Tymoszenko jak Chodorkowski

Data: 2011-10-11 21:09:59
Autor: boukun
Tymoszenko jak Chodorkowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e945c6e$0$8449$65785112news.neostrada.pl...
.. wiezien sumienia. Ja tam bojkotuje Ukraine od tej pory.

Dlaczego? Jesteś jewropejem? Nasi bandyci polityczni tż powinni siedzieć w kryminale, dożywotnio, za sprzedawanie Polski Unii Jewropejskiej..., za rabunek majątku narodowego Polaków...

boukun

Data: 2011-10-12 22:57:33
Autor: Krzysiek
Tymoszenko jak Chodorkowski
Hallo,

"boukun"  schrieb im Newsbeitrag news:j724bj$7ig$1mx1.internetia.pl...

[...]

jewropej - co za wyszukane slowko, gdzie Pan to znalazl??
Mowi sie jewrej i wystarczy.

MFG
Krzysiek

--

[...]