Tym razem KARALNY neo-nazizm w Niemczech. Czy cała Europa "pochyli się z troską"?

Data: 2020-01-23 13:22:57
Autor: A. Filip
Tym razem KARALNY neo-nazizm w Niemczech. Czy cała Europa "pochyli się z troską"?
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-51219274
Germany bans Combat 18 as police raid neo-Nazi group
; 23 January 2020

Germany has banned the neo-Nazi group Combat 18 and launched raids
across the country in an attempt to crack down on the organisation,
officials say. [...]

On Thursday, more than 200 police officers searched several properties
belonging to leading members across six German states, Interior
Minister Horst Seehofer said in a statement.

According to the ministry the decision was made following the murder
last June of pro-migrant German politician Walter Lübcke [A], and the
deadly attack months later on a synagogue in the eastern city of
Halle. [...]
? [A] https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-48771880

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-23 04:55:16
Autor: japanizer
On Thursday, January 23, 2020 at 9:22:59 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> last June of pro-migrant German politician Walter Lübcke [A], and the
> deadly attack months later on a synagogue in the eastern city of

Płaczesz kundlu z brunatną sraczką w głowie, że twoich kumpli zatrzymali? To płacz.

Data: 2020-01-23 16:47:13
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
? [A] https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-48771880

Płaczesz kundlu z brunatną sraczką w głowie, że twoich kumpli

Czyli każdy antyfaszysta to twój przyjaciel WIELKIEGO Antyfaszystę
Józefa Stalina włączając?  Czy prawie każdego kogo poglądy ci się nie
podobają wyzwiesz od faszystów w "najlepszej" tradycji komunistów
"dyskutujących"?

Czyż cała Europa nie powinna pomóc Niemcom mieszając się w ich "sprawy
wewnętrzne"? :-) Ja za zainteresowaniem patrze jak Niemcy i Angela
zdecydują się balansować "My (mój rząd) potrzebujemy znacznie więcej X
by walczyć z NIEMIECKIM neonazizmem" z przekazem "Niemcy (demokratyczne)
nie dają sobie z neonazizmem rady, czy trzeba tam 'skorygować
demokracje' jak w Egipcie?".  Mogą tylko wybierać z której strony wolą
oberwać bardziej.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-23 15:04:00
Autor: japanizer
On Friday, January 24, 2020 at 12:48:01 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Józefa Stalina włączając?  Czy prawie każdego kogo poglądy ci się nie
podobają wyzwiesz od faszystów w "najlepszej" tradycji komunistów

Wielokrotnie tu udowodniłeś, że masz faszystowskie poglądy. Więc się nie dziw, że ludzie nazywają cię brunatnym gównem.

Data: 2020-01-24 01:31:24
Autor: A. Filip
> [...]

Wielokrotnie tu udowodniłeś, że masz faszystowskie poglądy. Więc się
nie dziw, że ludzie nazywają cię brunatnym gównem.

Wielokrotnie udowadniałeś że "wyzywasz od faszystów z łatwością
prawdziwego komunisty", wiec się nie dziw że cię "niektórzy" mogą
cię uważać za "czerwonego pogrobowca" [wersja prawnicza/dyplomatyczna].

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-23 18:06:16
Autor: japanizer
On Friday, January 24, 2020 at 9:31:26 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> nie dziw, że ludzie nazywają cię brunatnym gównem.

Wielokrotnie udowadniałeś że "wyzywasz od faszystów z łatwością

A kogoś innego, oprócz ciebie, wyzywałem od faszystów, faszysto? MsgID podasz?

Data: 2020-01-26 03:42:59
Autor: Jacek Bialy
Tym razem KARALNY neo-nazizm w Niemczech. Czy cała Europa "pochyli się z troską"?
A co to jest faszyzm?  Faszyzm to niedoszły komunizm - to zdegenerowane narodowe formy sowietyzmu, jakie zaczęły się pojawiać w Europie po roku 1920.  Przed rokiem 1920 większość późniejszych faszystów była komunistami oczekującymi powszechnej rewolucji, lub próbujacymi tą rewolucję w różnych miejscach Europy wywołać.
W roku 1919 Lenin z Trockim wygłosili przemówienie do krasnoarmiejców wyruszających na Zachód, aby zanieśli Europie i światu płomień bolszewickiej rewolucji. Po porażce tej rewolucji nad Wisłą jej pochód został na dwie dekady zatrzymany. W tym czasie czerwone gówienka na Zachodzie zbrązowiały, czyli zmutowały do różnorakich narodowych form odgrywając w dalszym pochodzie bolszewików rolę lodołamacza (tak właśnie na Kremlu nazywano Hitlera w latach 30 - "??? ???????").

JB

Tym razem KARALNY neo-nazizm w Niemczech. Czy cała Europa "pochyli się z troską"?