi się na ten
temat kłapać językiem. I nie pij tyle, dzieciaku!

Antenka

Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.poli tyka...