Tymiński od początku mówił prawdę

Data: 2010-12-09 10:00:22
Autor: boukun
Tymiński od początku mówił prawdę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:idq5p0$kuc$1mx1.internetia.pl...
Oskarżał Mazowieckiego o zdradę stanu i wyprzedawanie za bezcen majątku narodowego.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Czlowiek-z-czarna-teczka-ktory-zwyciezyl-Walese,wid,12929997,felieton.html

We wrześniu 2010 roku opublikował w internecie tekst zatytułowany "Święte psy" (tak jak jego książka), w którym wspomina z rozżaleniem rok 1990: "9 grudnia 2010 roku minie 20 lat od daty wybrania mnie, przez większość Polaków, na Prezydenta Polski. W drugiej turze dostałem wystarczająco dużo głosów, aby wygrać wybory. Jednak wynik został zmanipulowany przez Wojskowe Służby Informacyjne /WSI/, na korzyść Lecha Wałęsy. (.) Od dawna jestem zdumiony, że Polacy są tak potulnym i łatwym do manipulowania narodem. Nie winię naszych wrogów za ich podłości. Wina za stan Rzeczpospolitej leży po stronie Polaków, z powodu tchórzostwa i braku poparcia swoich liderów. Od 20 lat nie zauważam u Was realnej wizji przyszłości Kraju i przykładów waleczności. (.)

boukun

Tymiński od początku mówił prawdę