Tzw. "Czarny protest"

Data: 2016-10-30 12:27:34
Autor: franciszek.wenerski1
Tzw. "Czarny protest"
Pracownicy bez pytania zostali wsadzeni
do autokarów (bez sprzeciwu), dniówka normalna wypłacona za ten dzień plus 50PLN + parasolka obowiązkowa free:)

Tak było, info 100% wiarygodne.

Data: 2016-10-31 09:08:30
Autor: Plat34
tylko dla PiSlamistów i moherów. Re: Tzw. "Czarny protest"
Użytkownik <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości

Pracownicy bez pytania zostali wsadzeni
do autokarów (bez sprzeciwu), dniówka normalna wypłacona za ten dzień
plus 50PLN + parasolka obowiązkowa free:)
Tak było, info 100% wiarygodne.

Takie bzdury to są wiarygodne tylko dla PiSlamistów i rydzykowych moherów.

Data: 2016-10-31 04:37:34
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik Plat34 napisał:

> [...]
> Tak było, info 100% wiarygodne.

Takie bzdury to są wiarygodne tylko dla PiSlamistów i rydzykowych moherów.

No tak, tylko gadałem z tymi osobami:) Spoza wawki.

W wawce zaś rzeczywiście niektóre kobiety dostały dzień wolny
i zostały zaproszone przez pracodawcę na marsz.
Pracodawca ciągnie kasę na lewo z NFZtu za fikcyjne usługi,
więc jego interes za pisiorstwa jest bardziej ryzykowny niż za peło.

Data: 2016-10-31 13:39:49
Autor: franciszek.wenerski1
Tzw. "Czarny protest"
użytkownik Pajdak napisał:

Jasne. Jak Rydzyk, Radio Maryja, TV Trwam i TVPiS razem wzięte.

Mohery to emeryci, a tu zwozili młode pracujące osoby.
Ot, prikaz w pracy: ludzie jadziem do wawy, dniówka opłacona
plus mata górką 50+ i parasolkę. Gdybym nie wiedział tego od znajomych
też bym wyśmiał.

Data: 2016-10-31 23:34:38
Autor: Plat34
były zakonnice i pedały watykańskie. Re: Tzw. "Czarny protest"
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

=========

ja " dowiedziałem się od znajomych " (cytat z twojego maila),
że na czarnym proteście 1/2 to były zakonnice i pedały watykańskie,
wszyscy "po cywilu".

Data: 2016-11-01 07:24:52
Autor: Pajdak
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Każde miało PiS-owskie legitymacje ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-11-01 07:50:57
Autor: Pajdak
Tzw. "Czarny protest"
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Pierdolicie Hipolicie. PiS-owska propaganda w stylu PZPR. Uzycie przez
ciebie słowa "prikaz" świadczy że jesteś starym PZPR-owskim dziadem
tęskniącym za sowieckim PRL.

http://www.newsweek.pl/polska/jaroslaw-kaczynski-o-kod-prezes-pis-o-opozycji-cytaty-,artykuly,386873,1.html

--
Lepudruk

Data: 2016-11-01 09:57:29
Autor: Marek Cz.
Tzw. "Czarny protest"
W dniu poniedziałek, 31 października 2016 21:39:50 UTC+1 użytkownik franciszek...@gmail.com napisał:

[...]

Ja mam weselszych znajomych. Oni jak już żartują to na całego. Np kiedyś starliśmy się wykazać, że wieloryby łowi się na klatki z kanarkami, albo o krowie zabitej na drzewie przez pociąg. :-)

Data: 2016-11-01 12:23:44
Autor: franciszek.wenerski1
Tzw. "Czarny protest"
użytkownik Marek Cz. napisał:
 Oni jak już żartują to na całego.

To nie był żart Czepliku.

Data: 2016-11-02 07:30:52
Autor: Marek Cz.
Tzw. "Czarny protest"
W dniu wtorek, 1 listopada 2016 20:23:45 UTC+1 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
użytkownik Marek Cz. napisał:
>  Oni jak już żartują to na całego.

To nie był żart Czepliku.

A dlaczego nie był żart? Z Twych słów wynika że tylko dlatego że to była informacja od Twych znajomych. Gdybyś usłyszał od obcych to byś się śmiał? Więc powiem Ci coś. Twoi znajomi są dla mnie obcymi osobami, po prostu ich nie znam. Więc pozwól mi ich i ich informacje traktować tak samo jak Ty traktujesz informacje od obcych. Czyli jak żart i jak powód do śmiechu.

