Tymczasowy palikot

Data: 2010-02-18 08:36:08
Autor: Hans Kloss
Tymczasowy palikot
...czyli jak peło wyrósł nowy członek z ramienia:
"[...]niesamowity awans medialny Romana Giertycha, który z konia, antysemity,
a czasem wręcz faszysty urósł nagle do rangi nieomal ulubieńca młodzieży
lewicowo-platformianej. Wtedy do nobilitacji wystarczyło, że zaatakował
dotychczasowego koalicjanta z PiS, a zaraz posypały się ochy i achy dotąd
mocno nieprzychylnych mu środowisk. Tym „śmiałym” krokiem sprawił, że jego
ponury wizerunek ocieplił się na tyle, że przez piętnaście minut mógł poczuć
się Spoko-Romkiem, wręcz Palikotem tymczasowym.Oczywiście sława ta nie trwała
zbyt długo, bo trudno wyobrazić sobie współczesną demokrację telewizyjną bez
złego narodowca [...]Wydawać się wtedy mogło, że czasy, gdy Giertych gościł na
pierwszych stronach gazet minęły bezpowrotnie i musiałby chyba obnażyć się na
zlocie Młodzieży Wszechpolskiej żeby znów zwrócić na siebie uwagę. Okazało się
jednak, że wcale nie jest taki stracony.Dzisiaj znów o nim słyszymy. Można
wręcz powiedzieć, że wraca w wielkim stylu. I uczciwie trzeba mu przy tym
przyznać, że w doborze repertuaru jest konsekwentny – po raz kolejny ratuje
Polskę przed spiskującymi nieustannie Kaczorami.[...]tak jak w 2007 roku
otwierał Platformie drogę do władzy, tak w 2010 robi wszystko, żeby ta jej nie
utraciła. Widać więc, że za każdym razem robił PO na tyle dobrze, że można
śmiało nazwać go już tej partii Członkiem Honorowym.
Całość na: dzierzba.salon24.pl/157912,dobry-romek-dobry
Przykro patrzeć jak się ten, jeszcze niedawno obiecujący a dziś już tylko
były, polityk szmaci. Nie mają powojenni polscy nacjonaliści szczęścia do
wodzów, co i raz to trafia im się kolejne wcielenie bolka piaseckiego.
J-23

Data: 2010-02-18 05:00:07
Autor: zbig
Tymczasowy palikot
On 18 Lut, 09:36, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]
mocno nieprzychylnych mu środowisk. Tym &#8222;śmiałym&#8221; krokiem sprawił, że jego
[...]
przyznać, że w doborze repertuaru jest konsekwentny &#8211; po raz kolejny ratuje
[...]

Znów bezrozumnie pastujesz kompletne idiotyzmy. Podaj czytającym jeden
przykład wypowiedzi w najmniejszym choć stopniu przychylnej waszemu
niedawnemu koalicjantowi Romkowi de Zoo. Koń jaki jest , każdy widzi.

Data: 2010-02-18 14:15:40
Autor: Hans Kloss
Tymczasowy palikot
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
 Podaj czytajacym jeden
przyklad wypowiedzi w najmniejszym choć stopniu przychylnej

A proszę bardzo:
http://www.tvn24.pl/12690,1643774,0,1,schetyna-giertych-w-po-nigdy-nie-mowi-sie-nigdy,wiadomosc.html

waszemu niedawnemu koalicjantowi
NASZEMU???!!! Coś ci się gruntownie pomyliło, my z nikim żadnej koalicji nie
zawieraliśmy ;)
J-23

Data: 2010-02-18 06:38:21
Autor: zbig
Tymczasowy palikot
On 18 Lut, 15:15, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

>  Podaj czytajacym jeden
> przyklad wypowiedzi w najmniejszym choć stopniu przychylnej

A proszę bardzo:http://www.tvn24.pl/12690,1643774,0,1,schetyna-giertych-w-po-nigdy-ni...

Jaja sobie robisz, przecież Schetyna kpił sobie z Giertycha w zywe
oczy.

> waszemu niedawnemu koalicjantowi

NASZEMU???!!! Coś ci się gruntownie pomyliło, my z nikim żadnej koalicji nie
zawieraliśmy ;)

Żebyś nie musiał rżnąć głupa uściślę - niedawnemu koalicjantowi PiS

Data: 2010-02-18 14:52:53
Autor: Hans Kloss
Tymczasowy palikot
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Jaja sobie robisz, przeciez Schetyna kpil sobie z Giertycha w zywe
oczy.

