Tzva-Biłyk to też psychopata

Data: 2009-08-29 22:45:19
Autor: boukun
Tzva-Biłyk to też psychopata
Jak się dowiedział ode mnie, że jakimś przygodnym Niemcom napisałem miły wpis pod ich filmikiem z Jeleniej Góry, ten dureń zniesmaczył gościom cały występ, wypisując pod moim adresem jakieś okropności:

"Ich glaube nicht, dass die, die dieses video hochgeladen haben, gluecklich ueber 'nen polnischen nazi sind, der den papst zitiert.... Wenn du sie beeindrucken willst, dann halt lieber hassreden ueber juden oder lobeshymnen auf russische soldaten... Dritte option: verschwinde aus deutschen YT channels, niemand will dich hier..."

"Sag ihnen wie du aus deutschland wegen rassistischen äusserungen rausgeworfen wurdest...."

"Du gehörst hier nicht her, Niedźwiecki..."
Czego ty idioto obcym ludziom krew psujesz? Jakby kogokolwiek interesowały twoje wynaturzenia...
Ludzie sobie spokojnie klip nakręcili z wycieczki, opublikowali na YT, a taka menda się wszędzie popisze, ze swoim zwierzęcym zachowaniem...
boukun

Data: 2009-08-29 17:29:32
Autor: Bruner
Tzva-Biłyk to też psychopata
dla zachowania rownowagi w przyrodzie nawet szkodniki i pasozyty sa potrzebne, tak samo mendy odgrywaja swoja role w spoleczenstwie

Data: 2009-08-29 22:49:18
Autor: Tzva Adonai
[...]

Żadne okropności, prawdę o tobie napisałem... Sraj sobie na polskich kanałach,
niemieckie omijaj z daleka i będzie git...

Data: 2009-08-30 02:38:20
Autor: MH
> [...]

Żadne okropności, prawdę o tobie napisałem... Sraj sobie na polskich kanałach,
niemieckie omijaj z daleka i będzie git...

Ty masz naprawdę nasrane we łbie. I to CIĘŻKO !!!

MH

Data: 2009-08-29 22:55:02
Autor: Lorn
Tzva-Biłyk to też psychopata
boukun pisze:

[cut]

Taki sam jak Ty? :>

Data: 2009-08-29 23:28:18
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

A przetłumacz na język ludzi ten teutoński bełkot może, a ??

Data: 2009-08-29 23:42:50
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h7c74f$19v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Takie tam bzdety, bez sensu...

Nie sądzę, że ci, co te wideo załadowali szczęśliwi są z ... (powodu) jednego polskiego nazisty, który papieża cytuje. Jeśli chcesz na nich wrażenie zrobić, to wygłoś mowy nienawiści o Żydach albo gloryfikuj hymny o rosyjskich żołnierzach. Trzecia opcja: spieprzaj z niemieckich YT kanałów, nikt cię tu nie chce..."
"Powiedz im, jak ty zostełeś wyrzucony z Niemiec w związku z rasistowskimi wypowiedziami..."
"Tu nie jest twoje miejsce, panie Niedźwiecki..."

boukun

Data: 2009-08-29 14:49:08
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
On 29 Sie, 23:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 JeÂśli chcesz na nich wraÂżenie zrobiĂŚ,
to wygÂłoÂś mowy nienawiÂści o ÂŻydach albo gloryfikuj hymny o rosyjskich
¿o³nierzach. Trzecia opcja: spieprzaj z niemieckich YT kana³ów, nikt ciê tu nie
chce..."
"Tu nie jest twoje miejsce, panie NiedÂźwiecki..."

Nawet idioto nie potrafisz tego dobrze przetłumaczyć... Idź ty w chuj
trampkarzu... ;}

Data: 2009-08-29 23:49:28
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7c81k$3pq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A, tam nie było panie, ale nie szkodzi...

boukun

Niedźwiecki..."

Data: 2009-08-29 23:52:40
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
A, tam nie było panie, ale nie szkodzi...

"Gloryfikowanie hymnów" podobało mi się najbardziej...

Data: 2009-08-30 00:04:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c3.4a99a328newsgate.onet.pl...
A, tam nie było panie, ale nie szkodzi...

"Gloryfikowanie hymnów" podobało mi się najbardziej...

Debilu, tego bełkotu psychopaty, tak naprawdę nikt nie rozumie. I tak starałem się przekazać, co miałeś na myśli.... "wychwalające hymny"?

boukun

Data: 2009-08-30 00:09:36
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
"wychwalające hymny"?

