Tym, ktorych dopadla skleroza!

Data: 2010-12-23 13:52:07
Autor: heÂŽsk
Tym, ktorych dopadla skleroza!

http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

Data: 2010-12-23 04:57:31
Autor: u2
Tym, ktorych dopadla skleroza!
On 23 Gru, 13:52, heŽsk <.bred...@interia.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Exposee demagoga Tuska o emigrantach - komentarz :

http://www.youtube.com/watch?v=_WAXJLj9Uhc

Data: 2010-12-23 14:06:52
Autor: heÂŽsk

Wal sie glupku. http://www.youtube.com/watch?v=ZSGT1zL4Y_0

Data: 2010-12-24 01:44:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
he?sk wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

Ty Heniu widzę, że tak naprawdę to lubisz Jarunia, bo kolekcjonujesz wszystkie jego przemówienia. :)
--
Pit

Data: 2010-12-23 18:47:56
Autor: magdaverakosiorek
On Dec 23, 6:44 pm, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
he?sk wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

>http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

Ty Heniu widz , e tak naprawd to lubisz Jarunia, bo kolekcjonujesz
wszystkie jego przem wienia. :)
--
Pit

Błąd. Ja z Zośką Kulawką właśnie dlatego że uwielbiamy naszego pana
Prezesa kolekcjonujemy jego przemówienia.
Ja nawet mogę cytować pana Prezesa Jarosława z pamięci np:
"I dziś mamy sytuację, którą można opisać tak: jest w Polsce wolność,
ułomna, z przywilejami dla jednych, z dyskryminacją dla innych, ale
jest."
I to jest to. Ja z Zośką Kulawką jestesmy dyskryminowane choć takie
mądre i inteligentne zarabiamy na miesiąc 2800 złotych razem. A
przecież Zośka skończyła sławną wyższą Szkołę Szewców i Holewkarzy
założoną przez Chanini HeUmbauma w 1934 r. w Lublinie, po wojnie
przeniesioną do Warszawy. Ponieważ szewstwo i holewkarstwo całkowicie
podupadło Zośce poradzono szkołe informatyczną bo niby to ma
przyszlość ale szewstwo a informatyka to dwie różne rzeczy, po prostu
tak jak w szewstwie Zośka była prymuską to w informatyce nic jej nie
szło. I jest jak jest tzn. musi szukać bogatego męża żeby godnie żyć.
magdavera

Data: 2010-12-24 04:29:43
Autor: Panslavista

"magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote in message news:11b34cb3-9c7c-490f-9d27-1081428d5f9b30g2000yql.googlegroups.com...

I jest jak jest tzn. musi szukać bogatego męża żeby godnie żyć.
magdavera

Pośród testów wróci tam skąd przyszła, gdyż jej wartość w podstawowej umiejętności  spadnie do ceny piwa.

Data: 2010-12-24 10:03:54
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

he?sk wrote:

> [...]

"I dziś mamy sytuację, którą można opisać tak: jest w Polsce wolność,
ułomna, z przywilejami dla jednych, z dyskryminacją dla innych, ale

Pięknie, ale dobrze by było, gdybyś je jeszcze spróbował zrozumieć...
--
Pit

Data: 2010-12-24 16:39:23
Autor: Hans Kloss
On 23 Gru, 13:52, he(R)sk <.bred...@interia.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

Co ci się platfonski chamie nie podoba w tych przemówieniach?
Gramatyczne i dorzeczne, w odróżnieniu od bełkotu wydawanego zwykle
przez platfonską wierchuszke ze szczególnym uwzględnieniem durnia
pełniącego obecnie obowiązki prezydenta RP.
J-23

Data: 2010-12-24 16:42:12
Autor: Hans Kloss
On 25 Gru, 01:39, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related
 A to pocięte i zmanipulowane przez jakiegoś podobnego tobie
platfonskiego gnoja.
Bezczelność i skurwysyństwo platfonsów zaiste nie mają granic.
J-23

Tym, ktorych dopadla skleroza!