Tymoszenko jak Chodorkowski

Data: 2011-10-11 23:32:10
Autor: Ikselka
Tymoszenko jak Chodorkowski
Dnia Tue, 11 Oct 2011 17:10:36 +0200, u2 napisał(a):

.. wiezien sumienia. Ja tam bojkotuje Ukraine od tej pory.

A skad wiesz, że z punktu widzenia państwa ukraińskiego rzeczywiście
działania Tymoszenko nie były godne takiej kary?
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Data: 2011-10-11 23:37:15
Autor: u2
W dniu 2011-10-11 23:32, Ikselka pisze:
[...]

Ja patrze ze swojego punktu widzenia, a nie ma takiego punktu widzenia
jak widzenie panstwa.

Data: 2011-10-11 23:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e94b70e$0$8439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To musisz mieć taki sam punkt widzenia wobec naszych złodzeji... państwowych...

boukun

Tymoszenko jak Chodorkowski