Już lepiej... Idiomatyka języka niemieckiego to coś, co nabywasz na skutek
przebywania wśród Niemców... Polski rezydent baraków robotniczych raczej nie ma
na to większych szans...

Data: 2009-08-30 00:14:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c4.4a99a720newsgate.onet.pl...
[...]

Nie ucz ojca dzieci robić...
Baranie, nie bądź taki głupi Piotruś, usuń ludziom te prymitywne, niezrozumiałe wpisy, bo się przestraszą i bóg wie co o tym pomyślą...

boukun

Data: 2009-08-30 00:17:57
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
Baranie, nie bądź taki głupi Piotruś, usuń ludziom te prymitywne, niezrozumiałe wpisy, bo się przestraszą i bóg wie co o tym pomyślą...

Przestraszyliby się, gdybym im napisał, że jesteś słuchaczem RM... ;}

Data: 2009-08-30 00:27:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c6.4a99a915newsgate.onet.pl...
Baranie, nie bądź taki głupi Piotruś, usuń ludziom te prymitywne, niezrozumiałe
wpisy, bo się przestraszą i bóg wie co o tym pomyślą...

Przestraszyliby się, gdybym im napisał, że jesteś słuchaczem RM... ;}

Twoje wpisy są nie na miejscu i bez sensu. Obcy tobie ludzie poczują się zniesmaczeni...

boukun

Data: 2009-08-29 15:34:58
Autor: Tzva Adonai
On 30 Sie, 00:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Twoje wpisy są nie na miejscu i bez sensu. Obcy tobie ludzie poczują się
zniesmaczeni...

Posłuchaj kurwo uważnie, bo więcej powtarzać nie będę.. Jeśli widzę,
że jakieś ścierwo zwraca się z judaszowym przesłaniem do ludzi, którym
przed kilkoma minutami ubliżało i cieszyło się, że "udało się ich
wypierdolić" z Polski, to reaguję tak, jak reaguje każdy normalny
człowiek - agresją... Nawet wypowiedź, którą nieudolnie
przetłumaczyłeś na niemiecki i którą zadedykowałeś tym Niemcom,
należała do człowieka o którym wypowiadałeś się tu wielokrotnie ze
skrajną pogardą... Po prostu śmierdzisz gównem... A smród należy
usuwać...

Data: 2009-08-30 00:57:42
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2417bfe5-18b5-4efb-958e-7155d544486ej9g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Kupa, kupa, coś się w tej twojej chorej główce naroiło. Widzisz chory człowieczku rzeczy nie tak, jak się mają... Poza tym, co ma piernik do wiatraka? Co mają obcy mi i ci ludzie do dyskusji na psp? Skąd ty możesz biedaku wiedzieć, co ja czuję do obcych mi całkowicie ludzi?
A teraz, kto się cieszył i w którym miejscu, że bogu ducha winnych ludzi "wypierdolono" z Polski? No i gdzie ja się wypowiadałem o papieżu ze skrajną pogardą? Ty chcesz mnie faryzeuszu umoralniać? Przed obcymi tobie ludźmi? Idź się leczyć....

boukun

Data: 2009-08-30 01:04:57
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
A teraz, kto się cieszył i w którym miejscu, że bogu ducha winnych ludzi "wyp****lono" z Polski?

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86600759

No i gdzie ja się wypowiadałem o papieżu ze skrajną pogardą?

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/6a46fbdc6a9ddfe3?hl=pl

"Pan Niedźwiecki" powinien udać się do specjalisty... --

Data: 2009-08-30 01:13:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c7.4a99b419newsgate.onet.pl...
A teraz, kto się cieszył i w którym miejscu, że bogu ducha winnych ludzi
"wyp****lono" z Polski?

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86600759

Nie lepiej było od razu tekst zacytować? "Polacy przed wojną współpracowali z Hitlerem, a potem Ruskie pomogli nam Niemców
wypierdolić" I gdzie tu jest psychopato radość?
Przekaz miał na celu uzmysłowić, że nie można pluć na jednych i drugich sąsiadów Polski, tym bardziej, jeśli są silniejsi od nas, bo się oni moga wkurwić i zmówić przeciwko nam. MyDaję do zrozumienia, że i tak Polacy mieli szczęście, bo Ruskie w ostateczności dali nam przestrzeń życiową na zachodzie...

No i gdzie ja się wypowiadałem o papieżu ze skrajną pogardą?