Data: 2016-11-02 08:55:26
Autor: franciszek.wenerski1
Tzw. "Czarny protest"
użytkownik Marek Cz. napisał:
 Więc pozwól mi ich i ich informacje traktować tak samo jak Ty traktujesz informacje od obcych. Czyli jak żart i jak powód do śmiechu.

Pozwalam.

Jednak interesujące mogą być prośby lub naciski od "kogoś"
do kierownictwa prywatnej firmy, by kapitalista użyczył
swoich pracowników do wajśaskiego protestu wściekłych macic.

Data: 2016-11-02 09:03:50
Autor: Marek Cz.
Tzw. "Czarny protest"
W dniu środa, 2 listopada 2016 16:55:30 UTC+1 użytkownik franciszek...@gmail.com napisał:
> [...]

do kierownictwa prywatnej firmy, by kapitalista użyczył
swoich pracowników do wajśaskiego protestu wściekłych macic.

Interesujące? Też od Twych znajomych? Kawalarz z Ciebie.
Kobiety są takimi samymi ludźmi jak Ty. Mają takie same prawa obywatelskie jak Ty. Dlaczego ich protest z początku był niezauważany i wyśmiewany? Bo nikt nie spodziewał się jego wielkości. A dlaczego PiS zaczął się rakiem wycofywać? Bo zaprotestowała grupa do której w tej kadencji PiS kieruje swą politykę społeczną. Górnicy są za drodzy w manipulowaniu i nieprzewidywalni. PiS wydawało się że da 500+ dla kobiet i będzie miało większość konstytucyjną, a tu kicha. Ani mu nie rośnie, ani mu nie spada.

Data: 2016-11-02 09:42:59
Autor: franciszek.wenerski1
Tzw. "Czarny protest"
[...]

Rżniesz Czepliku głupa i na głupich liczysz.
Pisiorstwo nie jest takie głupie by stracić 10% elektoratu
dla zadowolenia kleru i kler też głupi nie jest skoro powiedział by przy ustawie aborcyjnej nie gmyrać.

Taki kit Czepliku o czarnym proteście który powstrzymał zły pis przed
zaostrzeniem prawa aborcyjnego, możesz sprzedać pajdakowi albo
innym nawiedzonym z KODów. Mentory z KODów i tak wiedzą że to protesty na zapas, takie protesty dla protestów.

Nawet Bolesław nadzieja kłamliwy odciął się od trefnego towarzystwa.

Data: 2016-11-02 09:48:55
Autor: Marek Cz.
Tzw. "Czarny protest"
W dniu środa, 2 listopada 2016 17:43:00 UTC+1 użytkownik franciszek...@gmail.com napisał:
> [...]

Nawet Bolesław nadzieja kłamliwy odciął się od trefnego towarzystwa.

No widzisz Franek. Dlatego Twoi znajomi sprzedają kit o tym, że protest owszem był ale z dowozem i tak naprawdę to był tylko dla protestu. A tak naprawdę to gadanie o nim to bicie piany co z sukcesem na grupie własnie czynisz. Wiec nie zawracaj następnym razem d....py, o tym co ci Twoi znajomi zobaczyli na dnie kufla z piwem.

Data: 2016-11-02 18:42:25
Autor: Pajdak
Tzw. "Czarny protest"

Użytkownik <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ddf7f0e-2bda-45cd-9da1-47d8cb2567e4googlegroups.com...
[...]

Sam sobie sprzedaj durniu! Na twoje PiS-owskie pieprzenie nikt sie nie nabierze.

--
Lepudruk

Data: 2016-11-02 18:41:27
Autor: Pajdak
Tzw. "Czarny protest"

Użytkownik <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:cc7d1921-33a5-4ae0-ba44-cd81da4bbf46googlegroups.com...
[...]

Wciskasz kit PiS-owski oszołomie. Pod jaką ksywka wystepowałes tu wcześniej zasrany lordzie?

--
Lepudruk

Data: 2016-11-03 01:06:18
Autor: Tomasz Chmielewski
Tzw. "Czarny protest"
On 11/03/2016 12:55 AM, franciszek.wenerski1@gmail.com wrote:
[...]

A kim jest "tenkogoś"? Soros znowu, w spółce z Putinem nie dają rządzić w spokoju Misiewiczom i Pisiewiczom i każą prywatnym firmom w Polsce użyczać swoich pracowników do antyrządowych protestów?

Niebywały spisek!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Tzw. "Czarny protest"