Tzva Adonai: Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...

Data: 2012-09-30 16:29:33
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
Mam nadzieje, ze Adam zaopatrzyl sie w dotacje pieniezne od przyjaciol
w tych trudnych czasach... Jesli Gazeta Wyborcza przestanie wychodzic,
to Polska pod wzgledem ideowym calkowicie znajdzie sie w rekach takich
ludzi jak Kaczynski, Rydzyk czy oszolomy z niezalezna.pl, "Gazety
Polskiej" itd... A to mogloby zagrozic polskiemu bytowi narodowemu,
gdyby ci wariaci na przyklad wywolali wojne z Rosja... Gazeta Wyborcza
ma obecnie ogromna misje do spelnienia, podobnie jak w grudniu 1991 i
lipcu 2006 gdy sily radykalne sterowane przez rozne zagraniczne
osrodki doszly w Polsce do wladzy...

Ależ GW ma jeszcze _daleką_ drogę od gazety z najwyższym nakładem (szczytna _już przeszłość_) do trwałego zejścia pod próg opłacalności
i wtedy bardzo prawdopodobnego "przejęcia po okazyjnej cenie" ;-)
A to że _ty_ "sugerujesz" że tylko GW "musi przetrwać" wiele mówi o GW.
GW (raczej) jeszcze długo _przetrwa_ na rynku wydawniczym, w średniej
perspektywie gra toczy siÄ™ o to na jakiej pozycji.

Data: 2012-09-30 17:03:08
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87haqf37oy.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Istnieje szansa, że Bubel ją wykupi...

boukun

Data: 2012-09-30 12:52:09
Autor: Marek
Tzva Adonai: Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
W dniu niedziela, 30 wrze¶nia 2012 17:04:26 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:87haqf37oy.fsfbat.anfi.homeunix.org...

> Ale¿ GW ma jeszcze _dalek±_ drogê od gazety z najwy¿szym nak³adem

> (szczytna _ju¿ przesz³o¶æ_) do trwa³ego zej¶cia pod próg op³acalno¶ci

> i wtedy bardzo prawdopodobnego "przejêcia po okazyjnej cenie" ;-)

> A to ¿e _ty_ "sugerujesz" ¿e tylko GW "musi przetrwaæ" wiele mówi o GW.

> GW (raczej) jeszcze d³ugo _przetrwa_ na rynku wydawniczym, w ¶redniej

> perspektywie gra toczy siê o to na jakiej pozycji.

Istnieje szansa, ¿e Bubel j± wykupi...

....albo Polsat...w odwecie za "i czasopisma"...heeeheee

Data: 2012-09-30 20:15:09
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Szansa że wygrasz paredziesiąt milionów w totka też istnieje ;-)

Data: 2012-09-30 19:21:17
Autor: Chiron
[...]

Zainteresuj się, gdzie dają reklamy państwowe molochy typu Huta Miedzi czy Orlen. Taka reklama potrafi zapewnić byt gazecie, i mogą nadal olewać czytelników

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 20:20:51
Autor: A. Filip
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
[...]

RzÄ…dy siÄ™ zmieniajÄ…. IMHO W perspektywie 20 lat na 70% trafi siÄ™ rzÄ…d
który "zasugeruje" by takie reklamy firm pod kontrolą państwa kierować
"gdzie indziej". W jakiej kondycji GW/Agora przetrwałyby 2*4 lat chudych?

Tzva Adonai: Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...