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/6a46fbdc6a9ddfe3?hl=pl

Papież był prostym człowiekiem

Ten czlowiek niczego nadzwyczajnego nie dokonal. Miliomy ludzi tylko
dlatego go uwielbia, bo byl transmitowany miliony razy. Za pieniadze
milionow biednych ludzi, obwozony byl po calym swiecie, gdzie
naganiano mu werbalnie miliony sluchaczy. Jego dewiza bylo, gloszenie
milosci do Boga i nawolywanie do pokoju. Jednym slowem, zadaniem
papieza bylo wyciszanie niepokojow, bez dawania recepty na dobrobyt.
Modlitwa miala wedlu niego, ukoic niedostatek.

No i gdzie tu jest skrajna pogarda do człowieka?

"Pan Niedźwiecki" powinien udać się do specjalisty...

Kto tu sie powinien leczyć w obliczu powyższego i w obliczu poniższego:
"Dla mnie na przykład ich święty
Mahomet to mało ważny z punktu widzenia historii ludzkości złodziej
karawan, dzieciojebca, pomiot i ogólnie rzecz biorąc ludzkie łajno,
mam prawo do takiej opinii i żądam, aby to prawo zostało przez nich
uszanowane..."

I takie ludzkie łajno chce mnie umoralniać?

boukun

Data: 2009-08-30 01:24:06
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
Czasami mnie śmieszysz i nawet cię lubię, ale są momenty, gdy mam ochotę wsiąść
w samochód, przemierzyć te kilka kilometrów i zdeformować ci ten
nieproporcjonalny, jajowaty łeb...

Data: 2009-08-30 01:31:09
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c9.4a99b896newsgate.onet.pl...
Czasami mnie śmieszysz i nawet cię lubię, ale są momenty, gdy mam ochotę wsiąść
w samochód, przemierzyć te kilka kilometrów i zdeformować ci ten
nieproporcjonalny, jajowaty łeb...

To byś się przejechał. Ostatnio ponad trzy lata temu, taki jeden wysoki dryblas wyrwał do mnie, jak szedłem z już nieżyjącym kolegą i palnąłem coś, że się liże na ławce. Potem ten co mu palnąłem głupio pyskował coś do mnie, ostrzegałem go, żeby nie wstawał, bo mu się nie opłaci, już byłem 20 metrów za nimi, a ten chciał się chyba przed dziewczyną popisać i wyrwał do mnie, zrobiłem unik, zajebałem mu z kolana naginając do przodu, rzuciłem o glebę i skatowałem mu ryja na leżąco. Kolega juz nieżyjący nie mógł się nadziwić, mówił do mnie, "nie myślałem, że ty taki jesteś zabijaka..."

Wyszedłeś na głupka.

boukun

Data: 2009-08-29 16:39:00
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
On 30 Sie, 01:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To byś się przejechał.

Zrobiłbym kalekę z internetowego żydożercy, a odpowiadałbym jak za
człowieka... Nie jesteś wart takiego zachodu, aczkolwiek muszę
przyznać, że potrafisz grać na nerwach jak mało kto... I podejrzewam,
że to właśnie stanowi sedno twojej bytności na Usenecie... Pierdolę,
idę gnić... Śpij słodko, szarlotko..

Data: 2009-08-30 01:43:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b8d71372-80c9-4b80-9dce-cef527c1e1f9r27g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Ty jesteś kaleka i umysłowy i fizyczny, nie da sie ukryć. Tyle twojego, co sobie na usenecie natrollujesz... Leczysz kompleksy, jak głupi Piotruś...

boukun

Data: 2009-08-30 00:52:30
Autor: Tzva Adonai
On 30 Sie, 01:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ty jesteś kaleka i umysłowy i fizyczny, nie da sie ukryć. Tyle twojego, co sobie
na usenecie natrollujesz... Leczysz kompleksy, jak głupi Piotruś...

Doskonale znasz mój przypadek, czyżby z autopsji?... Zamiast smęcić
opublikuj lepiej jakiś nowy film na YT koniecznie ze zbliżeniem na
twoje oczy...

Data: 2009-08-30 17:03:59
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a7e27863-1572-4133-a872-c2feae918c6ce34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Mkarwan miał jednak rację, śmiecia nie powinno się zaczepiać. Już wcześniej dałeś tego rodzaju popisy, po wczorajszym masz i u mnie przechlapane ciężki psycholu...

boukun

Data: 2009-08-30 17:45:26
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
Mkarwan miał jednak rację, śmiecia nie powinno się zaczepiać. Już wcześniej dałeś tego rodzaju popisy, po wczorajszym masz i u mnie przechlapane ciężki psycholu...

