Typowanie w R2

Data: 2011-04-29 14:29:27
Autor: Tomasz Radko
Typowanie w R2
W dniu 2011-04-29 14:24, Bartek Kacprzak pisze:
Witam

Czy mozecie podac swoje typy w R2?
Czytalem Wasze w R1 i jestem ciekaw jak Wam pojdzie typowanie
nastepnej rundy :)

Dasz dokończyć pierwszą rundę? Ale dobra. Widzę półtora pewniaka.
Chicago rozjedzie Atlantę, pewnie 4-1.
OKC powinno poradzić sobie z Memphis, o ile Memphis wygra ze Spurs.

Miami - Boston - obstawiam Miami, ale pieniędzy bym nie zaryzykował.

Lakers - Dallas - Lakers, ale jak wyĹźej.

Gdyby doszło do pojedynku Spurs-OKC, jednak OKC.

Data: 2011-04-29 06:52:11
Autor: Leszczur
Typowanie w R2
On 29 Kwi, 14:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Dasz dokończyć pierwszą rundę? Ale dobra. Widzę półtora pewniaka.
Chicago rozjedzie Atlantę, pewnie 4-1.

Noah gra nieczysto, ale Zaza to nie taki mięczak jak Hibbert! Będzie
jatka!
Boozer jest połamany i nie utrzyma ani Horforda, ani tym bardziej
Smitha.
Josh nie da poszaleć Dengowi, a Hinrich raczej nie podłoży się
Rose'owi tak jak to zrobił Collison.
Słowem widzę szansę na 4-2, albo nawet 4-3. Dla Bulls.
No chyba, ze Hawks złożą kwity juz w pierwszym meczu, bo wystarczy im
satysfakcja z wyeliminowania Magic.

OKC powinno poradzić sobie z Memphis, o ile Memphis wygra ze Spurs.

Dziś się dowiemy. Bo G7 w San Antonio wiemy jak się skończy - Duncan
zagra jakby miał 10 lat mniej. 25+18 i Misie jadą do domu.
No chyba, ze Spurs w G6 zostaną zdradzeni o świcie (czasu
środkowoeuropejskiego). Ktoś słyszał coś o mgle w Memphis?

Miami - Boston - obstawiam Miami, ale pieniędzy bym nie zaryzykował.

Boston. Musi być Boston. I gdy mówię "Boston", to sam nie wierzę, że
to mówię!

Lakers - Dallas - Lakers, ale jak wyżej.

Pierwsze spotkanie w playoffs w erze Kobe i Nowika. Może być ciekawie,
ale tylko przez pierwsze 3 kwarty każdego z 4 spotkań. Czytałeś że
wsad Kobe rozpalił serca mistrzów, tak? No to jakie znaki zapytania
mogą być? BOG uderzy!

Pozdro

L'e-szczur

Gdyby doszło do pojedynku Spurs-OKC, jednak OKC.

Data: 2011-04-29 18:24:41
Autor: Tomasz Radko
Typowanie w R2
W dniu 2011-04-29 15:52, Leszczur pisze:
[...]

Zakładzik? Ja biorę 4-0 i 4-1, a Ty 4-2 i 4-3? Jeżeli wygrają Hawks, to
remis.

(...)

Pierwsze spotkanie w playoffs w erze Kobe i Nowika. Może być ciekawie,
ale tylko przez pierwsze 3 kwarty każdego z 4 spotkań. Czytałeś że
wsad Kobe rozpalił serca mistrzów, tak?

Cytat puściłem na taka prywatną grupę, innotematyczną. O dziwo, okazało
się, że zdecydowana większość wierzy w punkty zwrotne i inne mistyki.

Data: 2011-04-29 19:14:45
Autor: Leszczur
Typowanie w R2
On 29 Kwi, 18:24, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Słowem widzę szansę na 4-2, albo nawet 4-3. Dla Bulls.

Zakładzik? Ja biorę 4-0 i 4-1, a Ty 4-2 i 4-3? Jeżeli wygrają Hawks, to

Mam sie zakladac o motywacje Hawks? Nie dziekuje. Niech Byki wygraja
4-0 na zdrowie.

> [...]

Cytat puściłem na taka prywatną grupę, innotematyczną. O dziwo, okazało
się, że zdecydowana większość wierzy w punkty zwrotne i inne mistyki.

I co w tym dziwnego w kraju deklarujacym wiare w 95%?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-03 02:55:41
Autor: sooobi
Typowanie w R2
On 30 Kwi, 04:14, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Zakładzik? Ja biorę 4-0 i 4-1, a Ty 4-2 i 4-3? Jeżeli wygrają Hawks, to
> remis.

 Mam sie zakladac o motywacje Hawks?

hmm 2 runda PO i myslisz ze Hawks beda mieli problemy z motywacja?

Nie dziekuje. Niech Byki wygraja
4-0 na zdrowie.

Zapewne tak sie stanie, albo 4-1. 4-3 to dla mnie wynik z kosmosu:)
Pisze to nie znajac wyniku 1ego meczu

Data: 2011-05-03 05:14:25
Autor: Leszczur
Typowanie w R2
On 3 Maj, 11:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

>  Mam sie zakladac o motywacje Hawks?

hmm 2 runda PO i myslisz ze Hawks beda mieli problemy z motywacja?

Akurat u nich widzę na to większą szansę niż gdziekolwiek indziej..

> Nie dziekuje. Niech Byki wygraja 4-0 na zdrowie.

Zapewne tak sie stanie, albo 4-1. 4-3 to dla mnie wynik z kosmosu:)
Pisze to nie znajac wyniku 1ego meczu

Zaczęło się interesująco. Nieprawdaż?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-04 00:27:07
Autor: Bartek Sobczak
Typowanie w R2

> Zapewne tak sie stanie, albo 4-1. 4-3 to dla mnie wynik z kosmosu:)
> Pisze to nie znajac wyniku 1ego meczu

Zaczęło się interesująco. Nieprawdaż?

Nom, ale nadal typuje 4-1 dla Bulls.

Data: 2011-05-03 02:59:13
Autor: sooobi
Typowanie w R2
Boozer jest połamany i nie utrzyma ani Horforda, ani tym bardziej
Smitha.

Horforda? Horford to jump shooter, wystarczy go nie odpuszczac w
obronie i sie sam utrzyma

Data: 2011-05-03 05:27:38
Autor: Leszczur
Typowanie w R2
On 3 Maj, 11:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Boozer jest połamany i nie utrzyma ani Horforda, ani tym bardziej
> Smitha.

Horforda? Horford to jump shooter, wystarczy go nie odpuszczac w
obronie i sie sam utrzyma

Dodajmy tylko, że jest cholernie efektywny jak na jumpshootera. 53% z
odległości 3-6 metrow przy ponad 6 rzutach na mecz zapewne jest jednym
z lepszych wyników w lidze - zwłaszcza wśród wysokich. To lepszy wynik
niż mają KG i Stoudemire.
Nie dopuszczanie go do tej strefy wymaga zapewne dużo więcej pracy w
obronie niż przy post-up. Widzisz Boozera regularnie wychodzącego w
defensywie do linii rzutów za 3?
Nie mowie, ze to nie do zrobienia, ale łatwe nie bedzie - zwłaszcza
dla takiego defensywnego leszcza jak Booz.

Poza tym to tak jakby mowic, ze bronic Rose'a bedzie łatwo - wystarczy
odcinac go od penetracji i blisko kryć na obwodzie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Typowanie w R2