Tzvel - w kwestii Ulickiego

Data: 2010-05-24 01:12:23
Autor: Tytus
Tzvel - w kwestii Ulickiego

"rAzor" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> wrote in message news:htc9ve$glj$1news.onet.pl...
Napisałeś, ze Ulicki-Rek to folksdojcz, pomimo tego, że facet urodził się po 1945. Sprawdziłem. Kłamałeś.
Napisałeś, że dziadek był generałem SS - sprawdziłem - nie ma i nie było takiego. Jedyne co mozna uznać za prawdziwe , to fakt, że IPN bada wątpliwości tego gościa w kwestii istnienia komór gazowych.
Ustosunkujesz sie, czy po raz kolejny można uznać, ze jesteś kłamliwym prowokatorem?
--

Ale czym sie przejmujesz - jego nikt powaznie nie bierze. Nawet jezelico niektorzy udaja to tylko zeby komus jeszcze innemu wbic szpile :)
Kupa Gwna i nic wiecej.

Tzvel - w kwestii Ulickiego