Tyrania kłamców i głupców.

Data: 2017-12-21 07:50:27
Autor: stevep
Tyrania kłamców i głupców.
# - Zapanowa³a w naszym kraju tyrania. To jest tyrania wiêkszo¶ci. Tego obawiali siê ojcowie demokracji - stwierdzi³ w "Faktach po Faktach" profesor Marcin Król, filozof i historyk idei. - Polska jako kraj demokratyczny po raz pierwszy wprowadzi³a ustrój tyranii wiêkszo¶ci. Novum, ciekawe - powiedzia³. - W Polsce nie ma demokracji. Jest tyrania wiêkszo¶ci. "Nale¿y broniæ zasad liberalnej demokracji". Verhofstadt zadowolony z decyzji Komisji To smutny dzieñ... czytaj dalej >> Prof. Król podkre¶li³, ¿e tyrania polega na tym, i¿ "zosta³a wybrana wiêkszo¶æ (parlamentarna - red.) i mo¿e wszystko". Doda³, ¿e taki stan przeczy prawom jednostki i cz³owieka. - Tyrania wiêkszo¶ci to jest tak¿e tyrania k³amców i g³upców - zaznaczy³ profesor. - Ja nie chcê nikogo obra¿aæ i nie bêdê mówi³, kto tutaj jest g³upcem, ale my¶lê, ¿e prawie wszyscy, jak ich widzimy. Król: PiS dla mnie uosabia z³o, diab³a Profesor Król przewiduje, ¿e Polacy "prêdzej czy pó¼niej" zatêskni± za wolno¶ci±, ale "to potrwa". - Absolutnie wierzê w Polaków, którzy chc± wolno¶ci, bo to jest naturalny, ludzki odruch - powiedzia³ Król. - Ka¿dy z nas chce byæ wolnym. Chce bezpieczeñstwa i chce byæ wolnym. Na tym mo¿na graæ. I doda³: - Moim zdaniem to, co uprawia PiS w tej chwili, to jest granie na poczuciu bezpieczeñstwa i jednocze¶nie na tym, ¿e w ka¿dym z nas jest sk³onno¶æ do dobra i z³a, czyli granie na sk³onno¶ci do z³a. To jest z³o. PiS dla mnie uosabia w ca³o¶ci i niektórzy z przedstawicieli PiS-u (uosabiaj± - red.) z³o, diab³a. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4x88
--
stevep