Tymochowicz: Zmierzch dziennikarstwa misyjno – politycznego

Data: 2012-04-11 12:51:26
Autor: jr
Tymochowicz: Zmierzch dziennikarstwa misyjno – politycznego
Wiele lat temu, odbywałem praktyki dziennikarskie w Gazecie Wyborczej
- w pierwszych miesi±cach jej istnienia. Wiele wtedy podróżowałem,
wiedziony prze¶wiadczeniem, że wraz z "Gazet±" - współuczestniczę w
korzystnych przemianach tego ¶wiata.
To z czego ponad 20 lat temu byłem w jaki¶ sposób dumny - teraz jest
powodem mojego wstydu i zażenowania.

Wiecej:

http://www.mediarp.pl/publicystyka/zmierzch-dziennikarstwa-misyjno-politycznego-16678,1903.html

Tymochowicz: Zmierzch dziennikarstwa misyjno – politycznego