Typowe wozid³o- Astra II?

Data: 2010-02-24 10:39:15
Autor: Dominik & Co
Typowe wozid³o- Astra II?
Witam,

Szukam typowego, pospolitego wozid³a dla czteroosobowej rodziny.
Wymagania: kombi, klima (wystarczy rêczna), mile widziane
podgrzewane lusterka.
Wa¿na jest wzglêdna pospolito¶æ (brak problemów z czê¶ciami
czy fachowcem), w miarê odporno¶æ na rdzê, niezbyt droga
eksploatacja. Nieistotne s± osi±gi czy super komfort jazdy.
Cena ok. 14-15 tys.

Podoba mi siê Astra II- czy to dobry wybór? Na co zwracaæ
uwagê przy kupnie?

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraæ." (S.J. Lec)

Data: 2010-02-24 02:00:56
Autor: choczsz
Typowe wozid³o- Astra II?
On 24 Lut, 10:39, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinagma...@invalid.com> wrote:
Witam,

Szukam typowego, pospolitego wozid³a dla czteroosobowej rodziny.

Trudno o bardziej typowe i pospolite autko niz Astra II, wiec niby
idealne dla Twoich wymagan.... ale:

Wymagania: w miarê odporno¶æ na rdzê

Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli
nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej
juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
taniej.

Data: 2010-02-24 11:22:04
Autor: Dominik & Co
Typowe wozid³o- Astra II?
choczsz rzecze:

Wymagania: w miarê odporno¶æ na rdzê

Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli

No ponoæ mieli znacznie poprawiæ w stosunku do jedynki, dlatego
w³a¶nie rozwa¿am...

nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej

Nie to, ¿e nie akceptujê ;-) Ale autko bêdzie nie gara¿owane,
lepiej, ¿eby trochê pos³u¿y³o...

juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
taniej.

A jakie¶ konkretne modele móg³by¶ mo¿e poleciæ?

Dziêki.

Data: 2010-02-24 11:26:47
Autor: krzysiek82
Typowe wozid³o- Astra II?
Dominik & Co pisze:
  > A jakie¶ konkretne modele móg³by¶ mo¿e poleciæ?

Dziêki.

Ja rozwa¿a³em Peugeota 406 po modernizacji, auto bardzo moim zdaniem ³adne i dosyæ trwa³e. Wypad³o jednak na saaba nie pytaj jednak czy jestem zadowolony bo na razie stoi :)

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 11:24:39
Autor: Micha³
Typowe wozid³o- Astra II?
Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze
niestety nie nalezy.

To raz. A dwa: wnêtrze do¶æ ciasne...

Data: 2010-02-24 11:57:50
Autor: Mirek Ptak
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia 2010-02-24 11:00,  *choczsz* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

To jest bzdura.

juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
taniej.

Przy kupnie :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-02-24 12:44:09
Autor: bratPit[pr]
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

niestety Mirku (dla mnie równie¿) nie jest,
moja z rocznika X-99, produkcja 5 = Antwerpia, Belgia, bez przypadków 'bli¿szych spotkañ' - rdza j± amcia a¿ mi³o,
ranty nadkoli ty³, wlew paliwa, ³±czenia progów,
poczytaj na forach co ludzie pisz±,
ponoæ? zale¿y to od zak³adów produkcyjnych, ale ile w tym prawdy, a ile teorii spiskowych nie wiem,
wiem, ¿e to stare auto ale liczy³em na wiêcej i w tym wzglêdzie Adam Opel mnie mocno rozczarowa³,
szczególnie, ¿e ja sam t³uk³em ludziom, którym sprzedawa³em te auta jakie one nie s± super w tym zakresie i jak to Opel nie poszed³ na przód w tym wzglêdzie, owszem w stosunku do F-ki tak, ale do 'la france' to jeszcze im daaaaleko,
brat

Data: 2010-02-24 13:26:54
Autor: Mirek Ptak
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia 2010-02-24 12:44,  *bratPit[pr]* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

OK, o wlewie paliwa sam s³ysza³em i nawet wiem dlaczego :) - w Gliwickich wyrobach nie powinno siê to ju¿ zdarzaæ zw³aszcza z pó¼niejszych roczników.
Reszta to dla mnie nowo¶æ - progi wprawdzie s± spawane a nie jak w wiêkszo¶ci innych samochodów w postaci jednego panela (dlatego wszystkie maj± plastikowe nak³adki, ale woski zwykle nie pozwalaj± na rozwój korozji w tych rejonach.