Rozkleiłeś się jak dziecko.. Doskonale wiesz, że jestem tu twoją jedyną bratnią
duszą, beze mnie nie masz tu życia...

Data: 2009-08-30 17:55:28
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.00000209.4a9a9e96newsgate.onet.pl...
[...]

To raczej było do tej pory odwrotnie, tylko mi mkarwan dał spokój, żebym nie reagował na listy śmiecia i nie upodabniał się odpisując ci tym samym do ciebie... Wirtualny świat, to nie realny świat, nie ma się go co tak za bardzo bać, a ty całą swoją życiową energię i psychikę wyładowujesz w necie. Nad niektórymi zachowaniami musisz spróbować zapanować, to nie boli. Jeśli dajesz się wyprowadzać wirtualnie z równowagi, to znaczy że jesteś słabym człowieczkiem, o zdrowiu umysłowym nie wspominając. Awe ci też napisał, usuń grzecznie pojebane wpisy i więcj tego nie rób, wobec nikogo, bo wszędzie musisz potem zmieniać nicki...

boukun

Data: 2009-08-30 09:04:29
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
 Wirtualny świat, to nie realny świat, nie ma się go co tak za bardzo
bać, a ty całą swoją życiową energię i psychikę wyładowujesz w necie.

Znowu bzdecisz... Przecież to ty występujesz w necie pod prawdziwymi
personaliami, i tylko tobie grozi poplątanie jednej rzeczywistości z
drugą.. Ja jestem tu incognito, mogę pisać to, czego w realnym świecie
nie mogę wyartykułować ze względu na normy społeczne...

Awe ci też napisał, usuń grzecznie pojebane wpisy i więcj tego nie rób

Wytłumacz, dlaczego mam je usuwać skoro są prawdziwe?.. Jesteś polskim
nazistą, twój stosunek do Żydów niczym nie różni się od tego, jaki
mieli naziści w stosunku do nich i niektórych Polaków, twoja
patologiczna rusofilia również jest faktem, a jednym z powodów
usunięcia cię z Niemiec były twoje antysemickie wypowiedzi... Powiedz
mi, dlaczego mam wycofywać się ze swoich wypowiedzi, skoro nie
dopuściłem się kłamstwa?...

Data: 2009-08-30 18:08:55
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ee675781-d34c-4c60-830d-6935e86e0285e34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Dlatego, że nawet będąc incognito, każdy przedstawia jakąś tam swoją osobowość. I ty, jako jakiś tam Tzva, pisząc takie teksty, różnym ludziom, nie tylko mi, także Sendeckiemu, Kurzeji, Bublowi, wcale nie jesteś przez to śmieszny. Czemu ma to ślużyć, co chcesz przez to osiągnąć?
Dopuściłeś się kłamstwa, i dopuszczasz się wobec wyżej wspomnianych nagminnie kłamst, co już wczoraj w nocy udowodniłem i wielokrotnie wcześniej. Nie będę dyskutował z psychopatą, bo to nie ma żadnego sensu.

boukun

Data: 2009-08-30 18:12:05
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
Dopuściłeś się kłamstwa

Nie jesteś polskim nazistą?...

Data: 2009-08-30 18:29:40
Autor: boukun
Tzva-Biłyk to też psychopata

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000020d.4a9aa4d5newsgate.onet.pl...
Dopuściłeś się kłamstwa

Nie jesteś polskim nazistą?...

Jest to wielka zniewaga. Jestem obrońcą praw obywatelskich i właśnie potepiam nazizm żydowski i uprzywilejowaną pozycję Żydów wobec większości polkskiej. Z mojej skutecznie uzasadnionej apelacji:

W przytoczonych przez Sad niższej instancji relacjach, nie sposób

dopatrzyc sie, by oskarżony nawoływał do nienawisci z powodów wyznaniowych czy

jakichkolwiek innych. Aby nawoływac do nienawisci, oskarżony musiałby sam nienawidzic,

te nienawisc okazywać, a ze wskazanego materiału można co najwyżej wnioskowac, że

oskarżony jedyne co, to ydom zazdrosci sprytu, poszczególnym osobom pochodzenia

żydowskiego zarzuca uprzywilejowane traktowanie, uprzywilejowana pozycje społeczna, roszczeniowa przywódcza postawe, konspiracje a przez to nieuczciwosc, a to z kolei, jest

kontratypem przepisów art. 256 k.k. i 257 k.k.

boukun

Data: 2009-08-30 20:47:14
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Biłyk to też psychopata
> Jestem obrońcą praw obywatelskich

O, właśnie!.. Jak tam twoje biuro?.. Już rozpoczęło działalność?..

