Tym razem zombie samobójca

Data: 2019-11-26 18:58:36
Autor: 'TomN'
Tym razem zombie samobójca
<https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-piesza-wpatrzona-w-telefon-potracona-na-pasach,988416.html>

"Kierowca volvo potrącił pieszą na oznakowanym przejściu. Zdarzenie w
Lublinie zarejestrowała kamera miejskiego monitoringu. Kobieta weszła na
przejście dla pieszych, patrząc w ekran telefonu. Wcześniej nie upewniła
się, czy w pobliżu nie ma samochodów. Na nagraniu widać też, że kierowca
volvo zbyt późno ją zauważył i, odbijając w lewo, próbował jeszcze uniknąć
potrącenia. (http://www.tvn24.pl)"

<https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-piesza-wbiegla-w-samochod-winny-oczywiscie-kierowca,nId,3355929>

"Sprawa wydaje się jasna - kierowca potrącił pieszą na przejściu, więc jego
wina jest oczywista. Niestety (dla policji) całe zdarzenie zostało nagrane
przez monitoring. I co widzimy na nagraniu? Piesza w kapturze na głowie i
wpatrzona w smartfona nie zaszczyca nawet przelotnym spojrzeniem ulicy, na
którą wchodzi. W momencie kiedy stawia pierwszą nogę na pasach,
nadjeżdżający kierowca znajduje się od niej o dwie długości samochodu. Nie
ma on najmniejszych szans na zatrzymanie się. Taką właśnie sytuację Prawo o
ruchu drogowym nazywa "wtargnięciem przed nadjeżdżający pojazd
[...]
Kierowca robi więc jedyną rzecz jaka mu pozostała - chce ominąć pieszą. Jego
szybka reakcja pozwoliłaby na uniknięcie potrącenia, ale w tym momencie
piesza rzuciła się biegiem do przodu. Ale nie wbiegła pod koła samochodu Ona
wbiegła w jego bok! Może zabrzmieć to trochę groteskowo, ale technicznie
rzecz biorąc, to ona "potrąciła" samochód.

--
'Tom N'

Data: 2019-11-26 10:40:26
Autor: sczygiel
Tym razem zombie samobójca
On Tuesday, 26 November 2019 11:58:37 UTC-6, TomN  wrote:

Ciekawe jaka narracje na ten temat rzuca pieszoluby.
-to tylko jeden przypadek, normalnie samochodziarze rozjezdzaja z premedytacja swiadomych pieszych
-on ja mial widziec, mial tam znaki, mial zwolnic
-mial hamowac i nie skrecac, bo abs,esp,lgbt...
-zignoruja watek

Cos jeszcze?

Data: 2019-11-29 11:47:25
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-26 o 19:40, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-29 10:06:25
Autor: sczygiel
Tym razem zombie samobójca
On Friday, 29 November 2019 04:47:27 UTC-6, Liwiusz  wrote:
> [...]

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

Japka i grórzki.

W calym tym dyskutowaniu istotne jest ze pierwszenstwo sie pojawia nagle. Bo w 1-2 sekundy pieszy moze z "nikogo" stac sie "tym z pierwszenstwem".

Wiec analogia nieco z dupy.

Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej i wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

To ten sam rodzaj sytuacji i jakos mniej kontrowersyjny. Nie wiem czy dlatego ze zazwyczaj przecinany jest jeden pas a nie dwa lub wiecej, czy mniej ludzi ginie, czy sa tej samej blaszanej gliny czy po prostu flejm nie leci. Ale jakos dyskusja jest na ten temat prostsza, ot odstepy zle, czas nieodpowiedni, zla ocena sytuacji itp.

A tu nagle dwie grupy sie magicznie zupelnie nie rozumieja... Magia jakas....

Data: 2019-12-01 15:56:10
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-29 o 19:06, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

To identycznie jak z samochodem jadącym drogą z pierwszeństwem - czasem trzeba go wypatrywać dziesiątki metrów przed skrzyżowaniem, podobnie jak pieszego 3 metry przed przejściem.

Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej i wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

Czyli wymuszenie pierwszeństwa, bo zmuszenie do hamowania.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-29 15:08:09
Autor: 'TomN'
Tym razem zombie samobójca
Liwiusz w <news:5de0f73d$0$543$65785112news.neostrada.pl>:

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

Jechał droga z pierwszeństwem, bez włączonych świateł. Będzie bliżej...

--
'Tom N'

Data: 2019-12-01 15:54:30
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-29 o 15:08, 'TomN' pisze:
[...]

