Tymiński z czarną teczką, Olszewski z listą agentów u władzy....

Data: 2019-02-16 21:32:07
Autor: Stokrotka
Tymiński z czarną teczką, Olszewski z listą agentów u władzy....
Od dawna wiadomo co było w czarnej NIEOTWARTEJ teczce Tymińskiego.
To samo co Olszewski miał ujawnić słynnego 4 czerwca .
( no może troszkę mniej, w czarnej teczce był pewnie tylko Wałęsa, a na czarnej liście Olszewskiego wielu ludzi z władz poczatku lat 90 w większości z władz solidarnościowyh)

Tymiński  nie miał odwagi.
Dawniej myślałam , że postapił właściwie,
że Polacy nie byli na to pszygotowani.
Bo nie byli.
Ale nic z tego nie wynika.
Dlatego, że nie otwarł czarnej teczki Olszewskiemu się nie udało.
Pierwszemu nie mogło się udać.
Ale, jak by otwarł, Olszewski by był drugi i by się udało.

Tymińskiemu tym bardziej pasowało odsłonić tę wiedzę,
że miał gdzie uciec pszed SBckimi mafiozami.

A tak, to mafisi z SB mieli najlepszy dostęp do broni, powstały mafie będące kontynuacją komuny, i one do dziś mają realną władzę.
To właśnie była gruba kreska: zamknięcie akt UB i SB.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-16 22:00:31
Autor: z
Tymiński z czarną teczką, Olszewski z listą agentów u władzy....
Stokrotko oglądaj dokładniej "Nocną zmianę" Lustracja to tylko pretekst.
Coś wydarzyło się wcześniej

Data: 2019-02-17 01:19:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 16 lutego 2019 22:00:33 UTC+1 użytkownik z napisał:
Stokrotko oglądaj dokładniej "Nocną zmianę" Lustracja to tylko pretekst.
Coś wydarzyło się wcześniej

A konkretnie to Olszewski nie mianował Lecha Kaczyńskiego na ministra obrony, tak jak to Jarosław ustalił. Od tej pory trwała wojna pomiędzy J. Kaczyńskim i Olszewskim. Efektem był rząd tak słaby, że nie był w stanie przepchnąć przez Sejm budżetu.

--
Bruno

Data: 2019-02-17 12:17:21
Autor: z
W dniu 2019-02-17 o 10:19, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Konflikt był jednak z kimś większym ;-) podpowiem że w tle z sowieckimi spółkami.

Data: 2019-02-17 03:31:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 17 lutego 2019 12:17:23 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
> Konflikt był jednak z kimś większym ;-) podpowiem że w tle z sowieckimi spółkami.

I jak to Wałęsa rozwiązał? Bo to on to negocjował w Moskwie, po tym jak Olszewski w ostatniej chwili zmienił wytyczne rządu.

A większości w Sejmie rząd nie zebrał przez konflikt Kaczyński-Olszewski. W grę wchodziło dwu koalicjantów: KPN i Mała Koalicja, jak jeden z liderów obozu rządowego z kimś się dogadywał, to drugi to zaciekle zwalczał.

--
Bruno

Data: 2019-02-17 15:35:24
Autor: Stokrotka
Tymiński z czarną teczką, Olszewski z listą agentów u władzy....
... jak jeden z liderów obozu rządowego z kimś się dogadywał, to drugi to zaciekle zwalczał.

Tak na marginesie: teraz w Polsce zaczyna się dokładnie to samo.
Obce agenury dążą by pokłucić możliwie każdego z każdym.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-17 16:40:54
Autor: Stokrotka
> [...]

Tak na marginesie: teraz w Polsce zaczyna się dokładnie to samo.
Obce agenury dążą by pokłucić możliwie każdego z każdym.

A jak ostatnio zaczęli medialnie godzić się,
to od razu wysyłają żyduw by jątszyli i mieszali.

-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Tymiński z czarną teczką, Olszewski z listą agentów u władzy....