ponoæ? zale¿y to od zak³adów produkcyjnych, ale ile w tym prawdy, a ile
teorii spiskowych nie wiem,

Ró¿nice bywa³y w zale¿no¶ci od miejsca produkcji, ale nie a¿ takie, ¿eby z jednego miejsca nie rdzewia³y a z innego wrêcz przeciwnie - czasami je¶li aplikacja by³a rêczna to siê mog³y cuda dziaæ - teraz w czasach GMGMS to ju¿ niemo¿liwe (nieomal ;) ).

wiem, ¿e to stare auto ale liczy³em na wiêcej i w tym wzglêdzie Adam
Opel mnie mocno rozczarowa³,

Zawsze to jednak lepiej ni¿ Ford ;)

[...]

Nie by³bym przekonany - przez do¶æ d³ugo nie wa¿y³em siê podwa¿aæ odporno¶ci na korozje francuskiej miernoty motoryzacyjnej ;) i uznawa³em to za jedn± z bardzo niewielu zalet jednak coraz czê¶ciej widzê b±ble na wcale nie za starych samochodach zw³aszcza, ze mam w pobli¿u (nieznanego mi osobi¶cie) mi³o¶nika cytryn, który zmienia samochody jak rêkawiczki - na 80% z nich widaæ b±ble - najczê¶ciej tylne klapy i nadkola.
Dla równowagi dodam, ¿e dzisiaj widzia³em klapê od Astry III sedan zdjêt± z auta (reklamacja w innej sprawie) i pod ozdobna listw± widaæ kilka ma³ych b±bli :) - klapa ma 2 lata.

Data: 2010-02-24 13:53:31
Autor: bratPit[pr]
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

jak siê zrobi wiosna i wreszcie porz±dnie umyjê auto cyknê parê zdjêæ pogl±dowych ;-)

[...]

¿a³uj, ¿e nie widzia³e¶ V-B moich staruszków, maj± j± od nowo¶ci, prod 99, wyjecha³a w 2000r z salonu, kolor AGD, produkcja ¯erañ,
przebieg trochê >250kkm, gara¿owana w blaszaku, prócz PL b³otnika, tylnego i przedniego zderzaka, bez ingerencji blacharsko-lakierniczych,
to auto mia¿d¿y swoim wygl±dem, ¿r±ca rdza przeszkadza w s³uchaniu radia ;-) a wygl±da tak, ¿e nie wiem czy by kto¶ za to da³ 5kz³, co innego wnêtrze (welur),
znam to auto od pocz±tku ale jakbym nie zna³ pomy¶la³bym, ¿e jest po gradzie lub powodzi, co dziwne purchle wychodz± równie¿ na powierzchniach blach o_O

wiem, ¿e to stare auto ale liczy³em na wiêcej i w tym wzglêdzie Adam
Opel mnie mocno rozczarowa³,

Zawsze to jednak lepiej ni¿ Ford ;)

fakt, tutaj nie ma co porównywaæ ;D

[...]

hmm, w firmie jest wspomniany tu P406 te¿ oko³o 10 latek i zero rdzy, co innego do¶æ m³oda 206-tka ale ta ma wiêcej szpachli ni¿ blachy wiêc nie ma siê co dziwiæ,
brat

Data: 2010-02-24 14:39:28
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hm37gd$n5k$1inews.gazeta.pl...
wiem, ¿e to stare auto ale liczy³em na wiêcej i w tym wzglêdzie Adam
Opel mnie mocno rozczarowa³,

Zawsze to jednak lepiej ni¿ Ford ;)

fakt, tutaj nie ma co porównywaæ ;D

Chyba zapominacie ¿e Opel ze stajni GM jest, tak samo jak Chevrolet.
Tak samo zreszt± jak Saab... te¿ wyrób 'made by General Motors'.

A co do Forda to macie Volvo marki Ford i Jaguar marki Ford :-)

Data: 2010-02-24 15:54:12
Autor: B.Z.
Typowe wozid³o- Astra II?
[...]