Ale w ciągu dnia.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-26 19:53:18
Autor: pueblo
Tym razem zombie samobójca
Witaj 'TomN', 26 lis 2019 w
napisałeś/aś:
<https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-piesza-wpatrzona
-w-telefon-potracona-na-pasach,988416.html>
Przecież ona ani przez moment nie odwróciła głowy w lewo! Chyba smartfona   też obroniła...w ogóle zachowała się jak sarna.

Data: 2019-11-26 20:22:10
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca

napisałeś/aś:

[...]

to sarny nie sa pod ochrona?

Data: 2019-11-26 20:29:59
Autor: pueblo
Tym razem zombie samobójca
Witaj andal, 26 lis 2019 w news:qrk1hi$1dp8$8gioia.aioe.org napisałeś/aś:

to sarny nie sa pod ochrona?

o ile nie noszą smartfonów - to tak.

Data: 2019-11-27 00:53:00
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca

napisałeś/aś:

to sarny nie sa pod ochrona?

o ile nie noszą smartfonów - to tak.

toz to dyskryminacja

Data: 2019-11-28 09:20:28
Autor: robot
Tym razem zombie samobójca
napisałeś/aś:

[...]

Taka?
https://youtu.be/T4tOvkvCvwQ

Data: 2019-11-26 22:06:43
Autor: radekp@konto.pl
Tym razem zombie samobójca
Tue, 26 Nov 2019 18:58:36 +0100, w
<191126.185836.pms.4262.27@int.dyndns.org.invalid.191126.invalid>, 'TomN'
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

[...]

Kierowca widzą zombie z telefonem w ręku na chodniku powinien spodziewać
nienormalnych zachowań i zwolnić do 1km/h. Oczywiście jego wielka wina ;)

Data: 2019-11-26 15:28:04
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
W takiej sytuacji trąbie. Działa.

Data: 2019-11-27 00:53:49
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca
On Tue, 26 Nov 2019 15:28:04 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

W takiej sytuacji trąbie. Działa.

ty trabisz w kazdej sytuacji

Data: 2019-11-26 18:08:25
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
W każdej nie. Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie. Jak widzę że będzie przejscie to palec sam mi na wlacznik kierunkowskazów idzie, bo w nim jest wlacznik sygnału. Trabienie działa. Często wybudzeni ze snu chujami poczęstuja. Nie stosuje trabienia pouczajacego, czyli długo kilka razy. Trąbie raz stosunkowo krótko ale na tyle długo że trudno nie usłyszeć. Ostatnio raz się musiałem zatrzymać bo szło dziewcze ze słuchawkami. Jak ona musiała mieć głośno że nie słyszała sygnału?

Data: 2019-11-27 02:27:32
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca
On Tue, 26 Nov 2019 18:08:25 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

tak czy inaczej jestes traba

Data: 2019-11-26 18:45:48
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
Moge byc trąbą, nawet niedoceniona za to że staram się komuś życie uratować. Wolalbys zebym sie zatrzymal i wpuścił pieszego na przejscie jeśli w lusterku widział bym ze jakis palant zapierdala drugim pasem za mna ponad miarę, czy może zaczął trąbić zeby zwrócić uwagę pieszego zeby nie wchodzil? Wybieraj bo to twoja szesnastolatka córka stoi na chodniku. Stosunkowo dużym samochodem jeżdżę. Na dodatek nie jest przezroczysty z tyłu jak osobowe. Skąd mam miec pewność że za mną nie jedzie jakis baran i jak zacznę hamować to jemu się zbierze na wyprzedzanie? To jak, trąbić na twoje dziecko czy się zatrzymać i niech idzie?

Data: 2019-11-29 15:59:49
Autor: ąćęłńóśźż
Tym razem zombie samobójca
Jak na mnie ktoś trąbi, to się zatrzymuję przed jego maską oszołomiony decybelami.
Tak na minutę.
Patrzę, czy jakiś portfel mi nie wypadł na jezdnię czy inna chusteczka, że wieśniak trąbi.
Trochę mnie dziwi, że najpierw trąbi żeby mi pokazać iż coś zgubiłem, a później przekracza podwójną ciągłą żeby mnie ominąć gdy bardzo starannie szukam.

-- -- -
Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie.

Data: 2019-11-29 09:23:58
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
Na ciebie będę trabil jak będzie padał śnieg z deszczem.

Data: 2019-11-27 09:40:42
Autor: Cavallino
Tym razem zombie samobójca
W dniu 26-11-2019 o 22:06, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Mogłoby nie wystarczyć, niektórzy na tej grupie stwierdziliby, że skoro nadal jechał gdy baba wpatrzona w smartfona w niego weszła, to wszelki wypadek jest z jego winy, bo nie zachował szczególnej ostrożności i jechał za szybko....

