Tylu porządnych posłów zginęło w Smoleńsku....

Data: 2010-12-03 18:17:00
Autor: Grzegorz Z.
Tylu porządnych posłów zginęło w Smoleńsku....
Data: 2010-12-03 18:31:15
Autor: u2
Tylu porządnych posłów zginęło w Smoleńsku....
W dniu 2010-12-03 18:17, Grzegorz Z. pisze:
A ten nie!

A cóż masz, pedale, przeciwko Karolowi Karskiemu oprócz tego, że jest
Żydem z pochodzenia ?

Data: 2010-12-03 19:09:13
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-12-03 18:17, Grzegorz Z. pisze:
A ten nie!

A cóż masz, pedale, przeciwko Karolowi Karskiemu oprócz tego, że jest
Żydem z pochodzenia ?

Od Panów Żydów polska ściero się odstosunkuj, dobrze?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-03 18:18:22
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Od Panów Żydów polska ściero się odstosunkuj, dobrze?

Panowie Zydzi tez niech sie uspokoja, bo juz coraz wiecej wrogow na swieciae
maja. Ale jak widac nadal sa odporni na nauke historii, moimo ze tacy
inteligentni. Inteligencja ma jednak niewielke wspolnego z modroscia. Jak sie goje znowu wkurwia, to moze byc goraco:)

Data: 2010-12-03 19:22:38
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 19:18,  obserwator pisze:
[...]

Raczej Semici, czyli bracia Arabowie :)

Data: 2010-12-03 18:25:38
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Raczej Semici, czyli bracia Arabowie :)

tez, ale w Ameryce juz tez zaczynaja myslec i to powaznie.

Data: 2010-12-03 19:26:33
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 19:25,  obserwator pisze:
Raczej Semici, czyli bracia Arabowie :)
tez, ale w Ameryce juz tez zaczynaja myslec i to powaznie.

Nie mów. Serio ?

Data: 2010-12-03 18:37:40
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> tez, ale w Ameryce juz tez zaczynaja myslec i to powaznie.

Nie mów. Serio ?

ja przewaznie mowie powaznie.

Data: 2010-12-03 19:47:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 19:37,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-12-03 19:25,  obserwator pisze:
Raczej Semici, czyli bracia Arabowie :)
tez, ale w Ameryce juz tez zaczynaja myslec i to powaznie.

Nie mów. Serio ?

ja przewaznie mowie powaznie.

Pewnie znowu ktoś sztucznie wywołuje antysemityzm ?

Data: 2010-12-03 18:51:16
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pewnie znowu ktoś sztucznie wywołuje antysemityzm ?

ba, nawet wiadomo kto. Oni sami.

Data: 2010-12-03 19:52:36
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 19:51,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pewnie znowu ktoś sztucznie wywołuje antysemityzm ?

ba, nawet wiadomo kto. Oni sami.

A z imienia i nazwiska znasz kogokolwiek ?

Data: 2010-12-03 19:02:54
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A z imienia i nazwiska znasz kogokolwiek ?

 w Polsce - Adam Michnik.

Data: 2010-12-03 20:07:12
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 20:02,  obserwator pisze:
A z imienia i nazwiska znasz kogokolwiek ?
 w Polsce - Adam Michnik.

Ale dyskutujemy o hameryce i jankesach.

Może Adolf Sch. ? Dzisiaj kolega usiłował ściemniać, że Adolf Sch. jest
żydowskiego pochodzenia :)

Data: 2010-12-03 19:15:47
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
>  w Polsce - Adam Michnik.

Ale dyskutujemy o hameryce i jankesach.

podalem ci wedke, dalej sam musisz szukac. Podpowiem jeszcze, ze zacznij od
jego zyciorysu i idz po nitce do klebka. Prawie wszystko jest w sieci.

Prawie wszystko:))

Data: 2010-12-03 20:29:22
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 20:15,  obserwator pisze:
le dyskutujemy o hameryce i jankesach.
podalem ci wedke, dalej sam musisz szukac.

Czyli cienki bolek z ciebie. Bez obrazy. Nie wiesz o czym piszesz. :)

Data: 2010-12-03 19:47:22
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli cienki bolek z ciebie. Bez obrazy. Nie wiesz o czym piszesz. :)

 a juz myslalem, ze nie jestes tu sluzbowo:)))

Data: 2010-12-03 21:06:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 20:47,  obserwator pisze:
zyli cienki bolek z ciebie. Bez obrazy. Nie wiesz o czym piszesz. :)
 a juz myslalem, ze nie jestes tu sluzbowo:)))

Oczywiście nie jestem tutaj służbowo tylko prywatnie.

Niestety, większość służbistów jest głupich i nie potrafi samodzielnie
myśleć.

Data: 2010-12-03 18:37:18
Autor: Brooks
On Dec 3, 8:06 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

>  a juz myslalem, ze nie jestes tu sluzbowo:)))

Oczywi cie nie jestem tutaj s u bowo tylko prywatnie.

Niestety, wi kszo s u bist w jest g upich i nie potrafi samodzielnie
my le .

Taki sluzbista po godzinach to jest  prywatnie czy zwyczajny
pracoholik?

--
Brooks

Data: 2010-12-03 19:24:22
Autor: u2
W dniu 2010-12-03 19:09, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Nie tylko ty jesteś Żydem, pedale.

Taki tłusty Żyd jak Jarkacz jest porządnym polskim patriotą :)

Dodam Jerzego Zelnika i Janka Tomaszewskiego, którzy poparli Prezesa w
ostatnich wyborach na prezia :)

Tylu porządnych posłów zginęło w Smoleńsku....