Tytu³y dwóch sztuk teatralnych w tv

Data: 2011-08-06 00:18:00
Autor: Tomek
Tytu³y dwóch sztuk teatralnych w tv
Cze all

Nie znalaz³em grupy dotycz±ce teatru a google nie pomog³y, st±d
nietypowy post piszê tutaj.

Szukam tytu³ów dwóch teatrów tv. Mianowicie kiedy¶ lecia³y,, chyba
na TVP1, ale nie dam g³owy, zreszt± niewa¿ne.

1. Re¿yserem jest Juliusz Machulski, w rolach g³ównych gra m.in. jego
ojciec a akcja dzieje siê w USA w latach 20 lub 30. Sztuka
niesamowita.

2. W rolach g³ównych gra Zbigniew Zamachowski i kto¶ jeszcze, akcja
dzieje siê za granic± w Sylwestra i to chyba (nie ogl±da³em jej wiêc
niewiele wiem) sztuka dwóch osób. Zamachowski bodaj¿e gra sknerê i
chyba pije na koszt tego drugiego :)

Pomo¿ecie? Chyba ¿e jest jaki¶ portal jak filmweb, imdb? To te¿ dajcie
znaæ. Pierwszy raz szukam tytu³ów sztuk teatralnych w internecie :)

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz znikn±æ, ma Ciê nie byæ.
A jak siê pojawisz, to Ciê nie ma."

Data: 2011-08-06 00:43:11
Autor: aL
Tytuły dwóch sztuk teatralnych w tv
W dniu 2011-08-06 00:18, Tomek pisze:
Cze all

Szukam tytułów dwóch teatrów tv. Mianowicie kiedyś leciały,, chyba
na TVP1, ale nie dam głowy, zresztą nieważne.

1. Reżyserem jest Juliusz Machulski, w rolach głównych gra m.in. jego
ojciec a akcja dzieje siÄ™ w USA w latach 20 lub 30. Sztuka
niesamowita.

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/521073

2. W rolach głównych gra Zbigniew Zamachowski i ktoś jeszcze, akcja
dzieje się za granicą w Sylwestra i to chyba (nie oglądałem jej więc
niewiele wiem) sztuka dwóch osób. Zamachowski bodajże gra sknerę i
chyba pije na koszt tego drugiego :)

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/521151

aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2011-08-06 17:20:51
Autor: Tomek
Tytu³y dwóch sztuk teatralnych w tv
Witaj aL,

W Twoim mailu wys³anym 6 sierpnia 2011, o godzinie (00:43:11), przeczyta³em:

Cze all

a> http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/521151

a> aL

Dziêki serdeczne, jeste¶ Wielki :)