<wracaj±c z oglêdzin swojej Astry G z 1999 roku w wersji nadwozia kombi>
Kurcze to mnie nie¼le zdziwi³e¶. U mojej Astry zero rdzy - nie widzê nic tam takiego. Tak samo Astra mojej siostry... Historii aut nie znam - po prostu kupione jakie¶ 3 (moja) -4 (siostry) lata temu od handlarza. Przywiezione z DE...

O dziwo z tego co fama niesie w³a¶nie te Astry G mia³y lepsz± blachê i w standardzie w ocynku. Jak u mnie to siê sprawdza...

Je¿eli chodzi o autko rodzinne - sam tak z niego korzystam (2 + 1). Na wszelkie wyjazdy spokojnie siê pakujê, klimatyzacja (manualna) sprawdza siê bez problemów, elektryka nie nawala. Silnik diesel 2.0 (po wymianie pompy wtryskowej - ale jak auto stoi na placu przez 1-2 miesi±ce to nie dziwne w tym modelu). Wygl±da na ma³e w ¶rodku, a jednak nie ma problemu z jazd± (ja 1.82 m i 100 kg)... kiedy¶ z rozpêdu kupi³em ma³± sofkê w IKEI, a by³em z ¿ona i synem. Okaza³o siê, ¿e nie wszystkie meble w ikei s± sk³adane... wesz³a do ¶rodka i szczê¶liwie wrócili¶my w trójkê + sofka do domu.
Czê¶ci tanie (filtry, zawieszanie, hamulce, amorki) dobry dostêp do ¿arówek (po fordzie eskorcie jaki¶ zwracam na to uwagê ;-) ). Samochód gara¿owany pod chmurk± - przy tych temperaturach mimo jednej uwalonej ¶wiecy ¿arowej pali³ bez problemów.
Lubiê to autko.

B.Z.

Data: 2010-02-24 17:39:03
Autor: Moon
Typowe wozid³o- Astra II?
bratPit[pr] wrote:

niestety Mirku (dla mnie równie¿) nie jest,
moja z rocznika X-99, produkcja 5 = Antwerpia, Belgia, bez przypadków
'bli¿szych spotkañ' - rdza j± amcia a¿ mi³o,

po 11 latach to mo¿e wszystko zardzewieæ.
on siê chyba pyta o samochód 5-6 letni, skoro chce wydaæ kilkana¶cie tysiêcy?

moon

Data: 2010-02-24 21:17:01
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?

niestety Mirku (dla mnie równie¿) nie jest,
moja z rocznika X-99, produkcja 5 = Antwerpia, Belgia, bez przypadków
'bli¿szych spotkañ' - rdza j± amcia a¿ mi³o,

po 11 latach to mo¿e wszystko zardzewieæ.

skoro producent daje 12 lat na perforacjê, chwali siê ¿e dwustronny ocynk, jakie¶ tam technologie, to nie powinien, tym bardziej ¿e ³apie je ju¿ wcze¶niej po 8,9 latach,
chyba ¿e to marketing, policzyli ¿e tylko niewielki procent ludzi serwisuje tak d³ugo samochód w ASO co jest podstaw± do trwania gwarancji, ¿e je¿eli kto¶ taki siê ju¿ trafi to koszty naprawy s± znikome do zysków,
brat

Data: 2010-02-24 14:42:07
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hm41ga$qg1$1inews.gazeta.pl...
[...]

A z jakiej to racji gwarancja na blachê/lakier mia³aby zale¿eæ
od tego gdzie serwisujesz silnik i zawieszenie?? Nie ¿artuj.

Data: 2010-02-24 22:46:37
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?
[...]

dawniej (do ok 2002r? nie pamiêtam dok³adnie) ksi±¿ki gw. oplowskie mia³y podzielone przegl±dy mechaniczne i lakiernicze, pó¼niej je po³±czyli i przegl±d roczny wraz z przegl±dem pow³oki przed³u¿a³ gw. na karoseriê,
jak jest teraz nie wiem bo ju¿ nie pracujê,
Ty wiesz?
brat

Data: 2010-02-25 10:55:45
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hm46nu$hg6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem, ale wiem ¿e gwarancja taka jest na perforacjê BLACHY
a nie na perforacjê lakieru... Jak sobie to kto¶ uzmys³owi to zrozumie
¿e taka gwarancja nie dotyczy kalafiorów czy rdzawych zacieków.
Nie ma bowiem pod nimi perforowanej blachy...
Kto¶ widzia³ 12-letnie auto z dziurami w panelach???
Ja sprzeda³em w listopadzie ubieg³ego roku toyotê camry 1995.
Mia³a odrobinê rdzy ale o perforacji blachy nie by³o mowy nawet
po 15 latach ostrej jazdy w mocno solonych zimach chicagowskich
(ponad 270 tysiêcy mil na liczniku).

