Typowe usterki w Nokia E-51.

Data: 2009-04-16 20:02:05
Autor: Irokez
Typowe usterki w Nokia E-51.
Użytkownik "Krzysztof.Wocial" <wocial@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs56vp$ts1$1mx1.internetia.pl...
Pytanie jak w temacie, syn ma telefon z którym biegam po serwisach, postanowiliśmy zakupić nowy aparat.
Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
Jeśli tak, to jakie?
No i jak sprawa baterii?
Moja służbowa 6300 trzyma od nowości max 3 dni, czy nie liczę że ta będzie miała lepszą baterię...

Trzyma niewiele. Zawieszają się często na wejściu do menu - klikasz menu, i tylko górny pasek gasnie nic więcej - trzeba wyłaczyć i włączyć.
Padający głośniczek
trzeszczące obudowy
dwie klawiatury umarły - jedna przestała wybierać na niektórych przyciskach, druga wybiera 4 i co tam jest pod szybkim wybieraniem po wciśnięciu słuchawki lub menu.

Na podstawie próbki jakieś 14 sztuk.
Ogólnie ludzie niezadowoleni, niektórzy powrócili do 6310i, mnie też już denerwuje pomimo działającego netu po WiFi. Momentami wooolna, klikasz i czekasz... czekasz... czekasz... i nie wiesz czy rozłaczyło tą rozmowę i możesz obgadywać dzwoniącego czy jeszcze lepiej cicho poczekać.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2009-04-16 20:08:21
Autor: Irokez
Typowe usterki w Nokia E-51.
Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:gs7rtb$u00$1news.onet.pl...

aha.
aparat do du... no nie nadaje się do focenia jak dla mnie. często potrzebuję coś z bliska fotnąć i jest za blisko. SE W810i czy K770i zero problemów.
Druga sprawa ustawiam zapisz foty na SD, focę i ok, Za jakiś czas wchodzę w aparat a on sie przestawił na pamięć telefonu... nosz kurde...

Jak się przyzwyczaiłem do Nokii to ten model nijak mi nie podchodzi.

--
Irokez

Typowe usterki w Nokia E-51.