Tzva, zwany Jazykiem - produkt intensywnej onolatrii :)

Data: 2009-08-10 15:56:47
Autor: plazoVic

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-10 07:17:05
Autor: Tzva Adonai
On 10 Sie, 15:56, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:

Tzva, zwany Jazykiem - produkt intensywnej onolatrii :)

Masz kretynie, oglądnij sobie, tam ta fraza jest powtórzona
kilkadziesiąt razy: http://www.youtube.com/watch?v=asYTif71oqA

Data: 2009-08-10 07:22:16
Autor: Tzva Adonai
On 10 Sie, 16:17, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

Masz kretynie, oglądnij sobie, tam ta fraza jest powtórzona
kilkadziesiąt razy:http://www.youtube.com/watch?v=asYTif71oqA

Tu masz fragment programu z rosyjskiej TV gdzie to słowo powtarzane
jest kilkanaście razy w różnych odmianach:
http://www.youtube.com/watch?v=LHiAoj0VUGc

Data: 2009-08-10 17:52:03
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:920cfabe-383d-4fbb-a31b-d675d4b303ccl34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
ale gwara gadali jak sie rozumiem?
awe

Data: 2009-08-10 19:39:57
Autor: Panslavista
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Tu masz fragment programu z rosyjskiej TV gdzie to słowo powtarzane
jest kilkanaście razy w różnych odmianach:

Dokładnie! On nie rozróżnia języka literackiego od gwar. Wsio u niego
jiddisz...

Data: 2009-08-10 19:55:34
Autor: Tzva Adonai
Tzva, zwany Jazykiem - produkt intensywnej onolatrii :)
Dokładnie! On nie rozróżnia języka literackiego od gwar.

To wy jesteście kacapami, nie ja.. Polak ma prawo nie rozróżniać ruskich gwar...

Data: 2009-08-12 00:15:27
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:51d9.000001d6.4a805f16newsgate.onet.pl...
Dokładnie! On nie rozróżnia języka literackiego od gwar.

To wy jesteście kacapami, nie ja.. Polak ma prawo nie rozróżniać ruskich gwar...
-- -- -- -- -- -- -
myslalem ze ty tlumacz. u mnie w rodzinie to mowi sie perfect rosyjskim i to z akcentem. ja niestesty tylko juz rozumiem
awe

Data: 2009-08-12 01:11:48
Autor: MH
> [...]

-- -- -- -- -- -- -
myslalem ze ty tlumacz. u mnie w rodzinie to mowi sie perfect rosyjskim i to z akcentem.

Jeżeli perfekt , to BEZ akcenta tumanie...

MH --

Data: 2009-08-12 13:56:11
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.000002dc.4a81fab4newsgate.onet.pl...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> To wy jesteście kacapami, nie ja.. Polak ma prawo nie rozróżniać > ruskich
> gwar...
myslalem ze ty tlumacz. u mnie w rodzinie to mowi sie perfect rosyjskim i to
z akcentem.

Jeżeli perfekt , to BEZ akcenta tumanie...

MH
ty to jednak jestes debil
awe

Tzva, zwany Jazykiem - produkt intensywnej onolatrii :)