Tzva - co¶ Ci powiem

Data: 2012-09-07 18:36:47
Autor: Stachu Chebel
Tzva - co¶ Ci powiem
2 lata temu ruchne³em dog³źbnie æydówź. Nie jest ¼le, sprawdzi³em ,
mia³a skończone 18. Kumpel nie sprawdzi³. R±bno³ szesnastke. Ale
ponoę nie by³ pierwszy i podobno piźknie siź wi³a pod nim.

Hmm, A ze swoj± æon± musia³em chodzię jakie¶ 4 lata coby mi w końcu
da³a.  Kurr....  do dzi¶ tego æa³uje

Data: 2012-09-08 08:05:55
Autor: Przemys³aw M.
Tzva - co¶ Ci powiem
Dnia Fri, 7 Sep 2012 18:36:47 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

2 lata temu ruchnełem dogłębnie żydówę. Nie jest źle, sprawdziłem ,
miała skończone 18. Kumpel nie sprawdził. Rąbnoł szesnastke. Ale
ponoć nie był pierwszy i podobno pięknie się wiła pod nim.

Hmm, A ze swoją żoną musiałem chodzić jakieś 4 lata coby mi w końcu
dała.  Kurr....  do dziś tego żałuje

Ty czy ona?

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-09-08 04:17:26
Autor: Stachu Chebel
Tzva - co¶ Ci powiem
On 8 Wrz, 08:05, Przemys³aw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

> ponoć nie był pierwszy i podobno pięknie się wiła pod nim.

> Hmm, A ze swoją żoną musiałem chodzić jakieś 4 lata coby mi w końcu

A sk±d mam to wiedzieę czy ona æa³uje? Kasiorź dostaje, obywatelskiego
obowi±zku ma³æeńskiego nie spe³nia, wiźc chyba nie æa³uje. Ja spe³niam
obowi±zki pozama³æeńskie, wiźc w zasadzie chyba wszystko jest OK.
Idealna para!!

Tzva - co¶ Ci powiem