Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

Data: 2010-01-23 11:55:32
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS
Data: 2010-01-23 03:24:03
Autor: J-23
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS
On 23 Sty, 11:55, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://emerytury.wp.pl/kat,102476,title,Tysiace-stracily-prawo-do-eme...

Jesli nie maja wypracowanej emerytury, to slusznie sa jej pozbawieni.
Zawsze moga zdac ziemie za swiadczenia emerytalne.

J-23 itede...

Data: 2010-01-24 01:41:17
Autor: Marek
On 23 Sty, 12:24, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jesli nie maja wypracowanej emerytury, to slusznie sa jej pozbawieni.
Zawsze moga zdac ziemie za swiadczenia emerytalne.

Slusznie !
Tylko wielu z nich ma akurat 1, czy 2 Ha tylko po to, zeby niemusieli
placic ZUSu.
Ta ziemia jest warta np. 10000 zl.....

Sam znam takich i wiem, jak kombinowali.

Data: 2010-01-23 13:57:26
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³

http://emerytury.wp.pl/kat,102476,title,Tysiace-stracily-prawo-do-emerytur-z-KRUS,wid,11887296,wiadomosc.html?ticaid=19834

No ico z tego wynika?

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, ¿e w CBA nie by³o jasnych
kryteriów, wed³ug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 15:00:03
Autor: cyc
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjernp$8lv$1news.onet.pl...

[...]

Jak to co ? . Rzad nie stanal na wysokosci zadania bo nie odebral emerytur wszystkim chlopom , jako ze nalezy sie im ona tak , jak ....................plebanowi kochanka . Powiem wiecej !!. Powinien ja im podwyzszyc tym wiecej im wiekszy jest kryzys !!.
Nie pojmujesz !!

cyc

Data: 2010-01-23 15:03:10
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³

[...]

No w³a¶nie takiej odpowiedzi oczekiwa³em, tylko, ¿e od przyg³upa o ksywie awe ;-))

Przemek

Data: 2010-01-23 15:11:20
Autor: cyc
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjevj2$ibp$1news.onet.pl...

[...]

 Badz w przeciwienstwie do jemu podobnych " katolikow " milosierny !!.

cyc

Data: 2010-01-23 21:08:20
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjf02f$jma$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
przemus i cycu nie badzcie prostaczkami. Jestem za calkowitym zrownaniem Krusu z Zusem, a to co niby wrowadzono bylo juz wczesniej. Znalem osobe ktora wiele lat przepracowala na roli, a pol zycia pracowala i mieszkala w miescie jednak zmuszona byla wybierac emeryture tylko wypracowana w ZUS. Bylo to conajmniej kilkanascie, a moze i z 15 lat temu wiec w czym problem.
z czerwonoarmijnym pozdrowieniem komuchy - chuj wam w dupe...
awe

Data: 2010-01-23 21:24:45
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³

Bylo to conajmniej kilkanascie, a moze i z 15 lat temu wiec w czym problem.

Ile masz teraz lat?

Przemek

Data: 2010-01-23 21:59:48
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjflui$f2k$1news.onet.pl...

szukasz partnera? zglos sie do cvela
awe

Data: 2010-01-23 21:57:43
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³

szukasz partnera?

Mo¿esz byc spokojny, nie gustuje w debilach. Odpowiedz ile masz lat, to udowodnie ci k³amstwo.

Przemek

Data: 2010-01-23 22:29:03
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjfnsb$kf2$1news.onet.pl...

[...]

dlaczego glabie klamstwo, moglem cos niepamietac, ale z tego co sie przed chwila zorientowalem to 15 lat jest ok
awe

Data: 2010-01-24 08:20:31
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS
U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³

dlaczego glabie klamstwo, moglem cos niepamietac, ale z tego co sie przed chwila zorientowalem to 15 lat jest ok

Nie "niepamiêtac", tylko nie pamiêtac. No to ile masz lat analfabeto?

Przemek

Data: 2010-01-24 11:52:29
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjgsc4$oes$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
zwykla literowka, pisze bezwzrokowo. przemus a co do mojego wieku to juz ci napisalem ze jak szukasz partnera to idz do cwela. Wy homosie powiniscie trzymac sie razem
awe

Data: 2010-01-24 12:05:12
Autor: Artur Borubar
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS
U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³

zwykla literowka, pisze bezwzrokowo. przemus a co do mojego wieku to juz ci napisalem...

Bezwzrokowo, he, he, he. Przede wszystkim bezmy¶lnie. Tchórzu boisz siê, ¿eby k³amstwo nie wysz³o.

Przemek

Data: 2010-01-24 19:17:48
Autor: awe
Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS

U¿ytkownik "Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjh9hd$m47$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
tak boje sie, trzese sie jak krolik..przemus jak ja sie ciebie boje...uj aj wahj uj oj
awe

Data: 2010-01-24 19:53:35
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-23 11:55, awe pisze:
http://emerytury.wp.pl/kat,102476,title,Tysiace-stracily-prawo-do-emerytur-z-KRUS,wid,11887296,wiadomosc.html?ticaid=19834

a ja mam takie pytano, odnosnie bezsensownosci systemu emerytalnego w w ogole.
Czy jesli kupie 1 ha pola i od razu im zaplace skladek za 25 lat to dostane w wieku 65 lat emeryture? Ziemie bede caly czas trzymal. To jest ok 25-30 tys zl. Placone z gory a nie w ratach, to chyba lepiej?

Odpowiem sobie sam - nie moge.
To jest jeden z polskich bezsensow, takich jak ten ze jesli chce sie ubezpieczyc dobrowolnie w NFZ i placic pelna skladke (zamiats isc do UP i dostac to za darmo) to musze zaplacic kare! nawet kilka tysiecy zl, jesli dluzszy czas nie bylo sie ubezpieczonym.

--
the_foe

Tysi±ce straci³y prawo do emerytur z KRUS