Typowe wozid³o- Astra II?

Data: 2010-02-24 19:22:42
Autor: Artur Miller
Typowe wozid³o- Astra II?

U¿ytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm2s41$cb1$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Szukam typowego, pospolitego wozid³a dla czteroosobowej rodziny.
Wymagania: kombi, klima (wystarczy rêczna), mile widziane
podgrzewane lusterka.
Wa¿na jest wzglêdna pospolito¶æ (brak problemów z czê¶ciami
czy fachowcem), w miarê odporno¶æ na rdzê, niezbyt droga
eksploatacja. Nieistotne s± osi±gi czy super komfort jazdy.
Cena ok. 14-15 tys.

Podoba mi siê Astra II- czy to dobry wybór? Na co zwracaæ
uwagê przy kupnie?

uzytkuje astre tak± ju¿ 6 lat i co moge powiedziec:
- mam 190cm wzrostu i musze odsun±æ fotel przedni max do ty³u, zeby miec jako taki komfort, z ty³u nie zostaje wiele miejsca
- silnik 1.6 8V ... drugi raz pad³ EGR, ale zastêpuje siê go kawa³kiem blachy. jest do¶æ zar³oczny, ale nieskomplikowany i poza EGRem w miarê bezawaryjny. silniki 16V, zw³aszcza 1.8 0 2.0 lubi± piæ olej. ten typ tak ma. dizlowski silnik 2.0DTH ma mankament w postaci padaj±cej pompy wtryskowej. naprawa stosunkowo droga
- rdza - a co to jest ? rocznik 2001 i ani ¶ladu, moze dlatego, ze robiona w Niemczech. Gliwickie podobno siê sypa³y.
- czê¶ci - nie wiem, nie potrzebowa³em nigdy nic kupowaæ, oprócz klocków hamulcowych, ¿arówek czy wspomnianego EGRa

@

Data: 2010-02-25 09:21:59
Autor: Mirek Ptak
Typowe wozid³o- Astra II?
Dnia 2010-02-24 19:22,  *Artur Miller* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

- rdza - a co to jest ? rocznik 2001 i ani ¶ladu, moze dlatego, ze robiona w
Niemczech. Gliwickie podobno siê sypa³y.

Raczej odwrotnie - je¶li ju¿ :).
Przyk³adem (oczywi¶cie jednostkowym) mo¿e byæ Astra I Classic mojego szwagra z 2000 roku. Nieocynkowane nadwozie bez rdzy.
Tak przy okazji jest do kupienia :), bo szwagier w³a¶nie kupi³ now± Astrê III sedan w dobrej cenie.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-02-25 10:11:40
Autor: Artur Miller
Typowe wozid³o- Astra II?

U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm5bv6$d0f$1news.onet.pl...
[...]

no to nie wiem, moze to jakis urban legend ... i zalezy od przypadku która rdzewieje a która nie :)

@

Typowe wozid³o- Astra II?