Tzva Adonai: Prezydent Kaczy艅ski by艂 w kabinie pilot贸w i (cichutko) krzycza艂 na pilot贸w..

Data: 2010-06-02 08:40:21
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy艅ski by艂 w kabinie pilot贸w i (cichutko) krzycza艂 na pilot贸w..
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
... i wywiera艂 na nich nacisk osobi艣cie oraz poprzez gen. B艂asika..
***
- Opr贸cz genera艂a B艂asika w kokpicie tupolewa, kt贸ry rozbi艂 si臋 pod
Smole艅skiem, do ko艅ca lotu by艂 jeszcze jeden z pasa偶er贸w,
najprawdopodobniej prezydent Lech Kaczy艅ski - tak interpretuje zapis
czarnej skrzynki pu艂kownik Piotr 艁ukaszewicz, b. szef szkolenia Si艂
Powietrznych. Jego zdaniem wskazuje na to obja艣niana przez B艂asika
procedura l膮dowania.
[....]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7963894,Ekspert__Do_konca_katastrofy_tupolewa_w_kabinie_byli.html

Skoro mia艂 krzycze膰 to dlaczego si臋 s艂abo nagra艂? :-)

--
Andrzej Adam Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
P贸ki 偶ycia, p贸ty nauki.

Data: 2010-06-01 23:42:47
Autor: J-23
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy駍ki by w kabinie pilot體 i (cichutko) krzycza na pilot體..
On 2 Cze, 08:40, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> pisze:

> ... i wywiera na nich nacisk osobi禼ie oraz poprzez gen. B砤sika...
> ***
> - Opr骳z genera砤 B砤sika w kokpicie tupolewa, kt髍y rozbi si pod
> Smole駍kiem, do ko馽a lotu by jeszcze jeden z pasa縠r體,
> najprawdopodobniej prezydent Lech Kaczy駍ki - tak interpretuje zapis
> czarnej skrzynki pu砶ownik Piotr kaszewicz, b. szef szkolenia Si
> Powietrznych. Jego zdaniem wskazuje na to obja秐iana przez B砤sika
> procedura l眃owania.
> [....]
>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7963894,Ekspert__Do_ko...

Skoro mia krzycze to dlaczego si s砤bo nagra? :-)

--
Andrzej Adam Filip : iat jaki jest ka縟y widzi (inaczej).
P髃i 縴cia, p髏y nauki.

przesterowanie! moze krzyczal blisko mikrofonu?

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 09:10:59
Autor: awe
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy駍ki by w kabinie pilot體 i (cichutko) krzycza na pilot體..

U縴tkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:e9bc0c1f-042e-48a7-9ad1-74143fc67149e28g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

P髃i 縴cia, p髏y nauki.
-- Przys硂wie polskie (pl.wikiquote.org)

przesterowanie! moze krzyczal blisko mikrofonu?

-- --
moze polknal i zaloga rzucila stery zeby ratowac prezydenta?
awe

Data: 2010-06-02 01:47:48
Autor: J-23
On 2 Cze, 09:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U縴tkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼inews:e9bc0c1f-042e-48a7-9ad1-74143fc67149e28g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]

J-23 itede...
-- --
moze polknal i zaloga rzucila stery zeby ratowac prezydenta?

pan prezyd阾 polkna swieczke, i siedzial po ciemku
dobrze ze nie chcial wysiasc w czasie lotu,
moze to zrozumial ze sie nie da???

J-.....

Data: 2010-06-02 15:21:25
Autor: awe
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy駍ki by w kabinie pilot體 i (cichutko) krzycza na pilot體..

U縴tkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:ec9a8a76-4c98-4ab3-a15c-7280ea9808a3q13g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

awe

pan prezyd阾 polkna swieczke, i siedzial po ciemku
dobrze ze nie chcial wysiasc w czasie lotu,

-- -- -- -- -- -
a ja myslalem ze PO nie podpierdolila mu tych tictakow z kanciapy w samolocie. zlosliwy ten tusk jak cholera. pewnie dlatego ze go Palikot podjudza
awe

Data: 2010-06-02 11:57:20
Autor: Stary Belfer
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy駍ki by w kabinie pilot體 i (cichutko) krzycza na pilot體..
Je秎i by w kabinie pilot體, to dlaczego by trupem w jednym kawa砶u, a piloci nie?
AC

Data: 2010-06-02 04:32:21
Autor: J-23
On 2 Cze, 11:57, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Je秎i by w kabinie pilot體, to dlaczego by trupem w jednym kawa砶u, a
piloci nie?
AC

byl sie bardzo skoncentrowal w trakcie, z wiadomym skutkiem po

J-......

Data: 2010-06-02 13:56:15
Autor: cyc
Tzva Adonai: Prezydent Kaczy駍ki by w kabinie pilot體 i (cichutko) krzycza na pilot體..

U縴tkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:e3cbdf8b-544e-47ea-8a66-76b4616eb1e2o1g2000vbe.googlegroups.com...
On 2 Cze, 11:57, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Je秎i by w kabinie pilot體, to dlaczego by trupem w jednym kawa砶u, a
piloci nie?
AC

...bo maly to i masa mniejsza . Wieniec "przezyl " w calosci , bo lekki .

cyc

Tzva Adonai: Prezydent Kaczy艅ski by艂 w kabinie pilot贸w i (cichutko) krzycza艂 na pilot贸w..