Data: 2010-02-24 23:25:54
Autor: Moon
Typowe wozid³o- Astra II?
bratPit wrote:
[...]

TERAZ daje.
Smiem w±tpiæ by Astra z 99 roku mia³a 12 lat gwarancji na cokolwiek.

moon

Data: 2010-02-25 00:39:05
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

Ty tak powa¿nie czy piszesz by pisaæ?
brat

Data: 2010-02-26 00:00:44
Autor: Moon
Typowe wozid³o- Astra II?
bratPit wrote:
[...]

mia³em astrê z 2003 roku i nie pamiêtam takiej gwarancji.
moon

Data: 2010-02-26 20:09:35
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

có¿, trzeba by³o poczytaæ ksi±¿eczkê gwarancyjn±,
brat

Data: 2010-02-27 02:08:19
Autor: Moon
Typowe wozid³o- Astra II?
bratPit wrote:
[...]

skoro by³a gwarancja na blachê to czemu nie by³o przegl±dów blacharskich?
ford takie robi.
co¶ tu ¶mierdzi.
a nawiasem mówi±c, nie by³o nigdy ¿adnego problemu z rdz±.
mia³em auto 3,5 roku tylko, ale sprzeda³em znajomym i do dzi¶ podobno nic siê nie dzieje zblach±.

moon

Data: 2010-02-28 00:20:15
Autor: Adam P³aszczyca
Typowe wozid³o- Astra II?
Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o z siedzib± przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Dnia Sat, 27 Feb 2010 02:08:19 +0100, Moon napisa³(a):

có¿, trzeba by³o poczytaæ ksi±¿eczkê gwarancyjn±,
brat

skoro by³a gwarancja na blachê to czemu nie by³o przegl±dów blacharskich?

By³o przeczytaæ.
ford takie robi.
co¶ tu ¶mierdzi.

Tak, nieu¿ywany przez Pana mózg siê rozk³ada. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-02-28 19:09:26
Autor: Moon
Typowe wozid³o- Astra II?
Adam P³aszczyca wrote:

p³aszczyca, móg³by¶ siê sam kopn±æ w dupê?
nie lubiê dotykaæ gówien

moon

Data: 2010-03-01 00:32:22
Autor: Adam P³aszczyca
Typowe wozid³o- Astra II?
Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o z siedzib± przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Dnia Sun, 28 Feb 2010 19:09:26 +0100, Moon napisa³(a):

Adam P³aszczyca wrote:

p³aszczyca, móg³by¶ siê sam kopn±æ w dupê?

Nie móg³bym.

nie lubiê dotykaæ gówien

I z tego powodu nie dotyka Pan swojego mózgu?

Data: 2010-02-25 07:23:30
Autor: Karolek
Typowe wozid³o- Astra II?
bratPit pisze:

[...]

Perforacje, znaczy dziury w karoserii.
Jak po 8,9 latach dopiero sie ruda pojawia, to jest szansa, ze dziura nie wyleci jeszcze przez najblizsze 3 lata :>
--
Karolek

Data: 2010-02-25 08:38:34
Autor: J.F.
Typowe wozid³o- Astra II?
On Thu, 25 Feb 2010 07:23:30 +0100,  Karolek wrote:
bratPit pisze:
[...]

Szczegolnie jesli co roku trzeba wykonac obowiazkowy przeglad lakieru.

Ktos mi w koncu napisze czy jesli na tym przegladzie odkryja jakiego
purchla to od razu usuna, czy to na koszt wlasciciela ? J.

Data: 2010-02-25 16:58:09
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

skoro jest gwarancji i wykryj± purchla to robi± w ramach gwarancji,
brat

Data: 2010-02-25 10:56:47
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hm66mk$1k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gwarancja jest na perforacjê blachy, nie perforacjê lakieru!

