Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"

Data: 2009-07-25 20:24:44
Autor: Bugatti
Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"
Data: 2009-07-25 18:28:28
Autor: Robert Rędziak
Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"
On Sat, 25 Jul 2009 20:24:44 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

 Co Ty pokazujesz za auta dla frajerów? Prawidziwy Koleś Git ma
 auto, które pierdoli zasady i prawa fizyki ;)

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-25 21:05:56
Autor: Przemek V

<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

Co Ty pokazujesz za auta dla frajerów? Prawidziwy Koleś Git ma
auto, które pierdoli zasady i prawa fizyki ;)

Dokładnie ;)

http://picasaweb.google.pl/przemv/2006_08_Praga#5309089459549234642

Wszystko na autobahnach

Data: 2009-07-25 21:16:10
Autor: J_K_K

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h4fll7$14v$1nemesis.news.neostrada.pl...

http://picasaweb.google.pl/przemv/2006_08_Praga#5309089459549234642

Szkoda, że w ok. '99 cyfrówki jeszcze nie były rozpowszechnione,
bo bym dołączył z Passat'a TDI:
- średnia V - ~30 km/h
- srednie zuzycie - ~40 l/100 km

;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-25 21:25:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
J_K_K pisze:
[...]

Gdzie można poszaleć na tak ciasnym torze? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-25 21:40:23
Autor: J_K_K

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h4fm6v$u08$1news.dialog.net.pl...
bo bym dołączył z Passat'a TDI:
- średnia V - ~30 km/h
- srednie zuzycie - ~40 l/100 km

;-)

Gdzie można poszaleć na tak ciasnym torze? :>

Niedaleko Wiednia ;-)
http://www.oeamtc.at/netautor/pages/resshp/anwendg/1081590.html

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-27 19:04:50
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 25 Jul 2009 21:25:49 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Gdzie można poszaleć na tak ciasnym torze? :>

Jak to gdzie? Na prawym siedzeniu Thalii, czy innego dupowozu który Gilu
właśnie ujeżdża :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-27 23:07:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Iii tam. Ścierka w lasach MRU była lepsza. :P

Data: 2009-07-27 23:53:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 27 Jul 2009 23:07:04 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Jak to gdzie? Na prawym siedzeniu Thalii, czy innego dupowozu który Gilu
właśnie ujeżdża :>

Iii tam. Ścierka w lasach MRU była lepsza. :P

Znaczy jej tylna kanapa? :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-28 10:29:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Tysz. Tylko organiczny łącznik między kierą a fotelem zapomniał kaski rozdać ekipie. :P

Data: 2009-07-26 03:52:49
Autor: arek.pp
Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"
On 25 Lip, 21:05, "Przemek V" <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna>
wrote:

http://picasaweb.google.pl/przemv/2006_08_Praga#5309089459549234642

Zdjęcie nr 12 (jakis BMW diesel):
250 km/h i tylko 3.5 tys obrotów...., tzn 2000 obr przy 145 km/h. ???
330 d manual ma 2000 obr przy ok 115 km/h.
Czy to jakis 7 albo 8 bieg w automacie?

Data: 2009-07-26 13:57:19
Autor: Karolek

wrote:

[...]

Wystarczy 5 bieg w automatycznej skrzyni.

Karolek

Data: 2009-07-26 16:38:21
Autor: Przemek V

wrote:

http://picasaweb.google.pl/przemv/2006_08_Praga#5309089459549234642

Zdjęcie nr 12 (jakis BMW diesel):

Widać na wyświetlaczu przecież. M6 - szósty bieg w automacie.

Data: 2009-07-26 12:37:19
Autor: Bugatti

<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

Co Ty pokazujesz za auta dla frajerów? Prawidziwy Koleś Git ma
auto, które pierdoli zasady i prawa fizyki ;)

Nie tak dawno była tu dyskusja o _średnim spalaniu_ co niektórzy gadali że im spali poniżej 10l (chyba coś koło 8.5l) przy średniej 180 km/h więc zapodałem ten filmik. Co dziwne (a właściwie normalne dla tej grupy) jak ktoś wrzuca jakiś filmik ale pokazujący coś bardziej "wiarygodnego" niż gadanina o consumo to większa ilość postów pro i cons jest gdy jest fjelmowina bez pokrycia (filmiku).

--
Bugatti

Data: 2009-07-26 03:54:50
Autor: arek.pp
On 26 Lip, 12:37, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:

[...]

