Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka ...

Data: 2009-09-16 06:50:30
Autor: Tzva Adonai
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka ...
.... rusofilów, komuchów, emerytowanych esbeków, ludzi jawnie źle
życzących Polsce,  a tylko ja powoduję dziką wściekłość mkarwana..
Ciekawe czy to ze względu na mój antysocjalizm czy filosemityzm?...
Podejrzewam, że obydwa względy wchodzą w grę...

Data: 2009-09-16 10:46:50
Autor: Antenka
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.poli tyka...
a tylko ja powoduję dziką wściekłość

I hate you so much, a crazy Tzvel-boy! :-E

Antenka :-P

Data: 2009-09-16 19:48:58
Autor: Tzva Adonai
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka...
a tylko ja powoduję dziką wściekłość

No co ty cipcia, przecież to ty po mnie jedziesz, jak po łysej kobyle, od
momentu gdy powiedziałem ci wprost, żebyś zmykała mi z prywatnej skrzynki ze
swoimi prostackimi zalotami... --

Data: 2009-09-16 15:00:18
Autor: Antenka

Data: 2009-09-16 15:04:13
Autor: Antenka
> [...]

momentu gdy powiedziałem ci wprost, żebyś zmykała mi z prywatnej skrzynki ze

Chciałeś potwierdzenia - megalomanie, że powodujesz wśród piszących
dziką wściekłość, to ją otrzymałeś, mały. Jednak jesteś postukany i to
bardziej niż myślałam, tak bardzo, że w ogóle nie chce mi się na ten
temat kłapać językiem. I nie pij tyle, dzieciaku!

Antenka

Data: 2009-09-16 17:00:17
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Wymień choć z jednego.

Data: 2009-09-16 08:08:22
Autor: Tzva Adonai
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.poli tyka...
Wymień choć z jednego.

Dlaczego tylko jednego?.. muto2100 - facet nie raz wypowiadał się o
Polakach jako o "głupich świniach rabotających na syjonistów",
Panslavista - ten głupek wielokrotnie negował ludobójstwo UPA, polski
rząd określał jako "parchów trykających rosyjską nogę", boukun -
prawdziwy pogromca "moherów i katolików", uważa Polaków za żydowskich
mieszańców, wiele razy wypowiadał się o Polakach jako o "najgłupszym
narodzie na Ziemi", Vic - śląski separatysta i möchtegern-deutscher
nie lubiący "głupich Polaczków", ColgatesBilly - uważa, że Polska to
"kurwa żydowska", twierdził, że naszym prezydentem powinien być
Putin... Wymieniłem tylko pojebów ze sporym stażem grupowym, cała ich
masa pojawia się i znika w regularnych cyklach....

Data: 2009-09-16 17:13:52
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

No jakby na to nie patrzeć - masz rację. Choć tego muto2100 to bym wykreślił, to najprawdopodobniej nie jest człowiek, to jakiś robot rozsyłający antypolski spam..

Data: 2009-09-16 17:39:42
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8qvbf$58s$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ucywilizowany i nie bezczelnie antypolski Adonai bylby do zakceptowania gdyby nie jego wspomniana, wyrazna  antypolskosc  .
Nie drazni jego zydofilstwo , rzecz znamienna choc dopuszczalna , jak kazda fobia dokad nie jest grozna , nie drazni napastliwy ton wypowiedzi bo to na grupie rzecz zwyczajna , nie drazni nawet jego sceptycyzm wobec polskiej racji stanu bo i to mozna zaakceptowac ale nie do przyjecia sa obrazliwe , cieknace pogarda oceny Polski i Polakow . Tego zaden Polak zaakceptowac nie moze , tymbardziej jesli w nasze prawo wpisana jest kara za antysemityzm a nie ma jej dla antypolonizmu .

cyc

Data: 2009-09-16 17:48:30
Autor: Tzva Adonai
Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka...
 pogarda oceny Polski i Polakow .

Perfidnie kłamiesz jak to natoliński komuch... Naprawdę kocha ten, który
dostrzega wady, bezkrytyczność zarezerwowana jest dla idiotów...

Data: 2009-09-16 18:19:44
Autor: CYC

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000051.4ab108cenewsgate.onet.pl...
 pogarda oceny Polski i Polakow .

Perfidnie kłamiesz jak to natoliński komuch... Naprawdę kocha ten, który
dostrzega wady, bezkrytyczność zarezerwowana jest dla idiotów...

Nie prowadze w przeciwienstwie do wielu na grupie w tym pewnie i Ciebie archiwum wiec nie beda Cie cytowal a szukac w googlach mi sie nie chce .
Zapewniam Cie jednak , ze Twoja antypolska dzialanosc na grupie zostala zauwazona nie tylko przezmie i piszacych tu grupowiczow , ktorzy nie maja innego niz ja zdania o Tobie  .
Niczym nie uzasadnisz tego, co usilujesz czasem imputowac , ze lecace na Ciebie gromy od grupowiczow ( innych postow w odpowiedzi na Twoje nie ma !! ) sa wynikiem antysemityzmu a takie Twoje twierdzenia  sa tylko kolejnym podlym , antypolskim klamstwem bo dla kazdego oczywistym jest  , ze jest to tylko wynik naturalnego odruchu obronnego a nie zaden antysemityzm . Kim trzeba byc aby na typowo polskiej grupie dyskusyjnej i o takim jak ta profilu tematycznym a wiec skupiajacym ludzi o mocno patriotycznym nastawieniu , choc w roznych opcjach , wytykac wyimaginowane ale propagandowo nastawione na antypolskosc , polskie jakoby cechy w tym opilstwo , nierobstwo , lenistwo , szmalcownictwo bedace jakoby powszechnym zjawiskiem , zlodziejstwo , brak chigieny itd. ? a przeciez to wszystko zarzucasz nam Polakom jako cechy narodowe .
Robisz to prowokujac i to z zamierzonym celem .
Z natarczywoscia godna Gebelsa cytujesz po tych prowokacjach wybrane i wyrwane z kontestu fragmenty postow grupowiczow , bedace w oczywisty sposob nieprzyjemne , na innych grupach dowodzac nimi  , " wyssanego z mlekiem matki polskiego antysemityzmu " . To cytat Twoich slow , choc nie przez Ciebie wymyslonych .
A potem dziwisz sie , ze jestes pogardzanym bardziej niz bolszewicy , SB -cy , komunisci . Nie wiem czy zauwazyles , ze jak dotad nie znajdujesz na grupie osoby , ktora bylaby Ci przychylna lub choc obojetna  . Na to trzeba sobie zasluzyc bo nie przychodzi samo . Jeden , np. cyc moze byc glupcem , moze  a niech tam , moze byc takich trzech , pal szesc pieciu ale wszyscy sa glupcami a Ty jeden ten najmadrzejszy ? .
Zaczynasz ostatnio zmieniac postawe , da sie to zauwazyc  Czy to cos da ? Moze z czasem .

cyc

Data: 2009-09-16 19:27:02
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Ty też masz rację. Nigdy nie uważałem że Tzva to dobry Polak i patriota.

Tylu antypolskich pojebów pisuje na pl.soc.polityka ...