Data: 2010-02-25 22:58:54
Autor: bratPit
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

ale piszesz bo wiesz czy piszesz bo Ci siê wydaje?
bo ja wiem, ¿e siê ludziom takie rzeczy robi³o na gwarancji, we Fiacie te¿ tak to dzia³a, ojcu sami powiedzieli na przegl±dzie, ¿e jest jedno miejsce do zrobienia poprawki lakierniczej - na pytanie czy to bêdzie p³atne powiedzieli, ¿e przecie¿ jest gwarancja na auto wiêc idzie w ramach gwarancji,
brat

Data: 2010-02-25 16:37:25
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hm6rqv$hml$1inews.gazeta.pl...

[...]

Problem w tym ¿e we fiacie te kalafiory siê robi³y ju¿ po 3-4 latach
bo blacha nie by³a ocynkowana... A mówimy o Astrze z ocynkiem.

Data: 2010-02-26 09:28:16
Autor: bratPit[pr]
Typowe wozid³o- Astra II?

[...]

a co to ma do gwarancji o której pisali¶my wcze¶niej?
poza tym sk±d wiesz o jakim Fiacie piszê?
brat

Data: 2010-02-24 18:24:15
Autor: Przemek
Typowe wozid³o- Astra II?

U¿ytkownik "choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:69727198-5f18-4b69-96c3-a47f67310824o30g2000yqb.googlegroups.com...
On 24 Lut, 10:39, Dominik & Co

[...]
I pewnie przypadkiem masz takiego francuza na sprzedaz.. :)
Poza tym czy ja wiem czy bedzie taniej? Jesli za odpowiednik astry uznasz 307
to jest cenowo podobnie a  przy dieslach  wrecz peugot wychodzi drozej ..

Data: 2010-02-25 08:59:19
Autor: Clawfinger
Typowe wozidło- Astra II?
[...]
Śmiem twierdzić, że pierdoły opowiadasz. Miałem Astrę II 9 lat, teraz następne 4 lata jeździ nią znajomy i jakoś rdzy nie widać. Astry II mają ocynk, więc jeśli nie było napraw blacharskich, to nie ma prawa rdzewieć.

Pozdro
WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2010-02-24 10:56:45
Autor: Mikah1207
Typowe wozid³o- Astra II?
A mo¿e Stilo?
Oszczêdne w wersji jtd, czê¶ci te¿ raczej za ¶mieszne pieni±dze,
a bardzo pojemne.

Data: 2010-02-24 12:02:50
Autor: krzysiek82
Typowe wozid³o- Astra II?
  Mikah1207 pisze:
A mo¿e Stilo?
Oszczêdne w wersji jtd, czê¶ci te¿ raczej za ¶mieszne pieni±dze,
a bardzo pojemne.

dobry wybór, ale trzeba pogodziæ siê z typowymi upierdliwo¶ciami jakie zafundowa³ fiat. Nie jest to trudne bo konkurencja tak¿e nie zostaje w tyle je¶li chodzi o gafy.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 11:17:34
Autor: Mikah1207
Typowe wozid³o- Astra II?
Zgadza siê, ale takie g³upoty jak np. zacinaj±cy siê centralny, czy inne
problemy z elektryk± nie s± zbyt upierdliwe a tanie w naprawie, z drugiej
strony ciê¿ko za te pieni±dze trafiæ co¶ stosunkowo m³odego (2002-2003). --

Data: 2010-02-24 11:27:09
Autor: Karolek
Typowe wozid³o- Astra II?
Dominik & Co pisze:
[...]

BMW E39 Touring.

--
Karolek

Data: 2010-02-24 15:58:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Typowe wozid³o- Astra II?
Karolek pisze:
Dominik & Co pisze:
[...]

Za 14-15 tysiêcy? To bêdzie imho pa¼dzierz, w który po kupnie bêdzie trzeba jeszcze parê kiloz³otówek w³o¿yæ.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-24 16:24:45
Autor: Karolek
Typowe wozid³o- Astra II?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

BMW E39 Touring.

Za 14-15 tysiêcy? To bêdzie imho pa¼dzierz, w który po kupnie bêdzie trzeba jeszcze parê kiloz³otówek w³o¿yæ.

Nie wiekszy niz astra II ;>
Jak poceluje w te po 17 i cos utarguje to moze nie bedzie tak zle.

