Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS

Data: 2010-01-23 13:57:26
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

http://emerytury.wp.pl/kat,102476,title,Tysiace-stracily-prawo-do-emerytur-z-KRUS,wid,11887296,wiadomosc.html?ticaid=19834

No ico z tego wynika?

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 15:00:03
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjernp$8lv$1news.onet.pl...

[...]

Jak to co ? . Rzad nie stanal na wysokosci zadania bo nie odebral emerytur wszystkim chlopom , jako ze nalezy sie im ona tak , jak ....................plebanowi kochanka . Powiem wiecej !!. Powinien ja im podwyzszyc tym wiecej im wiekszy jest kryzys !!.
Nie pojmujesz !!

cyc

Data: 2010-01-23 15:03:10
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

No właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem, tylko, że od przygłupa o ksywie awe ;-))

Przemek

Data: 2010-01-23 15:11:20
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjevj2$ibp$1news.onet.pl...

[...]

 Badz w przeciwienstwie do jemu podobnych " katolikow " milosierny !!.

cyc

Data: 2010-01-23 21:08:20
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hjf02f$jma$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
przemus i cycu nie badzcie prostaczkami. Jestem za calkowitym zrownaniem Krusu z Zusem, a to co niby wrowadzono bylo juz wczesniej. Znalem osobe ktora wiele lat przepracowala na roli, a pol zycia pracowala i mieszkala w miescie jednak zmuszona byla wybierac emeryture tylko wypracowana w ZUS. Bylo to conajmniej kilkanascie, a moze i z 15 lat temu wiec w czym problem.
z czerwonoarmijnym pozdrowieniem komuchy - chuj wam w dupe...
awe

Data: 2010-01-23 21:24:45
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Bylo to conajmniej kilkanascie, a moze i z 15 lat temu wiec w czym problem.

Ile masz teraz lat?

Przemek

Data: 2010-01-23 21:59:48
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjflui$f2k$1news.onet.pl...

[...]

szukasz partnera? zglos sie do cvela
awe

Data: 2010-01-23 21:57:43
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

szukasz partnera?

Możesz byc spokojny, nie gustuje w debilach. Odpowiedz ile masz lat, to udowodnie ci kłamstwo.

Przemek

Data: 2010-01-23 22:29:03
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjfnsb$kf2$1news.onet.pl...

[...]

dlaczego glabie klamstwo, moglem cos niepamietac, ale z tego co sie przed chwila zorientowalem to 15 lat jest ok
awe

Data: 2010-01-24 08:20:31
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

dlaczego glabie klamstwo, moglem cos niepamietac, ale z tego co sie przed chwila zorientowalem to 15 lat jest ok

Nie "niepamiętac", tylko nie pamiętac. No to ile masz lat analfabeto?

Przemek

Data: 2010-01-24 11:52:29
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjgsc4$oes$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
zwykla literowka, pisze bezwzrokowo. przemus a co do mojego wieku to juz ci napisalem ze jak szukasz partnera to idz do cwela. Wy homosie powiniscie trzymac sie razem
awe

Data: 2010-01-24 12:05:12
Autor: Artur Borubar
Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

zwykla literowka, pisze bezwzrokowo. przemus a co do mojego wieku to juz ci napisalem...

Bezwzrokowo, he, he, he. Przede wszystkim bezmyślnie. Tchórzu boisz się, żeby kłamstwo nie wyszło.

Przemek

Data: 2010-01-24 19:17:48
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjh9hd$m47$1news.onet.pl...
[...]

tak boje sie, trzese sie jak krolik..przemus jak ja sie ciebie boje...uj aj wahj uj oj
awe

Tysiące straciły prawo do emerytur z KRUS