Tymoszenko = Sawicka

Data: 2012-05-16 12:45:33
Autor: Pohook
Tymoszenko = Sawicka
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Witam

Obie złamały prawo, a jednak jedną popierają, skazując jednocześnie drugÄ
….

Jak to moĹźliwe?

Sawicką swędziała cipka teraz będzie miała 3 latka na przemyślenie.

Data: 2012-05-16 06:11:59
Autor: matador
Tymoszenko = Sawicka
On 16 Maj, 14:45, " Pohook" <pohukiw...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Sawicką swędziała cipka teraz będzie miała 3 latka na przemyślenie.

No cipka także, ale żal tych lata straconych, bo:
#
K... mać, tyle mam układów teraz wypracowanych i to wszystko w łeb
weźmie, bo nie problem byłby, gdybyśmy my wzięli władzę.
Zgadza się tylko wiesz mieć biznes, otwierajcie jak coś tutaj w
Warszawie, zgram wam taką pakę ludzi, którą bym kierowała jak tra la
la la, i biznes w Warszawie. I rezyduję tutaj, na stałe przeprowadzam
się i koniec i kręcimy lód, co półtora tygodnia jestem w Sejmie.
#

http://wpolityce.pl/artykuly/28663-beata-sawicka-k-mac-tyle-mam-ukladow-teraz-wypracowanych-biznes-na-sluzbie-zdrowia-bedzie-robiony

matador.

Data: 2012-05-16 14:10:34
Autor: Obserwator
Tymoszenko = Sawicka
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):
http://wpolityce.pl/artykuly/28663-beata-sawicka-k-mac-tyle-mam-ukladow-ter=
az-wypracowanych-biznes-na-sluzbie-zdrowia-bedzie-robiony

Kolezanka Niesiolowskiego, jest niewinna, bidula tylko biznes chciala robic i sie niesamowicie narazala tym draniom z CBA:

*Powiem szczerze, że chciałabym to doprowadzić do końca, jeżeli coś z tego mielibyśmy oboje albo ty. Ale jeżeli jest tylko za friko, to to pieprzę.
 Biznes na służbie zdrowia będzie robiony
 Natomiast do tego typu spraw będzie pierwszy macher, frontmenka, partnerka z mojej grupy, a dzisiejsza (............)
 Pamiętaj, pamiętaj ile ja ryzykuję (&#8230;)Widzisz co robi CBA i cała reszta*

--

Tymoszenko = Sawicka