Tzva , mam pytanie ...

Data: 2009-09-04 21:41:59
Autor: MH
Tzva , mam pytanie ...
Ty tam "śmigasz" po tych ruskich forach. Jakie są (i czy wogóle} komentarze
ruskich internautów odn. nowych rewelacji dot. przyczyn IIWŚ i wizyty Putina z
okazji rocznicy ..  Jak coś wiesz , to napisz . Moze być interesujące.

MH

Data: 2009-09-04 12:55:17
Autor: Tzva Adonai
Tzva , mam pytanie ...
On 4 Wrz, 21:41, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

[...]

Ruscy stosunkowo niewiele mówią o Polsce, uaktywniają się dopiero
wtedy, gdy się tam pojawiam... Większość jest zdania, że pakt R-M był
smutną koniecznością, a wizyta Putina w Polsce to nic szczególnego... Z
Polski się nabijają, ale bardzo serdecznie..  Lubią mnie tam za samą
ksywę "Paljak" i traktują bardzo uprzejmie... O Żydach niewiele tam
rozmawiam, bo wszystkie moje uwagi zbywają milczeniem... Oburzają się
tylko, gdy staję w obronie Niemców...

Data: 2009-09-04 22:12:49
Autor: MH
Tzva , mam pytanie ...
> [...]

ksywę "Paljak" i traktują bardzo uprzejmie... O Żydach niewiele tam
rozmawiam, bo wszystkie moje uwagi zbywają milczeniem... Oburzają się

Wyciąganie daleko idących wniosków z jednego tylko forum dyskusyjnego byłoby
zapewne przesadą.. A czy przeglądałeś jakieś inne ruskie fora , na których nie
jesteś "aktywistą" ?! Są tam jakieś gorące dyskusje związane z wizytą Putina w
PL , bądź jakieś wypowiedzi odzwierciedlające nastawienie przeciętnego Ruska do
Polaków ??

MH

Data: 2009-09-04 13:16:46
Autor: Tzva Adonai
Tzva , mam pytanie ...
On 4 Wrz, 22:12, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Są tam jakieś gorące dyskusje związane z wizytą Putina w
PL , bądź jakieś wypowiedzi odzwierciedlające nastawienie przeciętnego Ruska do
Polaków ??

Nie, większość Ruskich kładzie lachę na Polskę...

Data: 2009-09-04 23:42:57
Autor: awe
Tzva , mam pytanie ...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:6aa2b736-4de9-4392-b88a-867768a30fa137g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
pewnie intuicyjnie maja zakodowane ze mimo iz jestes parch to traktuja cie jako "Pany" widzisz renoma to renoma, ale zeby ja wyrobic to ruska trzeba bylo lac w pysk
awe

Data: 2009-09-04 23:52:37
Autor: MH
Tzva , mam pytanie ...

pewnie intuicyjnie maja zakodowane ze mimo iz jestes parch to traktuja cie jako "Pany" widzisz renoma to renoma, ale zeby ja wyrobic to ruska trzeba bylo lac w pysk

...jak kaczyńscy !!

MH

Data: 2009-09-05 08:23:46
Autor: awe
Tzva , mam pytanie ...

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000017.4aa18c25newsgate.onet.pl...

pewnie intuicyjnie maja zakodowane ze mimo iz jestes parch to traktuja cie
jako "Pany" widzisz renoma to renoma, ale zeby ja wyrobic to ruska trzeba
bylo lac w pysk

..jak kaczyńscy !!
i kowalscy
awe

[...]