1. Wystarczy zdjac noge z gazu przy 180 km/h i od razu komp pokaze
male chwilowe spalanie.
2. Albo jechac wolno i na chwile przyspieszyc - srednie spalanie nie
wzrosnie od razu

Data: 2009-07-26 12:23:05
Autor: Blyskacz
Bugatti wrote:

Nie tak dawno była tu dyskusja o _średnim spalaniu_ co niektórzy gadali że im spali poniżej 10l (chyba coś koło 8.5l) przy średniej 180 km/h

No tak, tylko widzisz problem jest w tym, ze oni maja swoja definicje pojecia "srednia predkosc"  i przedstawiane przez Ciebie filmiki tego nie zmienia ;-)
Dla nich srednia V 180km/h oznacza mniej wiecej tyle, ze w przedziale czasowym branym pod uwage osiagneli ta predkosc choc raz przez 1s ;-)

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)

Data: 2009-07-26 16:44:18
Autor: Przemek V

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:h4hc7h$sos$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Twój filmik jest super, udowodniłeś że masz rację. Moje zdjęcia są photoshopowane, naprawdę było 28/100. Albo nie - z Mont Blanc zjeżdżałem przez 19 km...

OT- Zawsze mnie auto pali więcej niż innym ale jak ktoś chce, potrafi i droga jest pusta to 8,5l./100 przy 180km/h jest absolutnie realne chociaż na pewno nie do uzyskania na trasie Łomianki-Sadyba. Pomijam moralne aspekty...

Data: 2009-07-26 17:41:32
Autor: Viking

"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote in message

[...]

przy 160km/h moja wciaga ok 6.5-7l, to chyba bym sie zmiesil w normie przy 180?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-26 18:49:00
Autor: J.F.
On Sun, 26 Jul 2009 17:41:32 +0100,  Viking wrote:
przy 160km/h moja wciaga ok 6.5-7l, to chyba bym sie zmiesil w normie przy 180?

Ale 160 stale/wyswietlacz spalania chwilowego, czy "srednia z calej
trasy, jechalem 160, a nad morze to sie pol dnia jedzie" ?

J.

Data: 2009-07-26 17:53:03
Autor: Viking

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:k52p65pruu16lm18op2fqinpo7kje1rd5g4ax.com...
[...]

stale ciezko osiagnac, ale mowie tak usrednione z tras, spala kolo 6 jak mi sie nie spieszy i lece miedzy 120 a 140, i kolo 7 moze 7.5 jak lece walsnie 160, nie w polszy oczywiscie... syzbciej nie jezdze, bo nie lubie jak strzaleczka wychodzi poza 3k obrotow;)

Data: 2009-07-26 18:54:57
Autor: Bugatti
Użytkownik "Przemek V"  napisał w wiadomości:

[...]

Filmik też można "ubarwić".

[...]

No tak jeśli wiatr wieje >100 km/h idealnie równolegle i zgodnie z kierunkiem jazdy to czemu nie ...

--
Bugatti

Data: 2009-07-27 13:51:41
Autor: Raf :-)

<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

[...]

Trochę inne realia - inne auto i mniejsza prędkość, ale aż sam się
zdziwiłem, jakie niskie spalanie.

Auto - 10 letni Scenic 2.0 z gazem sekwencyjnym.
Spalanie średnie w codziennej eksploatacji (70% w mieście): 12,5l/100km
Spalanie średnie na trasie
Kraków-Berlin-Paryż-Carcassone-Alicante-Lyon-Kraków (5,5 tys km): 10 l/100
Podróż tylko drogami dwupasmowymi, prawie wyłącznie autostradami, lekko
powyżej maksymalnej dopuszczalnej prędkości, w Niemczech ok. 150 - 160 km/h
(prędkość rzeczywista - z GPS, a nie z licznika, który przekłamuje jakieś
10-15 km/h), we Francji 140 km/h, w Hiszpanii 130 km/h). Podczas powroty
około 4,5 godzin stania w korkach na autostraach w Niemczech. Prędkość
średnia mniej więcej taka jak podałem, bo na autostradach wprawdzie są
bramki, ale z drugiej strony jechałem nieco szybciej niż dozwolony limit.
Korków praktycznie nie było, oprócz okoli Paryża i podczas powrotu w
Niemczaech. No i najważniejsze - Renault Scenic to zaprzeczenie areodynamiki - auto o
dużej powierzchni czołowej i dużych oporach. Na dodatek skrzynia ma piątkę
bardzo bliską czwórce, więc w trasie silnik pracuje na zbyt wysokich
obrotach (pewno stosowali tę samą skrzynię w Scenicu 1.6, o znacznie
mniejszej mocy).

Auto nie ma komputera pokładowego. Prędkość średnia wyliczona z notatek
(godzina wyjazdu i przyjazdu minus dłuższe postoje, długość trasy z planu
wygenerowanego przez viamichelin), pokrywałą się mniej więcej z sugestiami
GPS (czs przybycia przy zakładanej prędkości 120 km/h zawsze był wyliczony
z naddatkiem, pomimo nie wliczanych przerw na ubikację). Zużycie gazu
podliczyłem dopiero po powrocie do domu, na podstawie paragonów.