Data: 2019-11-27 08:29:34
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
I widzisz kałwalino ze jak by zatrabil to auto nie było by powgniatane, telefon bylby cały i piesza nietknięta.

Data: 2019-11-27 16:04:16
Autor: FreyKol
Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy.
Użytkownik "'TomN'" <news@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

[...]

-- 'Tom N'

Wyjątkowy debil z tego kierowcy.

Wiedział, że dojeżdża do przejścia, powinien spodziewać się
pieszego WCHODZĄCEGO i miał obowiązek zwolnić na tyle,
"aby NIE NARAZIĆ na niebezpieczeństwo pieszego
 WCHODZĄCEGO na przejście" (cytat z Rozporządzenia, par. 47.4).

Kierowca naraził pieszego na niebezpieczeństwo, chociaż prawo
tego zabrania.

Data: 2019-11-27 16:44:22
Autor: dantes
Dnia Wed, 27 Nov 2019 16:04:16 +0100, FreyKol napisał(a):

[...]

Klasyczne wtargnięcie. Brandzluj się dalej.

Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.
Widocznie nie jesteś w stanie ogarnąć swojego Microsoft Windows Mail
6.0.6002.18197.

Data: 2019-11-27 16:53:57
Autor: FreyKol
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomości news:qrm5j2$1l7l$1gioia.aioe.org...
[...]

Ukarany został kierowca, piesza nie została ukarana.

Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.

Coś ci się poZenkowało.
Pomyliłeś mnie z kimś innym.

Data: 2019-11-27 08:27:04
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy.
Śmierdzisz mi freykol pizdziakiem z polityki. Zgadlem?

Data: 2019-11-27 17:30:47
Autor: dantes
Dnia Wed, 27 Nov 2019 16:53:57 +0100, FreyKol napisał(a):

[...]

No i co z tego, że został ukarany, jeśli dał się "policmajstrom" wydutkać.

Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.

Coś ci się poZenkowało.
Pomyliłeś mnie z kimś innym.
Tak?
zakładasz nowy wątek:
Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy. (FreyKol)2019-11-27 16:04:16

i twierdzisz że to nie ty?

Data: 2019-11-27 08:39:06
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy.
pizdziak niejedno ma imię i za nim nie trafisz.

Data: 2019-11-27 17:45:47
Autor: dantes
Dnia Wed, 27 Nov 2019 08:39:06 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

pizdziak niejedno ma imię i za nim nie trafisz.

A bez metafor? Kto to ten niejaki "pizdziak"?

Data: 2019-11-27 21:27:03
Autor: FreyKol
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomości news:qrm89j$284$1gioia.aioe.org...
Dnia Wed, 27 Nov 2019 16:53:57 +0100, FreyKol napisał(a):

Ukarany został kierowca, piesza nie została ukarana.

No i co z tego, że został ukarany, jeśli dał się "policmajstrom" wydutkać.

Mądrze zrobil, że przyjął mandat. Sąd by go ukarał bardziej dotkliwie
i do tego strata czasu na Sąd.

Nie wiem tylko po co za każdym razem zakładasz nowy wątek.

zakładasz nowy wątek:
Re: Tym razem wyjątkowy debil z tego kierowcy. (FreyKol)2019-11-27 16:04:16

Jeżeli jest "Re:" to znaczy, że nie jest nowy wątek.

Data: 2019-11-28 11:29:08
Autor: dantes
Dnia Wed, 27 Nov 2019 21:27:03 +0100, FreyKol napisał(a):

[...]

To znaczy, że masz problemy ze swoim Microsoft Windows Mail.

Data: 2019-11-28 05:54:06
Autor: WS
On Thursday, November 28, 2019 at 11:28:30 AM UTC+1, dantes wrote:

To znaczy, że masz problemy ze swoim Microsoft Windows Mail.

googiel sobie jednak z tym watkiem radzi ;)
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!topic/pl.misc.samochody/3II1pRpbD7Q

Data: 2019-11-28 17:23:34
Autor: Shrek
W dniu 28.11.2019 o 14:54, WS pisze:
[...]

Ożesz - 80% uczestników w kfie;) JF - ten freykol to ty?:)

--
Shrek

Data: 2019-11-28 18:37:36
Autor: FreyKol
Tym razem
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5ddff485$0$517$65785112news.neostrada.pl...

Ożesz - 80% uczestników w kfie;)
-- Shrek

Uważaj, bo sam siebie wsadzisz do KFa :))

Tym razem zombie samobójca