Tym, którzy odeszli

Data: 2012-11-01 11:03:08
Autor: The rAzors Edge
Tym, którzy odeszli
[*] Pan Jerzy "Panslavista" /wiedza, teoria/
[*] Pan Adam "Funiek" /za upierdliwą i niesamowitą inteligencję/
[*] Pan Jacek "Kawecki" /za upierdliwość totalną/
[*] Colgates /za chujową, poznańską pastę do zymbów :-) /

RIP

Data: 2012-11-01 12:01:29
Autor: Marek
Tym, którzy odeszli
On Nov 1, 11:03 am, The rAzors Edge <ja....@swawole.ewrybady> wrote:
[...]

A Colgates to dokad odszedl ?

Data: 2012-11-02 03:36:02
Autor: The rAzors Edge
Tym, którzy odeszli
Użytkownik - Marek  napisał::
[...]

Gdzieś za koło polarne. ;-)
--
GG:41767145
mail:3qqAPEwpKŁOPKApl

Data: 2012-11-02 09:33:38
Autor: Marek
Tym, którzy odeszli
On Nov 2, 3:36 am, The rAzors Edge <ja....@swawole.ewrybady> wrote:
U ytkownik - Marek  napisa ::

> A Colgates to dokad odszedl ?

Gdzie za ko o polarne. ;-)

Zdziwil bys sie...

Data: 2012-11-02 19:26:24
Autor: Trybun
Tym, którzy odeszli
W dniu 2012-11-01 11:03, The rAzors Edge pisze:
[...]

Dodałbym jeszcze Pana Hansa Klossa /jako jeden z nielicznych na psp nie podpierał się linkami z netu, dyskusja z nim to prawdziwa poezja/
Pana Piotra /jeden z najinteligentniejszych userów na grupie/
Pana Pita Kowalskiego czy Nowaka. /inteligencja+rzeczowe argumenty w dyskusji/.
Pana Cyca. /zawsze warto było przeczytać to co napisał, choć na dyskusję zwykle nie pozostawił wiele miejsca/
I jeszcze kilku innych którzy na obecną chwilę wylecieli mi z pamięci.

Data: 2012-11-02 13:05:55
Autor: Marek
Tym, którzy odeszli
On Nov 2, 7:26 pm, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

zwykle nie pozostawił wiele miejsca/
I jeszcze kilku innych którzy na obecną chwilę wylecieli mi z pamięci.

Ciebie, Jadrys, na Swiecie jeszcze nie bylo, jak my tu z AB i
OBwiesiem dyskutowali...

Data: 2012-11-02 21:58:51
Autor: Jusuf
Tym, którzy odeszli

Oj, wielu, wielu odeszło, m. in. Zbyszek+. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 22:03:56
Autor: Jusuf
Tym, którzy odeszli
"Jusuf" <jusuf@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k71c6e$vvb$1adenine.netfront.net...
> [...]

Ciebie, Jadrys, na Swiecie jeszcze nie bylo, jak my tu z AB i
OBwiesiem dyskutowali...

Oj, wielu, wielu odeszło, m. in. Zbyszek+.

I przede wszystkim Miecz Sławomir

             //
   O<<<<M I E C Z>>>>>>>>>>>>
              \\ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 14:15:04
Autor: Marek
Tym, którzy odeszli
On Nov 2, 10:04 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Jusuf" <ju...@qmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:k71c6e$vvb$1adenine..netfront.net...

> "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Oj, wielu, wielu odesz o, m. in. Zbyszek+.

I przede wszystkim Miecz S awomir

             //
   O<<<<M I E C Z>>>>>>>>>>>>
              \\

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

....i , wyobraz sobie, te wszystkie, stare teksty, da sie , jeszcze w
necie odnalezc...to jest nieprawdopodobne !!!
To, tak, jakby duchy tych nieobecnych, nadal, miedzy nami byly...

Data: 2012-11-02 22:21:39
Autor: Jusuf
Tym, którzy odeszli

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d35c2def-1154-40ca-81aa-dcc695dace24p11g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

> "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Oj, wielu, wielu odeszlo, m. in. Zbyszek+.

I przede wszystkim Miecz Slawomir

             //
   O<<<<M I E C Z>>>>>>>>>>>>
              \\

...i , wyobraz sobie, te wszystkie, stare teksty, da sie , jeszcze w
necie odnalezc...to jest nieprawdopodobne !!!
To, tak, jakby duchy tych nieobecnych, nadal, miedzy nami byly...

Wszystkie, to raczej trudno odnalezc. Najlatwiej bylo odnalezc teksty, jak byly jeszcze grupy newsowe na onecie, mial czlowiek w pamieci rok, mniej wiecej miesiac, i szukal w archiwum co chcial. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 14:31:45
Autor: Marek
Tym, którzy odeszli
On Nov 2, 10:21 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d35c2def-1154-40ca-81aa-dcc695dace24p11g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

byly jeszcze grupy newsowe na onecie, mial czlowiek w pamieci rok, mniej
wiecej miesiac, i szukal w archiwum co chcial.

Ja znajduje w google do dzisiaj...

Tym, którzy odeszli