Na benzynie w codziennej eksploatacji auto pali jakieś 1,5 - 2 litry mniej
niż na gazie, więc sądzę, że na tej trasie zmieściłbym się w 8 - 8,5 l /
100 km.

Dlatego myślę, że auto o bardziej areodynamicznym kształcie, z silnikiem
diesla, prowadzone z rozsądkiem po autostradzie, jest w stanie spalić 8 - 9
l/100 km przy prędkości 180 km/h.

Raf :-)

Data: 2009-07-25 22:56:54
Autor: Irokez
Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:h4fj81$rdv$1nemesis.news.neostrada.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

O kurde, dobrze że moje o tym nie wie.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2009-07-25 23:03:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Irokez pisze:
[...]

Przejedź się 180km/h z kimś za plecami, kto obsłuży coś do nagrywania licznika. O ile masz w nim komputer wskazujący chwilowe spalanie.

Data: 2009-07-25 23:46:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"
Marcin "Kenickie" Mydlak wydusił z siebie te słowy:

Przejedź się 180km/h z kimś za plecami, kto obsłuży coś do nagrywania
licznika. O ile masz w nim komputer wskazujący chwilowe spalanie.

ale jesli ten wątek pije do tego o ktorym mysle .. to mowa nie byla o chwilowym, a o srednim spalaniu, to raz. A dwa ... jak dobrze zrozumialem tamte słowa, chodziło o polskie realia, czyli jazde z prędkościami, ktore dochodzą do 180 .. bo jak dobrze wszyscy wiemy nie da sie w polsce jechac gdzies i uzyskać sredniej 180.

Nawet na niemieckich autostradach na dłuższym odcinku będzie to b. trudne ....

ps. wiecie co to skrót myslowy?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-26 03:08:43
Autor: jacek2v
On 25 Lip, 20:24, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

--

I to chyba był diesel :)
Ciekawe ile paliłaby benzyna ?

Jacek

Data: 2009-07-26 13:00:03
Autor: K
jacek2v pisze:
[...]

clk 230 (manual) z 2001r przy 220 na A1 pokazuje 16.6

Data: 2009-07-26 13:01:52
Autor: K
K pisze:
jacek2v pisze:
[...]

landcruiser 2006r, 3.0 (d4d 167KM) manual na A1 przy 180 pokazuje 13.2

Data: 2009-07-26 17:47:39
Autor: Nex@pl
Bugatti pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

Omega A 3.0 automat przy gazie do dechy pokazuje chwilowe spalanie 55l/h :)

Data: 2009-07-27 06:47:42
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Sun, 26 Jul 2009 17:47:39 +0200, Nex@pl na pl.misc.samochody napisał(a):

Omega A 3.0 automat przy gazie do dechy pokazuje chwilowe spalanie 55l/h :)

Tylko :) ? Benzyna, 2.0 - na jedynce, przy bucie ~99.9 l/100 km ;-)

"Odrzucać pochwałę to zdradzać pragnienie usłyszenia jej ponownie. Francois de la Rochefoucauld (1613 - 1680)"

Data: 2009-07-28 00:11:39
Autor: kogutek
Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

-- Bugatti
To teraz już montują wskaźnki zużycia oleju na 1000km. Dziwne. Pierwszy raz
widzę. Jak ta technika idzie do przodu. --

Data: 2009-07-30 21:17:56
Autor: Papik
Dnia Sat, 25 Jul 2009 20:24:44 +0200, Bugatti napisal/napisala:

http://www.youtube.com/watch?v=yv7_F4CyR-Y

http://www.youtube.com/watch?v=crVWqAyM1XM

X3 3.0d automat 500km w niemczech po autostradzie ze speedem nie
schodzacym ponizej 210km/h. Po 500km stacja, tankowanie i wyliczanka, z
ktorej spalanie wyszlo 10 l/100km :)
I tak do granicy...

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

Data: 2009-07-31 09:32:21
Autor: kogutek4
> [...]

-- * Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing
Jakąś nową fizykę wymyślili a ja nic o tym nie wiem. Na Onecie też nie pisali że
jakaś nowa fizyka jest. Przy 80/h taki samochód jak piszesz pali pewno poniżej 2
litrów na setkę. Mój samochód jak grzałem non stop 230 na godzinę po podliczeniu
spalił 6,6 litra na setkę. Lepiej Ci mitomanie.   --

Tym co rzekomo pali "~8.5l przy 180 km/h"