Tytuł filmu

Data: 2010-11-24 13:10:17
Autor: darek12321
Tytuł filmu
Widziałem kilka ekranizacji "Opowieści wigilijnej". Najczęściej w
postać tego złego, zgorzkniałego wcielał się facet.
Chodzi mi o wersję opowieści wigilijnej przeniesioną do czasów
współczesnych gdzie tym złym bohaterem jest kobieta(zła i zgorzkniała
która pod koniec filmu zmienia się na plus). Chyba szefowa jakiejś
dużej firmy. Możliwe ze film jest pod innym tytułem. Prośba o
identyfikację tytułu filmu

pozdrawiam, Darek

Data: 2010-11-25 00:05:38
Autor: Maciej Bojko
Tytuł filmu

Pewnie któryś z tych:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_A_Christmas_Carol_adaptations

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-11-25 09:47:18
Autor: Rais
Tytuł filmu
<nunogomez1@wp.pl> wrote:

[...]

Najbardziej chyba ten pasuje:
http://www.imdb.com/title/tt0130883/

Data: 2010-11-25 06:50:22
Autor: darek12321
Tytuł filmu
On 25 Lis, 09:47, Rais <raist...@poczta.onet.pl> wrote:
Maciej Bojko pisze:

> Pewnie kt ry z tych:
>http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_A_Christmas_Carol_adaptations

Najbardziej chyba ten pasuje:http://www.imdb.com/title/tt0130883/

--

Właśnie tego szukałem, dziękuje i pozdrawiam

Tytuł filmu