Tzva Adonai

Data: 2009-07-28 14:39:05
Autor: rety4
Tzva Adonai
Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
To szwabska kurwa co widać słychać i czuć

Data: 2009-07-28 07:57:04
Autor: Antenka
Tzva Adonai
On 28 Lip, 16:39, "rety4" <rety4.onl...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
To szwabska kurwa co widać słychać i czuć

Chyba co¶ jest na rzeczy. Tzvelek lat 25, zmieszkały we Wrocławiu -
dla niego to wci±ż Breslau, uwielbia Żydów i roztkliwia się nad nimi,
ponieważ on sam jako potomek SS-mana ma nieustanny wyrzut sumienia.
Bezkrytycznie patrzy na icków, nie widz±c u nich tak jak inni
europejczycy swoistych, charakterystycznych  wad narodowych. Tzvelek
to chodz±ca  holocaust trauma. :-)

Antenka

Data: 2009-07-28 17:16:28
Autor:
Tzva Adonai
On Tue, 28 Jul 2009 14:39:05 +0000 (UTC), "rety4"
<rety4.online@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
To szwabska kurwa co widać słychać i czuć

 to platny prowokator. tyle moge wam powiedziec.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-29 09:05:35
Autor: Vic
Tzva Adonai
<he®sk> wrote:
 to platny prowokator. tyle moge wam powiedziec.

Eeee, kto by chcial za to placic?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-29 09:30:14
Autor:
Tzva Adonai
On Wed, 29 Jul 2009 09:05:35 +0200, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

<he®sk> wrote:
>  to platny prowokator. tyle moge wam powiedziec.

Eeee, kto by chcial za to placic?

 pomysl.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-29 09:39:32
Autor: Vic
Tzva Adonai
<he®sk> wrote:
 pomysl.

Naprawde, nie jestem w stanie wyobrazic sobie, ze ktos moglby chciec placic za pieprzenie na jakiejs grupie dyskusyjnej.

Ale jesli jest ktos taki, zachecam do kontaktu ze mna :) Tylko powazne oferty! ;)

Data: 2009-07-29 12:19:17
Autor: raff
Tzva Adonai
Vic pisze:
<he®sk> wrote:
 pomysl.

Oho, Heniu blysnal logika.

Pewnie ktos wydaje wielka kase by indoktrynowac bande swirow na psp.

R.

Data: 2009-07-29 12:56:20
Autor:
Tzva Adonai
On Wed, 29 Jul 2009 12:19:17 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Vic pisze:
> [...]

Oho, Heniu blysnal logika.

 ci nie zdarzylo sie to nigdy. braki w wyksztalceniu ?
 coz, taka twoja uroda o wstydzacy_sie_swego_imienia.

Pewnie ktos wydaje wielka kase by indoktrynowac bande swirow na psp.

 w tym ciebie ;o))))

Data: 2009-07-28 17:41:23
Autor: jadrys
Tzva Adonai
rety4 pisze:
Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
To szwabska kurwa co widać słychać i czuć

A Ty kim jeste¶? Podupadaj±c± popularno¶ci±?

Data: 2009-07-29 19:15:18
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai
Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
To szwabska k**wa co widać słychać i czuć

http://www.youtube.com/watch?v=WvdszbTNpMI

Data: 2009-07-29 15:27:11
Autor: Marek
Tzva Adonai
On 29 Lip, 19:15, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Taki z niego żyd jak ze mnie chińczyk
> To szwabska k**wa co widać słychać i czuć

http://www.youtube.com/watch?v=WvdszbTNpMI

Pojebalo cie do reszty...

Tzva Adonai