Tytuł.

Data: 2009-12-20 20:17:32
Autor: rut
Tytuł.
Siedzi właśnie u mnie znajomy i opowiada o "filmie w 2 odcinkach",
który oglądał jakieś 10 lat temu. Pamięta tylko tyle, że film był anglojęzyczny, ale nie pamięta, jakiej produkcji.
Film opowiada o SSmanie, który robi sobie pod koniec wojny,
w obozie w którym pracuje operację plastyczną, żeby uniknąć
odpowiedzialności za swoją "pracę" w tym obozie.
Dostaje twarz i tożsamość żydowskiego więźnia, który z kolei
zostaje zabity i pochowany jako ten SSman.

Kojarzy ktoś może, co to było?

Data: 2009-12-21 10:16:01
Autor: Budzik
Tytuł.
Użytkownik rut rut@autograf.pl ...

[...]

http://www.filmweb.pl/f134705/Pursuit,1989

?
pewnie nie, bo to był 6. link w guglu, wiec pewnie o to bys nie pytał...

Data: 2009-12-22 10:40:40
Autor: rut
Tytuł.
Budzik pisze:
[...]

U mnie był 12 :P
Właśnie to może nie być to, bo wg znajomego oficer
trafił zaraz po operacji do Niemiec, gdzie miał przesrane jako Żyd i nie   był w stanie udowodnić prawdziwej tożsamości.
Jakoś mi to nie do końca pasuje do opisu Pursuit, choć nie wykluczam,
że kolesiowi piwo zmąciło pamięć.

W każdym razie, pomijając aluzję do mojego domniemanego lenistwa,
dziękuję za odpowiedź.

Data: 2010-01-17 01:30:15
Autor: zoltaras
Tytuł.
On 22 Gru 2009, 10:40, rut <r...@autograf.pl> wrote:
Budzik pisze:

> [...]

że kolesiowi piwo zmąciło pamięć.

W każdym razie, pomijając aluzję do mojego domniemanego lenistwa,

Zamiast pieprzyć bez sensu dalibyście jakiś namiar na ten film bo
nigdzie go znaleźć nie mogę.

Tytuł.