Tym razem napisali

Data: 2011-04-14 21:25:08
Autor: Marek
Tym razem napisali
1 kwietnia Czesi mieli awarię w elektrowni atomowej ale nasze media solidarnie o tym milczały przez kilka dni. Dziś był już wyciek i trzeba było schładzać reaktor. Polskie Radio na swojej stronie napisało o tym przed godz. 16. a Onet 2 godziny później. Ciekaw jestem która telewizja o tym fakcie poinformowała. Wiem, że od kilku dni obowiązuje temat zastępczy - dziś protest wdowy po Zbigniewie Herbercie. O wzroście inflacji do poziomu 4,3% TVN podobno nie zdążył dziś nic powiedzieć.

--
Marek

Data: 2011-04-15 07:07:44
Autor: cirrus
Tym razem napisali
Użytkownik "Marek" <do.nikad@zero.eu> napisał w wiadomości news:io7i5q$aov$1mx1.internetia.pl...
[...]

A może to Czesi milczeli przez kilka dni?

--
stevep

Tym razem napisali