Tzva miał rację

Data: 2009-07-12 15:05:10
Autor: boukun
Tzva miał rację
Posłuchałem go i po raz pierwszy włożyłem żonie do dupy. Było ciaśniej,
przyjemniej i bardziej interesująco. I nie w katolicko-żydowskim stylu : "po
bożemu".

boukun

Data: 2009-07-12 11:26:21
Autor: Marek
Tzva miał rację
On 12 Lip, 17:05, "boukun" <socjalpatri...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Lepiej, niz u faceta ?

From: "boukun" <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Tzva_mia=B3_racj=EA?=
Date: Sun, 12 Jul 2009 15:05:10 +0000 (UTC)

Skąd łajzo wiedziałeś, że pojechałem na wycieczkę?

boukun

Data: 2009-07-12 21:02:04
Autor: Tzva Adonai
Tzva miałrację
Skąd łajzo wiedziałeś, że pojechałem na wycieczkę?

Ja się nie nabrałem.. Pamiętam twoją niedawną wypowiedź na temat ruchania -
podawałeś się w niej za zagorzałego zwolennika seksu waginalnego...

Data: 2009-07-12 21:06:16
Autor: boukun
Tzva miałrację

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1886.00000003.4a5a332cnewsgate.onet.pl...
[...]

Sam to dziadu pisałeś, tylko tym razem głupa nie paliłeś. Albo inny Michnik w twojej redakcji.

boukun

Data: 2009-07-12 21:16:41
Autor: Tzva Adonai
Tzva miałrację
Sam to dziadu pisałeś

Ich habe spass gemacht, sei mir bitte nicht böse... :P

Data: 2009-07-12 21:20:29
Autor: boukun
Tzva miałrację

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1886.0000000d.4a5a3699newsgate.onet.pl...
Sam to dziadu pisałeś

Ich habe spass gemacht, sei mir bitte nicht böse... :P

Zwei Fehler... ich nehme an, absichtlich gemacht...

boukun

boukun

Data: 2009-07-12 21:32:54
Autor: Tzva Adonai
Tzva miałrację
Zwei Fehler..

Das ist korrektes deutsch und du machst einen idioten aus dir, bekon...

Data: 2009-07-12 21:37:50
Autor: boukun
Tzva miałrację

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1886.00000029.4a5a3a66newsgate.onet.pl...
Zwei Fehler..

Das ist korrektes deutsch und du machst einen idioten aus dir, bekon...

Schon wieder ein Fehler...

boukun

Data: 2009-07-12 21:41:16
Autor: Tzva Adonai
Tzva miałrację
Schon wieder ein Fehler...

Gdzie ty tu widzisz błąd, kaleko?.. Oczywiście poza wielkimi literami których z
reguły nie używam?... Znowu mam cię szmaciarzu ośmieszyć?.. --

Data: 2009-07-12 21:44:17
Autor: boukun
Tzva miałrację

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1886.00000032.4a5a3c5cnewsgate.onet.pl...
Schon wieder ein Fehler...

Gdzie ty tu widzisz błąd, kaleko?.. Oczywiście poza wielkimi literami których z
reguły nie używam?... Znowu mam cię szmaciarzu ośmieszyć?..

--

To po co używasz ich na początku?

boukun

Data: 2009-07-12 21:46:06
Autor: Tzva Adonai
Tzva miałrację
To po co używasz ich na początku?

Chyba łatwo się domyślić, że z przyzwyczajenia?...

Data: 2009-07-12 23:31:25
Autor: awe
Tzva miałrację
Jeshula nie powinienes tak reagowac negatywnie na odrzucone zaloty. Takie zycie. Nie wszyscy sa gejami
awe

Data: 2009-07-12 23:30:19
Autor: awe
Tzva miałrację
Boukun nie mozesz miec za zle zboczencowi jeshule, on chcialby byc Twoja zona
awe

Tzva miał rację