Tzvelka porwała trąba powietrzna?

Data: 2009-07-23 22:59:42
Autor: Antenka
Tzvelka porwała trąba powietrzna?
 Podczas wczorajszej nawałnicy Wrocek dostał porządnie w kość - połowa
miasta bez prądu. Tzvelek chyba dostał się w środek trąby - zniknął,
nie komentuje...To kara Boska...

Antenka

Data: 2009-07-24 08:20:51
Autor: jadrys
Antenka pisze:
 Podczas wczorajszej nawałnicy Wrocek dostał porządnie w kość - połowa
miasta bez prądu. Tzvelek chyba dostał się w środek trąby - zniknął,
nie komentuje...To kara Boska...

Antenka

Na mnie chyba też, przez nieomal całą noc nie miałem prądu..

Data: 2009-07-24 09:36:05
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e69b3cdb-be0e-4095-abb2-ca23ce0d894am11g2000yqh.googlegroups.com...
Podczas wczorajszej nawałnicy Wrocek dostał porządnie w kość - połowa
miasta bez prądu. Tzvelek chyba dostał się w środek trąby - zniknął,
nie komentuje...To kara Boska...

Antenka

-- -- -- -- -- -

http://nickycruz.ovh.org/krzyz_sztylet.html

Przeczytac i nie marudzic!

KOL

Data: 2009-07-24 08:50:32
Autor: Piotr
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:36:05 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Podczas wczorajszej nawałnicy Wrocek dostał porządnie w kość - połowa
miasta bez prądu. Tzvelek chyba dostał się w środek trąby - zniknął,
nie komentuje...To kara Boska...

Dla kogo, to kara?
Piotr

Data: 2009-07-24 11:03:49
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1cyt7eqr0h8fd$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Proponuje Marsz przeciw Przemocy Mocy Natury!!

PS a z Nikim Cruzem tosmy gadali, reke se podawali i obejmowali - jak i miliony innych
(ksiazka obok, czyli wyznania najwiekszego bohatera KrzyzA I sZTYLETA Niki Cruza
  uratowanego przez Wilkersona - dzis znanego pastora i wojazera bozego po swiecie)' sie Bogu prowadzic)

I teraz jest kwestia
Czy  jak ktos bandziorowi daje Biblie, Jezusa i nie kaze przychodzic DO SWEGO
KOSCIOLA; a se samemu wybrac ( dac sie prowadzic, chocby do K RK)
to czy ktos taki jest heretykiem i odszczepiencem?

http://nickycruz.ovh.org/nickycruz_download.html

Data: 2009-07-24 09:54:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tzvelka porwała trąba powietrzna?
piątek, 24 lipca 2009 08:36. carbon entity 'ColgatesBilly'
<Sir_kolgejts@op.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

http://nickycruz.ovh.org/krzyz_sztylet.html

Przeczytac i nie marudzic!

KOL

Czyta się tak, jak się oglądało "Pulp Fiction" Tarantino.
Ciekawe, może Jules miał w swojej walizce duszę pastora Wilkersona?

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-24 11:43:05
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> wrote in message news:h4bop9$rek$1news.onet.pl...
[...]

Cos w tym jest.
Mysle, ze sama ta ksiazka przydala Zielonym dobre 50 milionow czlonkow
na calym swiecie, i chyba malo kto zalowal.
Czytalem to 25 lat temu, i wczoraj ( juz ze shardzialym sercem) ale przerwalem
gdy zaczela DZIALAC na mnie... bo to kurna nieodparte jest.
Przeczytal ja tez buddysta Youngi Ho, pomieszal troche z najlepszym z religii wschodu
i w pare lat, z 20 osob, mial w Seulu 1,5 miliona , dzieki wymyslonym przez siebie
grupom domowym (paczkujacym)
Bo i sam gadal i uzdrawial na potege, a pozniej okazalo sie, ze to samo dzieje sie
w tych grupach.