--
Karolek

Data: 2010-02-24 12:12:52
Autor: Borys Pogore³o
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:39:15 +0100, Dominik & Co napisa³(a):

Wa¿na jest wzglêdna pospolito¶æ (brak problemów z czê¶ciami
czy fachowcem), w miarê odporno¶æ na rdzê, niezbyt droga
eksploatacja. Nieistotne s± osi±gi czy super komfort jazdy.

 IMO jak ju¿ kupujesz dla rodziny, to zadbaj o trochê komfortu...

 A jak chcesz superpospolite auto w tej cenie, to faktycznie Astra, Golf,
Focus... Generalnie wszystko co ma du¿y numerek obok nazwy kategorii na
moto.allegro ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-24 12:22:21
Autor: Dominik & Co
Typowe wozid³o- Astra II?
Borys Pogore³o rzecze:

 IMO jak ju¿ kupujesz dla rodziny, to zadbaj o trochê komfortu...

No OK, a co trochê komfortu zaoferuje? Lepiej Stilo czy
Peugeota 406, a mo¿e jeszcze co¶ innego?

Data: 2010-02-24 11:46:39
Autor:
Typowe wozid³o- Astra II?
Porównywanie 406-ki ze Stilo to jak Paska do Golfa, dwie ró¿ne kategorie, tu
musisz wybraæ miêdzy komfortem (Pug) a ni¿szymi kosztami eksploatacji (Fiat).
Imho jazda próbna oboma powinna daæ odpowied¼ który bardziej Tobie pasuje,
niestety wypowiedzi na forum s± subiektywne, ka¿dy woli co mu siê podoba.  --

Data: 2010-02-24 12:28:29
Autor: Borys Pogore³o
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:22:21 +0100, Dominik & Co napisa³(a):

 IMO jak ju¿ kupujesz dla rodziny, to zadbaj o trochê komfortu...

No OK, a co trochê komfortu zaoferuje? Lepiej Stilo czy
Peugeota 406, a mo¿e jeszcze co¶ innego?

 Nie mia³em okazji prowadziæ Peugeota, Stilo za¶ jedzie siê jak Golfem
(zawieszenie ma praktycznie tej samej konstrukcji). Do¶æ twarde, choæ mo¿e
to akurat by³ taki egzemplarz.

 A co do komfortu.. Jedni Ci polec± francuzy z hydro, inni Alfê ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-24 12:31:58
Autor: krzysiek82
Typowe wozid³o- Astra II?
Dominik & Co pisze:
Borys Pogore³o rzecze:

 IMO jak ju¿ kupujesz dla rodziny, to zadbaj o trochê komfortu...

No OK, a co trochê komfortu zaoferuje? Lepiej Stilo czy
Peugeota 406, a mo¿e jeszcze co¶ innego?

Peugeot ma z ty³u wielowahaczowe zawieszenie wiêc pewnie komfort wiêkszy .. Natomiast bêdzie pewnie dro¿sze w naprawach mimo i¿ jest podobno relatywnie trwa³e.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 14:46:05
Autor: =Marcos=
Typowe wozid³o- Astra II?
[...]

To ja bym poleci³ Peugeota Partnera, Citroena Berlingo. Zero rdzy, naprawy zaczynaj± siê dopiero przy ~190kkm.
Ewentualnie warto spojrzeæ na Daciê Logan. Tak, brzydactwo, ale za 14-15 tys. z³ mo¿na kupiæ kilkuletnie auto.

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-02-24 14:47:09
Autor: Dominik & Co
Typowe wozid³o- Astra II?
=Marcos= rzecze:

Ewentualnie warto spojrzeæ na Daciê Logan. Tak, brzydactwo, ale za 14-15 tys. z³ mo¿na kupiæ kilkuletnie auto.

Dacie Logan nawet bym wzi±³. Tylko kto sprzedaje kilkuletnie auto?
(pomijaj±c "super okazje"... do wtopienia kasy).

Data: 2010-02-25 10:58:06
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> wrote in message news:hm3al2$4tn$1inews.gazeta.pl...
=Marcos= rzecze:

Ewentualnie warto spojrzeæ na Daciê Logan. Tak, brzydactwo, ale za 14-15 tys. z³ mo¿na kupiæ kilkuletnie auto.

Dacie Logan nawet bym wzi±³. Tylko kto sprzedaje kilkuletnie auto?

