Tym razem zombie samobójca

Data: 2019-11-26 10:40:26
Autor: sczygiel
Tym razem zombie samobójca
On Tuesday, 26 November 2019 11:58:37 UTC-6, TomN  wrote:

Ciekawe jaka narracje na ten temat rzuca pieszoluby.
-to tylko jeden przypadek, normalnie samochodziarze rozjezdzaja z premedytacja swiadomych pieszych
-on ja mial widziec, mial tam znaki, mial zwolnic
-mial hamowac i nie skrecac, bo abs,esp,lgbt...
-zignoruja watek

Cos jeszcze?

Data: 2019-11-29 11:47:25
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-26 o 19:40, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-29 10:06:25
Autor: sczygiel
Tym razem zombie samobójca
On Friday, 29 November 2019 04:47:27 UTC-6, Liwiusz  wrote:
> [...]

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

Japka i grórzki.

W calym tym dyskutowaniu istotne jest ze pierwszenstwo sie pojawia nagle. Bo w 1-2 sekundy pieszy moze z "nikogo" stac sie "tym z pierwszenstwem".

Wiec analogia nieco z dupy.

Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej i wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

To ten sam rodzaj sytuacji i jakos mniej kontrowersyjny. Nie wiem czy dlatego ze zazwyczaj przecinany jest jeden pas a nie dwa lub wiecej, czy mniej ludzi ginie, czy sa tej samej blaszanej gliny czy po prostu flejm nie leci. Ale jakos dyskusja jest na ten temat prostsza, ot odstepy zle, czas nieodpowiedni, zla ocena sytuacji itp.

A tu nagle dwie grupy sie magicznie zupelnie nie rozumieja... Magia jakas....

Data: 2019-12-01 15:56:10
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-29 o 19:06, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

To identycznie jak z samochodem jadącym drogą z pierwszeństwem - czasem trzeba go wypatrywać dziesiątki metrów przed skrzyżowaniem, podobnie jak pieszego 3 metry przed przejściem.

Ale jak chcesz te droga pojsc to wyobraz sobie wyjazd samochodu z podporzadkowanej i wbicie sie w jego tyl tego co mial pierwszenstwo.

Czyli wymuszenie pierwszeństwa, bo zmuszenie do hamowania.

--
Liwiusz

Data: 2019-11-29 15:08:09
Autor: 'TomN'
Tym razem zombie samobójca
Liwiusz w <news:5de0f73d$0$543$65785112news.neostrada.pl>:

Ja bym się spytał, czy jak będzie wypadek samochodowy, gdzie zderzyły się dwa samochody, to winny będzie ten z pierwszeństwem przejazdu, bo się nie rozejrzał, że ktoś na nim chce wymusić pierwszeństwo.

Jechał droga z pierwszeństwem, bez włączonych świateł. Będzie bliżej...

--
'Tom N'

Data: 2019-12-01 15:54:30
Autor: Liwiusz
Tym razem zombie samobójca
W dniu 2019-11-29 o 15:08, 'TomN' pisze:
[...]

Ale w ciągu dnia.

--
Liwiusz

Tym razem zombie samobójca