Tzvel Aldona dostał obłędu na tle pedalskiego sek su analnego

Data: 2009-08-12 10:44:59
Autor: Antenka
Tzvel Aldona dostał obłędu na tle pedalskiego sek su analnego
Kiedy zamyka oczy widzi odbyt, kiedy otwiera oczy szuka męskiego lub
chłopięcego odbytu...I tak na okrągło. Nie ma dnia, żeby nie zaśmiecał
tego forum jakąś kupą, fuj! Obrzydliwość :-[

Antenka

Data: 2009-08-12 10:48:08
Autor: Tzva Adonai
On 12 Sie, 19:44, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Kiedy zamyka oczy widzi odbyt, kiedy otwiera oczy szuka męskiego lub
chłopięcego odbytu...I tak na okrągło. Nie ma dnia, żeby nie zaśmiecał
tego forum jakąś kupą, fuj! Obrzydliwość :-[

Nie pedalskiego, tylko ortodoksyjnie heteroseksualnego.. Próbuję cię
uświadomić, że dymanie w cipkę promowane przez kościół katolicki nie
stanowi jedynej formy aktywności seksualnej...

Data: 2009-08-12 19:53:21
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

A twój rebe nie sugerował ci kupna kozy?

Data: 2009-08-13 12:18:44
Autor: bolek
[...]

=========

No widzisz jak pięknie przyznałeś się, że jesteś pedałem.
Podobno obrzezańców bardzo swędzi. Fuj.

Data: 2009-08-12 20:06:20
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Musisz mu wybaczyc. W zyciu realnym nie ma odwagi zeby cos takiego powiedziec dziewczynie.

Anonimowosc internetu powoduje ze ten tchorz moze sobie pofolgowac.

R.

Data: 2009-08-12 11:32:13
Autor: Antenka
On 12 Sie, 20:06, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

powiedziec dziewczynie.

Anonimowosc internetu powoduje ze ten tchorz moze sobie pofolgowac.

Raffaelo, skończy się tym, że go dopadnę i...... no! :D

Antenka

Tzvel Aldona dostał obłędu na tle pedalskiego sek su analnego