"Schetyna przyznaje, że byłego wicepremiera zna i "nie wypiera się tej
znajomości". Pytany o możliwość wstąpienia Giertycha do Platformy
Obywatelskiej stwierdził, że partia ani nie otwiera mu drogi, ani nie zamyka.
[...]W jego opinii, jako adwokat i były wicepremier Roman Giertych jest
wiarygodny"

Nie ma w tym ani śladu najmniejszej nawet przychylności dla Giertycha,
jedynie jadowita kpina w żywe oczy.......
Komu ty chcesz takie bzdury  wpalikocić?
J-23

Data: 2010-02-18 07:04:05
Autor: zbig
Tymczasowy palikot
On 18 Lut, 15:52, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Nie ma w tym ani śladu najmniejszej nawet przychylności dla Giertycha,
jedynie jadowita kpina w żywe oczy.......
Komu ty chcesz takie bzdury  wpalikocić?

Co najwyżej jest życzliwa zachęta to kontynuowania akcji przeciw
przeciwnikowi politycznemu. Po co się samemu brudzić?

Data: 2010-02-19 13:59:28
Autor: -heÂŽsk-
Tymczasowy palikot
On Thu, 18 Feb 2010 14:52:53 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 a co mial powiedziec, ze cieszy sie ze sraczki w pis wywolanej
 wypowiedzia dawnego koalicyjnego ulubienca prezesa ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:30:03
Autor: -heÂŽsk-
Tymczasowy palikot
On Thu, 18 Feb 2010 14:15:40 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
> [...]

> waszemu niedawnemu koalicjantowi NASZEMU???!!! Coś ci się gruntownie pomyliło, my z nikim żadnej koalicji nie
zawieraliśmy ;)

  jakie haki, nie bylo zadnych hakow ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 10:44:35
Autor: Grzegorz Z.
Tymczasowy palikot
Najbardziej w sumie będzie mi żal Antenki gdy Pana Ministra Romana
Giertycha przyjmą w szeregi "gejowskiego" PO :))))))))))))

Data: 2010-02-18 10:18:26
Autor: Hans Kloss
Tymczasowy palikot
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Najbardziej w sumie będzie mi żal Antenki gdy Pana Ministra Romana
Giertycha przyjmą w szeregi "gejowskiego" PO :))))))))))))

LOL, Roman Giertych- POderasta ;))
Ale to nieładnie śmiać się z miłości zawiedzionej. Ja mu mimo wszystko życzę
żeby na potwierdzenie swoich rewelacji miał jednak jakieś dowody.
Btw. byłbym ciężko zdziwiony gdyby JAKAKOLWIEK poważna partia polityczna nie
gromadziła w postaci jakichś tam "teczek" i nie analizowała dossier czołowych
polityków konkurencji.
J-23 --

Data: 2010-02-18 12:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Tymczasowy palikot
On Thu, 18 Feb 2010 10:18:26 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

LOL, Roman Giertych- POderasta ;))

 1 procentowy ;o)
 znasz powody dla ktorych jarek sie nie ozenil? roznie mowia...

Ale to nieładnie śmiać się z miłości zawiedzionej. Ja mu mimo wszystko życzę
żeby na potwierdzenie swoich rewelacji miał jednak jakieś dowody.

 np. jakies haki ;o)))
 moze cos z przewiezionych noca do piwniczki prezia sie znajdzie ?

Btw. byłbym ciężko zdziwiony gdyby JAKAKOLWIEK poważna partia polityczna nie
gromadziła w postaci jakichś tam "teczek" i nie analizowała dossier czołowych
polityków konkurencji.

  nie przenos na innych charakteru prezesa...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 11:15:53
Autor: Hans Kloss
Tymczasowy palikot
-he?sk- <wc&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 znasz powody
Znam powody dla których zajmujesz cie na grupie niemal wyłacznie atakami
personalnymi, palikoceniem i kłamstwem. To kompleks małego członka, niski
wzrost i łysina.
J-23

Data: 2010-02-18 13:01:14
Autor: -heÂŽsk-
Tymczasowy palikot
On Thu, 18 Feb 2010 11:15:53 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Znam powody dla których zajmujesz cie na grupie

 nie zajmujemy sie, to ciezka praca ;o)))

niemal wyłacznie atakami personalnymi,

 a niby na kogo ?
palikoceniem

 a tak konkretnie ?

i kłamstwem.

 udowodnij mi hans !

