Tym razem zombie samobójca

Data: 2019-11-26 22:06:43
Autor: radekp@konto.pl
Tym razem zombie samobójca
Tue, 26 Nov 2019 18:58:36 +0100, w
<191126.185836.pms.4262.27@int.dyndns.org.invalid.191126.invalid>, 'TomN'
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

Kierowca robi więc jedyną rzecz jaka mu pozostała - chce ominąć pieszą. Jego
szybka reakcja pozwoliłaby na uniknięcie potrącenia, ale w tym momencie
piesza rzuciła się biegiem do przodu. Ale nie wbiegła pod koła samochodu Ona
wbiegła w jego bok! Może zabrzmieć to trochę groteskowo, ale technicznie
rzecz biorąc, to ona "potrąciła" samochód.

Kierowca widzą zombie z telefonem w ręku na chodniku powinien spodziewać
nienormalnych zachowań i zwolnić do 1km/h. Oczywiście jego wielka wina ;)

Data: 2019-11-26 15:28:04
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
W takiej sytuacji trąbie. Działa.

Data: 2019-11-27 00:53:49
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca
On Tue, 26 Nov 2019 15:28:04 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

W takiej sytuacji trąbie. Działa.

ty trabisz w kazdej sytuacji

Data: 2019-11-26 18:08:25
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
W każdej nie. Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie. Jak widzę że będzie przejscie to palec sam mi na wlacznik kierunkowskazów idzie, bo w nim jest wlacznik sygnału. Trabienie działa. Często wybudzeni ze snu chujami poczęstuja. Nie stosuje trabienia pouczajacego, czyli długo kilka razy. Trąbie raz stosunkowo krótko ale na tyle długo że trudno nie usłyszeć. Ostatnio raz się musiałem zatrzymać bo szło dziewcze ze słuchawkami. Jak ona musiała mieć głośno że nie słyszała sygnału?

Data: 2019-11-27 02:27:32
Autor: andal
Tym razem zombie samobójca
On Tue, 26 Nov 2019 18:08:25 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

tak czy inaczej jestes traba

Data: 2019-11-26 18:45:48
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
Moge byc trąbą, nawet niedoceniona za to że staram się komuś życie uratować. Wolalbys zebym sie zatrzymal i wpuścił pieszego na przejscie jeśli w lusterku widział bym ze jakis palant zapierdala drugim pasem za mna ponad miarę, czy może zaczął trąbić zeby zwrócić uwagę pieszego zeby nie wchodzil? Wybieraj bo to twoja szesnastolatka córka stoi na chodniku. Stosunkowo dużym samochodem jeżdżę. Na dodatek nie jest przezroczysty z tyłu jak osobowe. Skąd mam miec pewność że za mną nie jedzie jakis baran i jak zacznę hamować to jemu się zbierze na wyprzedzanie? To jak, trąbić na twoje dziecko czy się zatrzymać i niech idzie?

Data: 2019-11-29 15:59:49
Autor: ąćęłńóśźż
Tym razem zombie samobójca
Jak na mnie ktoś trąbi, to się zatrzymuję przed jego maską oszołomiony decybelami.
Tak na minutę.
Patrzę, czy jakiś portfel mi nie wypadł na jezdnię czy inna chusteczka, że wieśniak trąbi.
Trochę mnie dziwi, że najpierw trąbi żeby mi pokazać iż coś zgubiłem, a później przekracza podwójną ciągłą żeby mnie ominąć gdy bardzo starannie szukam.

-- -- -
Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie.

Data: 2019-11-29 09:23:58
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
Na ciebie będę trabil jak będzie padał śnieg z deszczem.

Data: 2019-11-27 09:40:42
Autor: Cavallino
Tym razem zombie samobójca
W dniu 26-11-2019 o 22:06, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Mogłoby nie wystarczyć, niektórzy na tej grupie stwierdziliby, że skoro nadal jechał gdy baba wpatrzona w smartfona w niego weszła, to wszelki wypadek jest z jego winy, bo nie zachował szczególnej ostrożności i jechał za szybko....

Data: 2019-11-27 08:29:34
Autor: Zenek Kapelinder
Tym razem zombie samobójca
I widzisz kałwalino ze jak by zatrabil to auto nie było by powgniatane, telefon bylby cały i piesza nietknięta.

Tym razem zombie samobójca