Data: 2009-08-30 09:11:44
Autor: awe
Tzva-Biłyk to też psychopata
Bilyk usun grzecznie wpis o ktory cie prosi Boukun i uwazaj bo zycie to nie jest net tylko real a w realu moze ci spasc dachowka na glowe.
awe

Data: 2009-08-30 00:45:57
Autor: Tzva Adonai
On 30 Sie, 09:11, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

jest net tylko real a w realu moze ci spasc dachowka na glowe.

Nie mogę się pisdowski aparatczyku niskiego szczebla doczekać, kiedy
wpadniesz do mnie z tą cegłówką..

Data: 2009-08-30 11:14:31
Autor: awe
Tzva-Bi3yk to te? psychopata
Taki bobki jak ty to ja nie bije tylko strzasam
awe

Data: 2009-08-30 23:58:27
Autor: plazoVic
Tzva-BiÂłyk to teÂż psychopata
Tzva Adonai пишет:
Nie mogę się pisdowski aparatczyku niskiego szczebla doczekać, kiedy
wpadniesz do mnie z tą cegłówką..

Jebnij mu tez ode mnie :) Tzva, ty to jestes zabawny czlowiek, ale czasem masz racje i wtedy stoje za toba murem.

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:09:49
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7esqg$o28$4atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai пишет:
[...]

To widać, jak taki pies ogrodnika...

boukun

Data: 2009-08-31 00:21:12
Autor: plazoVic
boukun пишет:
To widać, jak taki pies ogrodnika...

I tu sie bardzo mylisz...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:35:19
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7eu55$s1e$2atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
To widać, jak taki pies ogrodnika...

I tu sie bardzo mylisz...

--
plazoVic

Dobrze by było...

boukun

Data: 2009-08-31 02:21:36
Autor: awe
Tzva-Bi3yk to te? psychopata

[...]

sami sie jebcie, pedaly cholerne
awe

Data: 2009-08-31 17:13:14
Autor: plazoVic
Tzva-Bi3yk to te? psychopata
awe ďčřĺň:
sami sie jebcie, pedaly cholerne

He, he, glodnemu chleb na mysli... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 23:02:06
Autor: awe
Tzva-Bi3yk to te? psychopata

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7gpen$9lu$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
sami sie jebcie, pedaly cholerne

He, he, glodnemu chleb na mysli... :)

--
ja nie jestem glodny
awe

Data: 2009-08-30 23:55:31
Autor: plazoVic
Tzva Adonai пишет:
to reaguję tak, jak reaguje każdy normalny
człowiek - agresją...

Reagujesz jak kazdy dupek - agresja...
Tzva, twoje ego jest rozleglejsze niz ocean, ale dupek to z ciebie niesamowity...

--
plazoVic

Data: 2009-08-30 01:08:21
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva-Biłyk to też psychopata
Dankie :) I po szkopsku bełkot i po niedźwiecku bełkot. Nic nowego.

Data: 2009-08-30 00:59:54
Autor: Antenka
Tzva-Biłyk to też psychopata
On 30 Sie, 01:08, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:
Dankie :) I po szkopsku bełkot i po niedźwiecku bełkot. Nic nowego.

Co tu się dzieje? Będą się strzelać? :) Tzvelek obsmarował boukuna na
jakimś szkopskim forum.. A nie tak dawno pili sobie z dziobów...Ech do
czego może doprawadzić uzależnienie od netu...czyste szaleństwo ;-)

Antenka

Data: 2009-08-30 23:52:44
Autor: plazoVic
boukun пишет:
albo gloryfikuj
hymny o rosyjskich żołnierzach.

Gloryfikuj hymny??? Ty to jednak jestes prosty, boukun... A pretensjonalny jeszcze bardziej niz prosty...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:00:50
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7esfp$o28$2atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Vicu, jak chcesz normalnej konwersacji, to się zachowuj normalnie, a jak nie, to nie pisz do mnie nic.
Napisałem w pośpiechu, potem się poprawiłem, nie widzę wielkiego problemu. W czym masz problem? W czym jestem "bardzo" pretensjonalny?