Zreszta pisalem nieraz, jak (1985) sasiadowi memu, niczym paryskiemu mlodemu malarzowi
(  z widzenia sie znalismy)  Pan polozyl MNIE na sercu (konkretnie, osobiscie) zaczepil
mnie o 3 w nocy w sobote po seksownej popijawie i na zlamanym sercu,
zaprosil na rano do Zielonych - machlem sie... byli amerykancy
i 2 godziny GADALI DO MNIE i O MNIE, ze padlem.. tak jak tysiace w 1986 w calej Polsce
po tym wojazu Wilkersona po najwiekszych halach (zreszta we wspolpracy w K RK
co sprzedawal Krzyz i Sztylet)
Dokladnie wiedzialem co czuja, bo rok temu mialem to samo, ale w tej Hali Gwardii
czulem tez za nich.
Coby nie gadac, u baptystow nic sie nie dzieje, a u Zielonych zawsze.
Madry ten Bog.
Dla sztywnych i powaznych daje baptyzm, dla goracych.. zielonych.
Chca duzo wiecej,. to i dostaja.

Pozniej wiele mi sie tam nie podobalo ( w teorii!!) ale przyznam,
ze nigdzie nie bylo lepiej i blizej Boga.
Nawet wiem, i nigdy nie zapominam, ze zawsze mozna tam wrocic i bedzie jak dawniej

kol

Data: 2009-07-24 03:03:19
Autor: Antenka
Tzvelka porwała trąba powietrzna?
A jaką mocą uzdrawiał? To zasadnicze pytanie. Czy tą samą, co Clive
Harris -bioenergoterapeuta, uzdrowiciel, który w Polsce działał od
końca lat 70-tych? Dziś już wiadomo, że uzdrawiał, ale nie mocą Bożą,
dlatego ma zakaz wstępu do kościołów i domów parafialnych KRK :-)

Antenka

Data: 2009-07-24 13:22:48
Autor: ColgatesBilly
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:8weam.27002$vi5.23015uutiset.elisa.fi...

[...]

Byl kiedys w Helsinkach i bardzo mnie rozczarowal zarowno mowa jak i cudami.
( ale i bylem juz wtedy calkiem zimny dran )
Ale znowu... pare milionow jego #uczniow# porzucilo okultyzm i religie wchodu
by stac sie fanatykami Jezusa.
Jesli nasza wiara ma sens, to musi to byc dobre dzielo, a duchowych azjatow
trudno byloby namowic do zimnej celebry, czyli suchara, kiedy w zamian
moga miec tlusta i wspaniala,. osobista uczte.

A to ze K RK w tamtych latach zapraszal uzdrowicieli, i nie pytal wlasciwie SKAD
to nie ma zadnego zwiazku ze mna, a oskarza wlasnie ten kosciol.

Ale bylem kiedys na jakichs uzdrowieniach u dominikanow, niewiele chyba spektakularnego
sie wydarzylo, ale facet (niewatpliwie ewangeliczny "protestant") co dzialal W IMIENIU JEZUSA
i 90% czasu poswiecil na oddanie zycia Jezusowi i Nowe Narodzenia ( gl.punkt baptyzmu i reszty)
Katrolicy wlasnie zaczynali PRZYSWAJAC te, tradycyjne na swiedcie, pojecia
wiec i takich zapraszali ( bo uzdrawiali )
Ten zas, jak kazdy ewangelista, nigdy nie namawial do "porzucenia wiary hehe" zmiany kosciola
ale o cos naprawde3 waznego, a czego nie potraficie zrozumiec..
na calkowite zespolenie sie z Jezusem...

Reszta przychodzi sama... bo ja starych zgnilych sucharow nie lubie tak jak schabu z warzywami i winem

Kol

Data: 2009-07-24 11:13:12
Autor: Antenka
Tzvelka porwała trąba powietrzna?