Tzvelek zakochał się w 40-tce...

Data: 2009-08-04 13:12:08
Autor: Antenka
Tzvelek zakochał się w 40-tce...
Ale ona nic o tym nie wie...To dla niej zaczął zgłębiać jidisz,
studiować torę, talmud i kabałę :D " Och,Sarah,
Sarah, Sarah pokochaj mnie, please! Będę twoim lokajem, pucybutem,
podnóżkiem, chłopcem na posyłki, kucharzem...Powiedz : tak!
Błagaammmm  aaaaa"
A ona milczy jak grób :((

Antenka

P.s. To jest kanwa do tandetnego melodramatu :D

Data: 2009-08-04 15:14:29
Autor: Grzegorz Z.
Tzvelek zakochał się w 40-tce...
Ty urwo powiesisz się w wieku lat 39 i trzy czwarte?

Data: 2009-08-05 00:16:13
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
Ty urwo powiesisz się w wieku lat 39 i trzy czwarte?

Brawo, Grzesiu, brawo, do kobiety tak...

Zadziwiajace jakie te lewackie mendy maja podejscie do kobiet.

R.

Data: 2009-08-04 22:51:27
Autor: Antenka
Tzvelek zakochał się w 40-tce...
Raffaelo, to jest taka sodomicka solidarność w chamstwie hehhe. To do
mnie było? Grześ jest typową ofiarą domowej przemocy - bity,
wykorzystywany seksualnie i napiętnowany. Zauważ jak się zachowuje na
forum - jak zranione zwierzę. :)

Antenka

Data: 2009-08-05 10:28:16
Autor: jadrys
Tzvelek zakochał się w 40-tce.. .
Antenka pisze:
 Zauważ jak się zachowuje na
forum - jak zranione zwierzę. :)

Antenka

Moim zdaniem, zachowanie Grzegorza na forum cechuje trafność uwag i trzeźwość osądów..

Data: 2009-08-05 01:59:02
Autor: Antenka
Tzvelek zakochał się w 40-tce...
 Eche zwłaszcza jak pisze po pijaku..hihi Anarchista jeden!  Biedne
zranione w dzieciństwi dziecię... ;-(

Antenka

Data: 2009-08-05 02:17:56
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał(a):
Eche zwłaszcza jak pisze po pijaku..hihi Anarchista jeden!  Biedne
zranione w dzieciństwi dziecię... ;-(

Nie tylko się "przebierasz" ale i masz "problem" z nadużywaniem
alkoholu?

Data: 2009-08-05 02:24:46
Autor: Antenka
Tzvelek zakochał się w 40-tce...
Nie tylko się "przebierasz" ale i masz "problem" z nadużywaniem
alkoholu?

No ty wredna mała zakało! A po co mam się przebierać? Grześ kompletnie
zwariował!!!. Karnawał się chyba skończył...chłopczyku! :D

Antenka

Data: 2009-08-05 03:13:47
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał(a):
> Nie tylko się "przebierasz" ale i masz "problem" z nadużywaniem
> alkoholu?

No ty wredna mała zakało!

To i kurduplowaty jesteś, drugi Jaruś he, he, he ?

Data: 2009-08-04 23:25:10
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał(a):
Grzegorz Z. pisze:
> Ty urwo powiesisz siďż˝ w wieku lat 39 i trzy czwarte?

Brawo, Grzesiu, brawo, do kobiety tak...

Zadziwiajace jakie te lewackie mendy maja podejscie do kobiet.

Zaglądałeś mu pod kieckę?

Data: 2009-08-05 08:27:07
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał(a):

> Zagl�da�e� mu pod kieck�?

Tobie ? Nie.

"Przebieranki" to nie moja działka. Szkotem też nie jestem.

Data: 2009-08-05 09:05:09
Autor: mkarwan

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h5abvb$qsh$1news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
Ty urwo powiesisz się w wieku lat 39 i trzy czwarte?

Brawo, Grzesiu, brawo, do kobiety tak...

Zadziwiajace jakie te lewackie mendy maja podejscie do kobiet.

Zawiódł sie na żonie i teściowej więc sie rozwiódł.
Od tego czasu żadna go nie chciała więc ma pretensje o to Boga i pluje na niego.
Miast mieć pretensje do siebie.
Zainteresował sie pederastią.

Data: 2009-08-05 00:09:56
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał(a):
U�ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Brawo, Grzesiu, brawo, do kobiety tak...
>
> Zadziwiajace jakie te lewackie mendy maja podejscie do kobiet.

Zawi�d� sie na �onie i te�ciowej wi�c sie rozwi�d�.
Od tego czasu �adna go nie chcia�a wi�c ma pretensje o to Boga i pluje na
niego.
Miast mieďż˝ pretensje do siebie.
Zainteresowaďż˝ sie pederastiďż˝.

Ooo... to już nie jestem pedałem?

A wy Urwan nadal spacerujecie samotnie po tych polach?

Data: 2009-08-05 12:17:57
Autor: raff
[...]

Wydaje sie ze stosunek do kobiet wszelkiej masci lewactwa i pedalstwa jest jednakowy.

I oto macie kobiety wywalczone swoje rownouprawnienie :/

R.

Data: 2009-08-05 12:29:09
Autor: Panslavista

I oto macie kobiety wywalczone swoje rownouprawnienie :/

No tak - pedały obrzydzają kobiety - ujawniają im ich wygląd w lansadach.
Na odmianę impotenci podniecają - każda czuje w sobie siłę do spowodowania
zmartwychwstania kolejnego łazarza...

Data: 2009-08-04 22:24:31
Autor: matador
Antenka pisze:
[...]

Tylko go mycka uwiera - i ten STRACH AH - AH !! - strach przed zdjęciem skórki...
Tutaj powinna zgrać muzyka w kompozycji etatowego kompozytora wytwórni filmowej "metro GLDWYN MAYER" - pozdrawiam.
matador.

Data: 2009-08-05 08:15:48
Autor: Tzva Adonai
Tzvelek zakochałsię w 40-tce...
Ale ona nic o tym nie wie...To dla niej zaczął zgłębiać jidisz,

Sara się nie starzeje od momentu w którym podpisała cyrograf...

Data: 2009-08-04 23:37:58
Autor: Antenka
Tzvelek zakochałsię w 40-tce...
Z Kliniką Chirurgii Plastycznej? Powszechnie wiadomo, że amerykańskie
gwiadeczki zaczynają się reagularnie liftingować od 25 roku życia. U
Sary jako Zydówki proces starzenia jest znacznie przyspieszony :DDD
Tzvelek jak kochasz, to na co czekasz? Aż Sarah skończy 50-siątkę
hmm?  Dawaj! :DDD

Antenka

Tzvelek zakochał się w 40-tce...