Napisz swoje nazwisko, podaj swoją stronę www i niech ci Tzva sra pod nią ile wlezie, zobaczymy, czy nie będzies pretensjonalny.

boukun

Data: 2009-08-31 00:19:08
Autor: plazoVic
boukun пишет:
Napisz swoje nazwisko, podaj swoją stronę www i niech ci Tzva sra pod nią ile wlezie, zobaczymy, czy nie będzies pretensjonalny.

Tzva to wariat. Niedowartosciowany onanista z rozrosnietym ego (co powieksza jego niedowartosciowanie), ale az tak cie wnerwia??

Lej goscia!
Ja tam czekam, az Tve wqrwie kiedys tak, ze wytropi i zadzwoni na moja sluzbowa komore :) Ale to tak dla zabawy czekam... bo moim szefem jest ktos czyim szefem tak naprawde jestem ja :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:35:14
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7eu1a$s1e$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Nie wnerwia, ale jak przegina w stosunku do mnie pałę, to zmuszony jestem zwrócić mu uwagę. Dla jego dobra... To co robi czasami, jest chore i powinien się zreflektować...

boukun

Data: 2009-08-31 00:49:09
Autor: plazoVic
boukun пишет:
 To co robi czasami, jest
chore i powinien się zreflektować...

On sie reflektuje w realu. Tutaj jest dla odreagowania swojego gownianego zycia, wiec nie bedzie sie reflektowal, bo i po co...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 00:54:07
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7f08e$luv$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Bo mu sie w realu udzeli, a raczej sądzę, że się już w realu nie reflektuje. Bo czy w realu czy wirtualu, każdy jest sobą...

boukun

Data: 2009-08-31 01:00:05
Autor: plazoVic
Tzva-Biłyk to też psychopata
boukun пишет:
 sądzę, Ĺźe się juĹź w realu nie
reflektuje. Bo czy w realu czy wirtualu, każdy jest sobą...

A wlasnie niezupelnie...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 06:01:57
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Bi�yk to teş psychopata
Ja tam czekam, az Tve wqrwie kiedys tak, ze wytropi i zadzwoni na moja sluzbowa komore :)

O boszszsz... ;}.. Jeśli myślisz, że jesteś jakimś demonem chamstwa, to się
grubo mylisz, Witzu... Byli tu już bardziej irytujący dyskutanci - i to wyobraź
sobie z twoich rejonów - ale nie przypominam sobie, żeby komukolwiek chciało się
tropić ich "służbowe komórki".. --

Data: 2009-08-30 22:54:38
Autor: Antenka
Tzva-Bi�yk to teş psychopata
On 31 Sie, 06:01, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

sobie z twoich rejonów - ale nie przypominam sobie, żeby komukolwiek chciało się

Lepiej na prywatną  np. z tekstem tej treści: "dzisiaj
umrzesz...auuu" :D

Antenka

Data: 2009-08-31 17:17:25
Autor: plazoVic
Tzva-Bi�yk to te̟ psychop ata
Tzva Adonai пишет:
 ale nie przypominam sobie, Ĺźeby komukolwiek chciało się
tropić ich "służbowe komórki"..

Slyszlem kiedys o takiej akcji na innej - wtedy mocno "uczeszczanej" - grupie... :) Bylo to dosc dawno temu.
Zdarzaja sie takie pojeby... Ja nie twierdze, ze ty taki jestes, w koncu cie malo znam, ale po prostu slyszalem o takich dziwnych zagrywkach.
Slyszales o Arnim?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 17:19:36
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Bi�yk to teş psychopata
Slyszales o Arnim?

Któż nie słyszał?.. Buzdygan to chodząca klasyka usenetowego trollingu...

Data: 2009-08-31 17:28:08
Autor: plazoVic
Tzva-Bi�yk to teş psychop ata
Tzva Adonai пишет:
Któż nie słyszał?.. Buzdygan to chodząca klasyka usenetowego trollingu...

Twoj ziomek, jesli dobrze pamietam :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 17:39:12
Autor: Tzva Adonai
Tzva-Bi�yk to teş psychopata
Twoj ziomek, jesli dobrze pamietam :)

Znam go z widzenia.. Przez pewien czas pracowałem w US Stare Miasto.. Moja
koleżanka z działu podatków pośrednich miała z nim liczne spięcia... --

Tzva-Biłyk to też psychopata