Ty petycja :-)

Data: 2012-07-02 21:07:27
Autor: Marek Czaplicki
Ty petycja :-)
> Apelujemy do prokuratury o wycofanie oskare przeciwko Oldze
> Jackowskiej - Korze, ikonie polskiego rocka, nietuzinkowej artystce o
> wielkich zasugach dla polskiej wolnoci! Domagamy si od polskiego
> aparatu sprawiedliwoci skorzystania z prawa do niewszczynania
> ledztwa, jeli osoba podejrzana posiadaa na wasny uytek niewielk
> ilo narkotykw! damy, by polscy ledczy nie podnosili statystyk
> wykrywalnoci przestpstw, cigajc ludzi, ktrzy tak, jak Kora, dla
> wasnych celw posiadaj znikome iloci marihuany!
http://www.ruchpalikota.org.pl/petycja

Apel do wszystkich. Chcesz mie spokojn gow od wymiaru sprawiedliwoci? Nagrywaj co si da i "w Polsk idziemy". :-)
Moe "Ruch Palikota" wystpi z jak ekstra poprawk w paragrafach dla artystw?

Data: 2012-07-02 16:13:43
Autor: zizytup
Ty petycja :-)
Marek Czaplicki pisze:

Apel do wszystkich. Chcesz mie spokojn gow od wymiaru
sprawiedliwoci?

To podpisz petycj do inwestora z Kataru, uratowa stocznie,
sprzeda Polsce tanio gaz, to teraz zaatwi 300 mld na budow
4 tysicy kilometrw - obiecanych przez Tuska -  autostrad.

http://www.tinyurl.pl?M0yWrnp8

Data: 2012-07-02 21:10:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Ty petycja :-)

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jssrhf$rdm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Moe "Ruch Palikota" wystpi z jak ekstra poprawk w paragrafach dla artystw?

Moe do Obamy si zwrcimy?

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-07-02 19:19:42
Autor: Observatore
Ty petycja :-)
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
Moe do Obamy si zwrcimy?

 wy , podobnie jak Wyruchany Kot - zawsze zwracacie sie do Putina:)

Data: 2012-07-03 08:25:12
Autor: Grzegorz Z.
Ty petycja :-)
Marek Czaplicki napisa:

Moe "Ruch Palikota" wystpi z jak ekstra poprawk w paragrafach dla artystw?

W szczeglnoci dla tych "zasuonych".

Podobao mi si jak ostatnio Michalkiewicz przejecha si po Tymie jako
kolejnym kandydacie na "autorytet moralny" i na "zasuonego".

--
"Ciko wierzy w co,co spisa jaki napruty winem i palcy jakie zioa."

Data: 2012-07-03 08:28:36
Autor: WW
Tyż petycja :-)

Może "Ruch Palikota" wystąpi z jakąś ekstra poprawką w paragrafach dla
artystów?

Dlaczego "artysta" ma mieć inne prawa niż zwykły Kowalski?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-07-03 09:13:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Tyż petycja :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsu3el$8op$1node1.news.atman.pl...

Może "Ruch Palikota" wystąpi z jakąś ekstra poprawką w paragrafach dla
artystów?

Dlaczego "artysta" ma mieć inne prawa niż zwykły Kowalski?

Bo jest artystą?

===========================

Umowy o dzieło zawierają nie tylko artyści.

Data: 2012-07-03 11:13:20
Autor: WW
Tyż petycja :-)

[...]

W państwie prawa nie można czerpać korzyści z łamania prawa.
Skoro "artyści", łamiąc prawo, zażywają narkotyki, to zażywaniem narkotyków przez "artystów" nie można uzasadniać apelu o legalizacje narkotyków dla "artystów".

Łatwiej po prostu zalegalizować narkotyki z tym, że leczenie narkomanów jest odpłatne, a wykroczenia pod ich wpływem karane tak samo jak te z premedytacją a sprawca do celi a nie na odwyk..

Data: 2012-07-03 12:00:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Tyż petycja :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsud3j$haf$1node2.news.atman.pl...

[...]

A jeśli narkotyki zażywają dzieci i inni nieartyści?

Data: 2012-07-03 13:19:34
Autor: WW
Tyż petycja :-)

A jeśli narkotyki zażywają dzieci i inni nieartyści?

Tak jak tytoń i alkohol.

Data: 2012-07-03 13:35:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Tyż petycja :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsukg8$o6i$1node2.news.atman.pl...

A jeśli narkotyki zażywają dzieci i inni nieartyści?

Tak jak tytoń i alkohol.

Wniosek: odpie***dol się od artystów?

Data: 2012-07-03 17:44:00
Autor: WW
Tyż petycja :-)

Wniosek: odpie***dol się od artystów?

"Artysta" człowiek robiący to co chce i żądający, aby państwo mu za to płaciło i to dużo.

Myślę, że więcej ludzi by tak chciało.

Data: 2012-07-03 17:59:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Tyż petycja :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsv403$728$1node2.news.atman.pl...

Wniosek: odpie***dol się od artystów?

"Artysta" człowiek robiący to co chce i żądający, aby państwo mu za to płaciło i to dużo.

Myślę, że więcej ludzi by tak chciało.

Jak to państwo? Możesz wyjaśnić w jednym zdaniu?

Data: 2012-07-03 18:30:57
Autor: WW
Tyż petycja :-)

Jak to państwo? Możesz wyjaśnić w jednym zdaniu?

Maja własne ministerstwo i budżet.
I to nie mały.

Data: 2012-07-03 18:56:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Tyż petycja :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsv6o4$t6s$1node1.news.atman.pl...

Jak to państwo? Możesz wyjaśnić w jednym zdaniu?

Maja własne ministerstwo i budżet.
I to nie mały.

I co z tego wynika?

Ty petycja :-)