Tzva !!

Data: 2009-08-15 20:28:41
Autor: MH
Tzva !!
Do Pani Nędzy !!!  W wielu wątkach zainicjowanych przez ciebie , nie zyskujesz
mojego poparcia.. Nie w tym rzecz.. Qrwa jego w te i nazot , od uja pajaców się
tobą przejmuje , jakby byli qrva zakochani... Nadają ci Cwel , Biłyk , Jan ,
Andrzej i co tam jeszcze. BA !! , śledztwa prywatne jadą i tym podobne bzdety
....  Jakieś idiotyzmy z N-K nawet wynajdują..  No to może będąc tak popularnym , ujawnij się.. Ot , chociażby jak Boukun..

MH

P.S. A z tym parchlactwem , to przeginasz pałę ...

Data: 2009-08-15 16:41:53
Autor: Pistacjusz
Tzva !!
On 15 Sie, 20:28, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

Każda wioska musi mieć swojego wiejskiego głupka, to taki folklor.
Dlatego tak się o niego troszczymy, inaczej nie byłoby codziennej
dawki humoru.

Data: 2009-08-15 20:33:53
Autor: Tzva Adonai
Tzva !!
No to może będąc tak popularnym , ujawnij się..

Mogę zdradzić tylko tyle, że jedno z wielu nazwisk jakimi mnie obdarzano na
pl.soc.polityka, faktycznie należy do mnie.. Nie powiem jednak które z nich -
nie ma na to szans... Boukun ma stosunkowo niewiele do stracenia w odróżnieniu
ode mnie... ;}

Data: 2009-08-15 12:13:04
Autor: Antenka
Tzva !!
Dlaczego? Boisz się, że stracisz pracę na PW? :)

Antenka

Data: 2009-08-15 20:45:56
Autor: bolek
Tzva !!

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:54b8.00000051.4a86ff91newsgate.onet.pl...
[...]

No właśnie, złapią Boukuna nic, złapią tzwela tabula rasa.

Data: 2009-08-15 20:58:37
Autor: MH
Tzva !!
> No to może będąc tak popularnym , ujawnij się.. Mogę zdradzić tylko tyle, że jedno z wielu nazwisk jakimi mnie obdarzano na
pl.soc.polityka, faktycznie należy do mnie..

Na psp zaglądam , czasem cosik inicjuję , ale ot tak rozrywkowo.
Nie mam ochoty , a wręcz w pupie mam jakieś prywatne śledztwa dot. kogokolwiek..
Ale fakt ... , potrafisz czasami wqrwić !!

Nie powiem jednak które z nich -

I bardzo dobrze , ale.. uważaj , ktoś to wyjaży , jakiś głąb może wyrządzić ci
krzywdę..

nie ma na to szans... Boukun ma stosunkowo niewiele do stracenia w odróżnieniu
ode mnie... ;}

Nie wiem , nie znam się , nie chcę wiedzieć ...

MH

Data: 2009-08-15 21:06:07
Autor: Tzva Adonai
Tzva !!
I bardzo dobrze , ale.. uważaj , ktoś to wyjaży , jakiś głąb może wyrządzić ci
krzywdę..

Jakiego rodzaju krzywdę?.. Nie sądzę, by pisał tu ktoś o posturze i sile
fizycznej porównywalnej z moją.. ;}.. Słowa też nie są w stanie mnie poważnie
zranić.. Ten ktoś musiałby dopierniczyć się do moich najbliższych, a coś takiego
marnie by się dla niego skończyło... Powiem ci szczerze, że gdyby osoby tu piszące wyszły zza pseudonimów, to i ja
mógłbym ujawnić swoje prawdziwe personalia, tym bardziej, że i tak zostały już
ujawnione... --

Data: 2009-08-15 23:34:33
Autor: MH
Tzva !!
> [...]
nie ma na to szans... Boukun ma stosunkowo niewiele do stracenia w odróżnieniu

Hmm , to była tylko sugestia z mojej strony odn. ujawnienia się..
Nieważne , padło gdzieś twoje prawdziwe nazwisko czy nie. Bez znaczenia ...
Sądzę , że nie.. Nie mam ani czasu , ani chęci na dochodzenie w tym temacie.
WALI mnie to i tyle.. Nie mniej jednak wyluzuj trochę w formie wypowiedzi ,
bo jest to trochę ... , hmm , aż za bardzo wqrviające...

MH

P.S. Skąd masz tyle czasu na te rzydoskie pierdle ???

Data: 2009-08-15 23:54:39
Autor: awe
Tzva !!
Janku Bilyk - ujawnij sie
awe

Data: 2009-08-17 12:08:20
Autor: plazoVic
Tzva !!
Tzva Adonai wrote:
 Boukun ma stosunkowo niewiele do stracenia w odróżnieniu
ode mnie... ;}

Boukun nie ma pracodawcy, ktorego by mogl okradac marnujac na pierdoly czas, za ktory pracodawca placi...
:)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-15 21:01:59
Autor: Piotr
Tzva !!
Dnia Sat, 15 Aug 2009 20:28:41 +0200, MH napisał(a):

[...]

Podoba mi się twój apel, następny napisz do wiatru.
Piotr
PS. Nie za dużo pijesz?

Data: 2009-08-15 12:27:02
Autor: Antenka
Tzva !!
On 15 Sie, 21:01, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 15 Aug 2009 20:28:41 +0200, MH napisał(a):

>. BA !! , śledztwa prywatne jadą i tym podobne bzdety
> ...  Jakieś idiotyzmy z N-K nawet wynajdują..
PS. Nie za dużo pijesz?

Zauważyłam, że p. MH pił do mnie, bo coś wspomninał o "prywatnym
śledztwie". Nie mam w zwyczaju niszczyć ludzi, a szczególnie takich z
dużym problemem osobistym, Mogę im jedynie współczuć.

Antenka

Data: 2009-08-15 21:28:28
Autor: Slawomir Stoff
Tzva !!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8f5d6fe7-d57b-43ea-8515-d2df142a7f4ar7g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

śledztwie". Nie mam w zwyczaju niszczyć ludzi, a szczególnie takich z
dużym problemem osobistym, Mogę im jedynie współczuć.

===

Spierdalaj stad w koncu, smrodziaro!

AR

Data: 2009-08-15 21:36:14
Autor: raff
Tzva !!
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Sam stad spierdalaj, bucu, do kobiety mowisz!

R.

Data: 2009-08-15 13:04:13
Autor: Antenka
Tzva !!
Dziękuję, że stanąłeś w mojej obronie. Są jeszcze na świecie prawdziwi
rycerze... :)

Antenka

Data: 2009-08-15 23:26:06
Autor: Tzva Adonai
Tzva !!
Dziękuję, że stanąłeś w mojej obronie. Są jeszcze na świecie prawdziwi
rycerze... :)

Umów się z tym onanistą-rycerzem na cyberseks, to jest grupa o polityce...

Data: 2009-08-15 23:23:24
Autor: MH
Tzva !!
Mogę im jedynie współczuć.

.... i tak zwyczajnie , w imię Boga , po katolicku śledzić..

AMEN

MH

--

Tzva !!