Tysiące zamrożonych istnień ludzkich

Data: 2013-05-30 21:40:16
Autor: abc
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich
Obrona ludzkiego życia i małżeństwa zdominowała homilie biskupów w Boże
Ciało. Hierarchowie w całej niemal Polsce jasno przypominali nauczanie
katolickie i bronili najsłabszych, nie obawiając się mocnych słów.
\
In vitro wiąże się z grzechem "złamania prawa natury" - w mocnym kazaniu
przypomniał arcybiskup Józef Michalik. I dodawał, żę chrześcijanin nie może
się przyglądać obojętnie tego typu eksperymentom.

- Nie można patrzeć spokojnie, przecież to woła o pomstę do nieba, że rosną
dzisiaj dziesiątki, setki, tysiące zamrożonych istnień ludzkich. Ludzi w
azocie płynnym i nie wiadomo, co z tym zrobić. To rośnie i to jest
eksperyment, który woła o pomstę do nieba - mówił metropolita przemyski.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/w-boze-cialo-biskupi-bronili-ludzkiego-zycia-i-malzenstwa,28511.html

Data: 2013-05-30 21:54:00
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 21:40:

[...]

A tyle się macic marnuje.

Data: 2013-05-30 23:55:47
Autor: pluton_
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich
A tyle się macic marnuje.

i tyle plemnikow w odbytach ministrantow...

Nullification

Data: 2013-05-31 08:35:34
Autor: Dirko
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ko8aop$d64$1node1.news.atman.pl...

[...]

    Tak mi przyszło do głowy, że zakonnice mogłyby rozwiązać ten problem.

Data: 2013-05-30 23:54:41
Autor: pluton_
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich
przypomniał arcybiskup Józef Michalik.

To ten chujek, ktory wyrzucil policjanta z pracy za to,
ze ten mu chcial dac mandat ?

Nullification

Data: 2013-05-31 20:53:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-30 23:54, pluton_ pisze:
przypomniał arcybiskup Józef Michalik.
To ten chujek, ktory wyrzucil policjanta z pracy za to,
ze ten mu chcial dac mandat ?

A a co miał być ten mandat ?

Data: 2013-05-31 21:30:50
Autor: pluton_
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich
> To ten chujek, ktory wyrzucil policjanta z pracy za to,
> ze ten mu chcial dac mandat ?

A a co miał być ten mandat ?

Za brak uwielbieia dla edkagerka.

Nullification

Data: 2013-05-31 21:27:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-31 21:30, pluton_ pisze:
przypomniał arcybiskup Józef Michalik.
To ten chujek, ktory wyrzucil policjanta z pracy za to,
ze ten mu chcial dac mandat ?

A a co miał być ten mandat ?

Za brak uwielbieia dla edkagerka.

To tobie taki mandat nie grozi. Porażasz swoim fanatycznym uwielbieniem jego osoby.

Data: 2013-05-31 21:38:56
Autor: pluton_
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich

> Za brak uwielbieia dla edkagerka.

To tobie taki mandat nie grozi. Porażasz swoim fanatycznym uwielbieniem
jego osoby.

Mam jego portret nad łóżkiem i modle sie do niego codziennie.

Nullification

Data: 2013-06-01 10:58:55
Autor: khanula
W dniu czwartek, 30 maja 2013 21:40:16 UTC+2 użytkownik abc napisał:
[...]

w duzym niepowazaniu mam brednie arcybiskupa Józefa Michalika

Data: 2013-06-01 15:48:04
Autor: max
Tysiące zamrożonych istnień ludzkich
Miliony , dziesiatki milionow zyjacych naprawde , dojrzalych , myslacych i w pelni uksztaltowanych ludzi wymordowali ci , ktorzy dzisiaj domagaja sie ochrony dla zygoty lub nawet dla kilku , doslowie !! kilku , komorek , ktore wdlg religijnych szalencow sa czlowiekiem !!. Ile pychy , obludy i zaklamania trzeba miec w sobie aby po wiekach w ktoryh dokonywano  mordow na calych narodach w imie swojej wiary, wolac dzisiaj o ochrone obcietego paznokcia , strzyzonych  wlosow , cy zluszczonego naskorka bo przeciez i w tych elementach czlowieka znajduje sie caly jego material genetyczny  !!! i co przez religijnych  szalencow nazywane jest czlowiekiem !!. Ewolucja wiele zmienila poz jednym . Glupota dalej jest tak jaskrawa jak toksyczne rosliny i zwierzata !.

wierny

Tysiące zamrożonych istnień ludzkich