Kto¶ kto ma wiêcej od Ciebie kasy na wydaniu i znudzi³ siê autem
po kilku latach wiêc jest gotowy na zmianê...
Tobie wydaje siê, ze wszyscy kupuj± auta z my¶la o zaje¿dzeniu go na ¶mieræ?

Data: 2010-02-26 10:07:41
Autor: Dominik & Co
Typowe wozid³o- Astra II?
Pszemol rzecze:

[...]

Nie, bobym nie mia³ co kupowaæ :-)

Ale auto AFAIK najwiêcej traci na warto¶ci w³a¶nie w ci±gu pierwszych
kilku lat (a jednocze¶nie sprawno¶æ techniczna jest niewiele mniejsza,
ni¿ nowego). Wiêc stosunek cena/jako¶æ jest najlepszy. Czyli w tym
okresie najbardziej op³aca siê kupiæ, najmniej op³aca siê sprzedaæ.
Jako¶ dziwnie jestem przekonany, ¿e sprzedaj±cy dba bardziej o kieszeñ
swoj±, ni¿ moj± ;-) Oczywi¶cie, s± okazje- wyjazd, pogorszenie sytuacji
materialnej- ale IMO znacznie czê¶ciej s± "okazje".

Data: 2010-02-26 20:24:43
Autor: Borys Pogore³o
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia Fri, 26 Feb 2010 10:07:41 +0100, Dominik & Co napisa³(a):

[...]

 Jest jeszcze opcja kupiæ poleasingowe, w³a¶nie 3-4 letnie. Wbrew pozorom
nie musi to byæ zajechany trup, za¶ czêsto te auta s± regularnie
serwisowane. Przejrzyj sobie strony "gie³dowe" najwiêkszych firm
leasingowych (prawie ka¿da ma tak±).

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-26 16:56:37
Autor: Pszemol
Typowe wozid³o- Astra II?
"BorysPogore³o" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:6tlphmtyf43i$.13qfshffhfr4y$.dlg40tude.net...
[...]

Problem tylko przy takich autach ¿e to nie kierowca/leasingobiorca
go sprzedaje wiêc sprzedawca chce wiele na nich zarobiæ...

Data: 2010-02-24 19:22:42
Autor: Artur Miller
Typowe wozid³o- Astra II?

U¿ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm2s41$cb1$1inews.gazeta.pl...
[...]

uzytkuje astre tak± ju¿ 6 lat i co moge powiedziec:
- mam 190cm wzrostu i musze odsun±æ fotel przedni max do ty³u, zeby miec jako taki komfort, z ty³u nie zostaje wiele miejsca
- silnik 1.6 8V ... drugi raz pad³ EGR, ale zastêpuje siê go kawa³kiem blachy. jest do¶æ zar³oczny, ale nieskomplikowany i poza EGRem w miarê bezawaryjny. silniki 16V, zw³aszcza 1.8 0 2.0 lubi± piæ olej. ten typ tak ma. dizlowski silnik 2.0DTH ma mankament w postaci padaj±cej pompy wtryskowej. naprawa stosunkowo droga
- rdza - a co to jest ? rocznik 2001 i ani ¶ladu, moze dlatego, ze robiona w Niemczech. Gliwickie podobno siê sypa³y.
- czê¶ci - nie wiem, nie potrzebowa³em nigdy nic kupowaæ, oprócz klocków hamulcowych, ¿arówek czy wspomnianego EGRa

@

Data: 2010-02-25 09:21:59
Autor: Mirek Ptak
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia 2010-02-24 19:22,  *Artur Miller* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

- rdza - a co to jest ? rocznik 2001 i ani ¶ladu, moze dlatego, ze robiona w
Niemczech. Gliwickie podobno siê sypa³y.

Raczej odwrotnie - je¶li ju¿ :).
Przyk³adem (oczywi¶cie jednostkowym) mo¿e byæ Astra I Classic mojego szwagra z 2000 roku. Nieocynkowane nadwozie bez rdzy.
Tak przy okazji jest do kupienia :), bo szwagier w³a¶nie kupi³ now± Astrê III sedan w dobrej cenie.

Data: 2010-02-25 10:11:40
Autor: Artur Miller
Typowe wozid³o- Astra II?

U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm5bv6$d0f$1news.onet.pl...
[...]

no to nie wiem, moze to jakis urban legend ... i zalezy od przypadku która rdzewieje a która nie :)

@

Typowe wozid³o- Astra II?