To kompleks małego członka,

 nie jest taki maly ;o)))
 za cienki jestes z psychologii drobny zlodziejaszku.
 nie potrafisz wymyslec cos wlasnego ?
niski wzrost

 przewyzszam prezesa o dlugosc twego czlonka ;o)))

i łysina.

 nic z tego. wlos mam jak jerzy grunwald w czasach mlodosci.

J-23

 to jakies tanie wino ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 13:04:52
Autor: awe
Tymczasowy palikot

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlj7h9$7br$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- --
moze niech zacznie lykac viagre. MH lyknie i od razu dostaje skrzydel .....trzeba tylko utrzymywac wysokie stezenie viagry we krwi. Hesk sprobuj moze pomoze
awe

Data: 2010-02-18 12:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Tymczasowy palikot
On Thu, 18 Feb 2010 08:36:08 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

..czyli jak peło wyrósł nowy członek z ramienia: [...]

 coz, pis chocby nie wiem jak sie staralo nowy czlonek im
 nie wyrosnie. rzedna szeregi partii, oj rzedna.  a giertych? puscil pare wiec jest okazja do chlostania prezesa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 16:09:29
Autor: cyc
Tymczasowy palikot

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hliu5o$1u0$1inews.gazeta.pl...
[...]

[...]

Nikt rozsadny nie ma watliwosci co do tego , ze Giertych sie " szmaci " , jak to sprytnie okresliles .
Tak juz ma , bo czlowiek jak szybko stal sie gwiazda polityki , tak szybko spadl z firmamentu  i zadzialaly bo musialy najzwyczajniejsze uczucia niespelnienia , goryczy i zalu .
Czlowiek ten , dla swoich faszyzujacych inklinacji nie byl i dalej nie jest moim idolem , to raczej antentkowy bohater , jako ze ta ostatnia slini sie i moczy na sama mysl o "koniu " ale to , ze szef faszyzujacej partii stal sie ulubiencem konusa a pozniej jego koalicjantem , nie jest przypadkiem . Trudno , co prawda ,  mowic o zbieznosci programow obu furerow bo ani jeden , ani drugi takiego nie posiada , ani nie posiadali a to co oni nazywaja "programem " to tylko luzny zlepek doraznych celow , nie mniej zblizyly ich do siebie te same cechy charakteru i "furerowski "styl sprawowania wladzy . Przepelnieni nienawiscia do wszystkiego co nie z nimi , zamknieci w okowach wlasnych , osobistych fobii z ambicjami przekraczajacymi ich intelektualne mozliwosci , przy rownoczesnym poczuciu misji i wlasnej nieomylnosci splodzilo koalicje , ktora Polsce wyszla bo musiala wyjsc , bokiem . Do kompanii wzieli sobie jeszcze jednego politycznego ekstentryka jakim niewatpliwie byl Lepper . Nie trwala ta koalicja dlugo bo trwac nie mogla a zdecydowaly o tym wspomniane wyzej " zalety " charakteru . Te u konusa widoczne byly od pierwszej chwili a u jego alter ego , nieco pozniej , przy apogeum jakie ogladamy dzisiaj . No coz , zdrada doczekala sie u nas po slynnej juz sprawie kuklinowskiego nobilitacji  i poki co  w kaczej i postkaczej Polsce , przynosi zaszczyt , stad i u Giertycha brak  wahan przy przyjmowaniu jej do arsealu swoich dzialan .
Czy jednak fakt  pogardy , jaki mam dla zdrajcy  i brak dla niego szacunku dezawuuje wartosc zdradzanych przez zdrajce tajemnic ? Nic podobnego .
Przez to , ze np. ksiadz popelnil zbrodnie niedochowania  tajemnicy spowiedzi  zmyje ze spowiadajacego sie  odium mordercy !. Podobnie mamy do czynienia ze sprawa giertychowo-kaczej wojny .
Giertych to najzwyklejszy polityczny lachudra i bankrut ale nie dowodzi tego , ze to co mowi o konusie jest nieprawda i ze konus w zwiazku z tym nie ma "przechlapane" , ze posluze sie takim samym colokwializmem , jakim posluzyli sie dziennikarze nazywajac to co robil konus , " hakami " .

cyc

cyc

Tymczasowy palikot